Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конфліктність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
К 64


    Кондрацька, Лариса Вікторівна.
    Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрацька Лариса Вікторівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2009. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційна сфера -- емоційне вигорання -- сімейні конфлікти -- конфліктологічна компетентність -- підліткова криза -- самооцінка -- тривожність -- конфліктність -- агресивність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ващенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.064.2:316.48+316.485.6
Р 83


    Рудзевич, Ірина Леонідівна.
    Психологічні засоби подолання конфліктів педагогів із старшокласниками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рудзевич Ірина Леонідівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний конфлікт -- конфліктна взаємодія -- креативність -- мотивація досягнення -- внутрішня конфліктність -- деструктивні конфлікти
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку психологічних засобів подолання деструктивних педагогічних конфліктів у процесі навчання та виховання старшокласників. Визначено поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту в педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності в педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів у відповідності до генетичних закономірностей психічного розвитку в ранній юності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.011.3-051+37.013+37.064+316.48
Ю 74


    Юрківський, Євген Володимирович.
    Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Юрківський Євген Володимирович ; наук. кер. Кравець В. П. ; Тернопільськ. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2001. - 176 с. - Бібліогр.: с. 147-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфліктність--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
конфліктність -- педагогічний конфлікт -- психологічні детермінанти -- педагогічна взаємодія -- діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кравець, Володимир Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
371.13:378
Б 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бабаян, Ю. О.
    Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці [Текст] / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна поведінка -- конфлікт -- міжособистісний конфлікт -- конфліктність -- суперечність -- юнацький вік
Анотація: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Скачко, І. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.929
Ч-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чала, О. А.
    Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності [Текст] / О. А. Чала // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 188-197. - Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- інтолерантність -- деструктивна конфліктність -- юнацький вік -- студентство -- фахове становлення
Анотація: Розглянуто зміст і психічні вияви толерантності як позитивної особистісної якості, охарактеризовано чинники її розвитку у студентів ВНЗ під час їх професійного становлення. Найбільшим підгрунтям для виявлення інтолерантності та деструктивної конфліктності студентів є їх взаємини з одногрупниками та викладачами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Кл.слова: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
Кл.слова: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
Кл.слова: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
Кл.слова: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
Кл.слова: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
Кл.слова: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(11) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 347 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
153
П 86


    Красильников, І. О.
    Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса [Текст] / І. О. красильников // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
К. Ясперс -- екзистенційна конфліктність суб'єкта -- граничні ситуації -- воля до свободи -- автентичність -- розуміння
Анотація: У статті представлені основні теоретичні погляди на внутрішню конфліктність в екзистенційного філософа і психолога К. Ясперса. Підкреслюється, що основною темою його досліджень є онтологічна проблема: якою мірою сучасна людина може бути вільною? Як суб’єкт може знайти справжність і згоду зі своїм Я та зовнішнім світом? У своїх працях вчений робить акцент на важливості відстоювання людиною своєї свободи, необхідності подолання власного страху. Мислитель говорить про духовні граничні ситуації, яких принципово неможливо уникнути в своєму житті. К. Ясперс закликає людину бути в контакті зі своєю екзистенцією, автентичністю, інакше станеться деградація особистості та з’являться депресивні стани.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(12) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 344 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.31+159.964.21]:378.011.3-057.175(043.5)
Д 64


    Долинний, Сергій Сергійович.
    Психосоматичні чинники внутрішньої конфліктності у педагогів закладів вищої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / С. С. Долинний ; наук. кер. І. М. Візнюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 227 с. : табл. + 1 додатки 45 с. - Бібліогр.: с. 191-226 (386 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосоматичні розлади -- внутрішня конфліктність -- психосоматичний статус педагог ЗВО -- конфліктостійкість -- соціально-психологічні та індивідуально-особистісні чинники -- модель психосоматичної інтеграції детермінант внутрішньої конфліктності педагогів
Анотація: Дисертація присвячена виявленню психосоматичних чинників внутрішньої конфліктності педагогів закладів вищої освіти, а в аспекті чого здійснено теоретичне обгрунтування й емпіричне дослідження їх впливу на особистість. Запропоновано психокорекційну програму подолання внутрішньої конфліктності педагогів у ситуації психосоматичних розладів для учасників освітнього процесу, які містили комплекс тренувальних вправ, спрямованих на підвищення психологічної культури, розвиток самопізнання, самоактуалізацію, вдосконалення рефлексивних характеристик особистості педагога та передбачала ополодіння прийоматми довільної психічної і психофізичної саморегуляції стану.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Візнюк, Інесса Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 18135
Кількість відвідувачів 1377
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя