Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (395)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=криза<.>
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Д 76


    Дружиніна, Інна Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дружиніна Інна Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.225-252. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- криза ідентичності -- професійна ідентичність -- майбутній практичний психолог -- структурні компоненти ідентичності -- тренінг професійної діяльності
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
К 64


    Кондрацька, Лариса Вікторівна.
    Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрацька Лариса Вікторівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2009. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційна сфера -- емоційне вигорання -- сімейні конфлікти -- конфліктологічна компетентність -- підліткова криза -- самооцінка -- тривожність -- конфліктність -- агресивність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ващенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2+159.923.5+159.928.23
П 89


    Пурло, Олена Юріївна.
    Екзистенційна криза як чинник формування творчої життєвої позиції особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Пурло Олена Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 259 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 231-259. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творчість особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційна криза -- життєтворчість -- творча життєва позиція -- особистість -- життєтворчі стратегії
Анотація: У роботі наводяться результати емпіричного дослідження формування життєтворчої позиції особистості під впливом переживання екзистенційної кризи.У результаті експериментального дослідження виявлено етапи екзистенційної кризи (мобілізаційний, дезінтеграційний, інтеграційний), встановлено спеціфіку їх впливу на формування творчої творчої життєвої позиції особистості. Доведено, що екзистенційна криза є чинником формування творчої життєвої позиції особистості. Показано, що під час екзистенційної кризи спостерігається специфічна зміна структури життєтворчих компонентів у особистостей з різними типами життєтворчої стратегії. Сформульовані рекомендації щодо психологічної допомоги при екзистенційній кризі, що включає до себе техніки, сприяючі розвитку життєтворчого потенціалу особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.6+159.923.2
С 25


    Свіденська, Галина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Свіденська Галина Миколаївна ; наук. кер. Власова О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самосвідомість підлітка -- типи "Я-концепції" -- підліткова криза -- психокорекція
Анотація: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2
В 20


    Васюк, Катерина Миколаївна.
    Особливості прояву егоцентризму особистості в періоди життєвих криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Васюк Катерина Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Егоцентризм--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
форма егоцентризму -- его-система -- захисний механізм -- криза
Анотація: У дисертації досліджуються особливості захисних функцій егоцентризму особистості в ситуації переживання кризи. Аналізуються взаємозв`язки основниз форм егоцентризму із захисними механізмами, його форм, кореляційні зв`язкиз показниками соціально-психологічної адаптації-дезадаптації. Виявлено, що егоцентризм має значущі кореляційні зв`язки з показниками за шкалами: "Прийняття себе", "Неприйняття себе", "Дезадаптація", "Емоційний комфорт", "Емоційний дискомфорт", "Ескапізм". В холі дослідження доведено, що егоцентризм виконує захисні функції особистості в період переживання нею кризових ситуацій, як нормативних, так і ненормативних. Вирішальне значення має суб`єктивне ставлення особистості до кризової ситуації, тому що реакція підвищення рівня вираженості егоцентричних проявів має місце навіть після розв`язання проблемної ситуації, якщо емоційно людина продовжує її переживати.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
П 50


    Поліщук, Валерій Миколайович.
    Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Поліщук Валерій Миколайович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 198 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 166-182. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Перехідний вік--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
криза 7 років -- перехідний період -- дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- спілкування з дітьми
Анотація: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.913:616-036.86]:392.3
Л 82


    Лунгул, Ірина Володимирівна.
    Психологічна профілактика сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лунгул Ірина Володимирівна ; наук. кер. Болтівець С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні кризи--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сімейна криза -- дитяча інвалідність -- психічне здоров'я сім'ї -- фобії -- виховання дитини-інваліда
Анотація: В дослідженні розроблені теоретико-методичні засади вивчення сімейних криз неприйняття батьками дитячої інвалідності. Обґрунтовані концептуальні засади експериментального дослідження.Визначені психологічні особливості сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності. Розроблена психокорекційна програма профілактики сімейних криз неприйняття дитячої інвалідності та експериментально перевірено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Болтівець, Сергій Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.6+159.923.2
К 11


    Краєва, Оксана Анатоліївна.
    Подолання кризи ідентичності в підлітковому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Краєва Оксана Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 260 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ідентичність--Кризи--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ -- ПІДІЛІТКи -- Я-концепція -- СТРУКТУРА особистості -- Рефлексивна свідомість -- подолання кризи ідентичності
Анотація: В роботі обґрунтовано концептуальний підхід до вивчення кризи ідентичності підлітків, розроблено модель кризи ідентичності. Запропоновано програму діагностики дослідження особливостей показників кризи ідентичності підліткового віку. Емпірично досліджено складові фізичної, особистісної та соціальної ідентичності, особливості прояву її кризи, проаналізовано їх динаміку у підлітків 13-14 років. Розроблено тренінгову програму для подолання кризи ідентичності у підлітків для застосування у закладах освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.9
Б 90


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бугайова, Наталія Михайлівна.
    Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі [Текст] / Н. М. Бугайова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
адикція -- адиктивна поведінка -- залежність -- онтогенез -- розвиток -- криза


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
159.922.63
Б 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Березіна, О. О.
    Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза [Текст] / О. О. Березіна // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 271-278 : табл. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
геронтогенез -- криза -- адаптація -- старість -- віковий розвиток -- точка біфуркації -- вікові кризи
Анотація: У статті розглядається розвиток людини в період старості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 18.06.2024
Кількість запитів 89680
Кількість відвідувачів 1180
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя