Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні юристи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
378-057.875:34-051+316.454.52+81'233
Б 61


    Білоножко , Анжела Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Білоножко Анжела Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2008. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-205. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна культура -- комунікативна діяльність -- комунікативні вміння -- майбутні юристи
Анотація: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.311:159.955+378-057.875:34-051
Б 23


    Баняс, Олена Антонівна.
    Психолінгвістичні особливості формування креативного мислення у майбутніх фахівців юридичного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баняс Олена Антонівна ; наук. кер. Бажанюк В. С. ; Нац. акад. держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2013. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативне мислення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- студенти -- юридичний профіль -- психологічний тренінг -- майбутні юристи
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до аналізу й розв'язання проблеми креативного мислення та професійної діяльності майбутніх юристів. Шляхом емпіричного досдідження встановлені структурні компоненти креативного мислення майбутнього правознавця. Теоретично обґрунтовано та запропоновано діагностичний інструментарій для діагностики і формування креативного мислення майбутніх юристів. У ході констатувального експерименту встановлені рівні розвитку креативного мислення та його базові психологічні утворення: мотиваційно-емоційні, когнітивні та операційні. Визначено психологічні особливості формування креативного мислення. Запропоновано нову оригінальну програму формування креативного мислення майбутніх юристів та висвітлено умови створення відповідного інформаційного та соціального середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бажанюк, Валентина Станіславівна \наук. кер.\; Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922:34
П 78


    Прохоренко, Олексій Олексійович.
    Психологічні засади розвитку правової свідомості майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Прохоренко Олексій Олексійович ; наук. кер. Топузов О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 184-214. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток правової свідомості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
правова свідомість -- ціннісний складник -- майбутні юристи -- правова соціалізація -- громадянські цінності
Анотація: У дисертації уточнено поняття "правова свідомість майбутніх юристів", вирізнено показники й рівні сформованості ціннісних складових їх правової свідомості . Виявлено й емпірично доведено сукупність психологічних засад, які оптимізують формування ціннісних складників правової свідомості. Визначено базові психологічні засади, що активізують процес формування ціннісних складових правової свідомості майбутніх юристів в умовах ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Топузов, Олег Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2:331.54:34-051-057.875
К 17


    Каламаж, Руслана Володимирівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Каламаж Руслана Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2010. - 485 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 405-443. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна я-концепція -- майбутні юристи -- ЮРИДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМООЦІНКА -- САМОСТАВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ЮРИДИЧНА етика -- ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ
Анотація: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник , Ігор Демидович \наук. консультант.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2:005.336.5(043.5)
С 59


    Соколюк, Анна Олександрівна.
    Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. О. Соколюк ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 190 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самодетермінація -- майбутні фахівці -- професійна підготовка -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- майбутні юристи -- особистісно-професійний розвиток
Анотація: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.33+316.66]:005.336.2(043.5)
Б 72


    Борець, Юлія Василівна.
    Психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю. В. Борець ; наук. кер. В. Г. Панок ; Чернігівськ. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2016. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 183-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціономічні професії--Психологічна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- майбутні фахівці -- соціономічні професії -- майбутні психологи -- майбутні юристи -- громадянська компетентність -- суспільно-пізнавальна компетенція -- нормативно-регулятивна компетенція -- поведінково-діяльнісна компетенція
Анотація: У дослідженні вивчаються психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій - психолога і юриста. Представлено авторську теоретичну модель громадянської компетентності фахівців соціономічного профілю, яка включає основні компетенції: суспільно-пізнавальну, нормативно-регулятивну та поведінково-діяльнісну. Досліджено критерії сформованості громадянської компетентності майбутніх психологів та юристів. Визначено кореляційні зв'язки і залежності між компетенціями громадянської компетентності, контурно окреслено соціально-психологічні проблеми та протиріччя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
378.015.3:34-051
З-78


    Зошій, Ірина Василівна.
    Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Зошій ; наук. кер. Н. І. Жигайло ; Нац. ун-т "Сстрозька академія". - Острог, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- компетентність -- професійна компетентність -- юридична діяльність -- майбутні юристи -- психолого-педагогічні умови -- компоненти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів. Розглянуто професійну компетентність як результат освітнього процесу та психолого - педагогічну проблему. Виокремлено структуру професійної компетентності майбутніх юристів, яка включає наступні компоненти: предметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний. Визначено такі критерії професійної компетентності майбутніх юристів: пре дметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний, які безпосередньо співвідносяться зі взаємопов’язаними компонентами досліджуваного феномену. Розроблено модель з метою оптимізації процесу форм ування професійної компетентності майбутніх юристів. Складовими розробленої моделі формування професійної компетентності є: 1) цільово - методологічний блок (мета, завдання, методологічні підходи та принципи формування професійної компетентності); 2) методич но - ф ормувальний блок ( форми, засоби, методи, етапи фор мування професійно ї к омпетентності ) ; 3) діагностично - результативний блок ( компоненти, рівні, результат ) . Експериментально перевірено ефективність запропонованої моделі шляхом упровадження сконструйованої на її основі програми формування професійної компетентності майбутніх юристів. Результати проведеного формувального етапу експерименту доводять ефективність упровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів. Запров адження розробленої нами моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів сприяло позитивним змінам у всіх компонентах професійної компетентності майбутніх юристів експериментальної групи. На основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження визначено систему психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів: інтеграція новітніх навчальних технологій у процес навчання майбутніх юристів; психологізація навчально - виховного процесу ; всебічне мотивува ння навчальної діяльності студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін; увага до особливостей професійної самосвідомості майбутніх юристів; врахування викладачами рівня розвитку психологічних складових професійної компетентності та формування професій но - важливих якостей в майбутніх юристів уже на етапі навчання у ЗВО ; увага до сформованості рефлексивних та метакогнітивних здібностей студентів. Визначено перспективи майбутніх наукових досліджень для вивчення цього феномену.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 65258
Кількість відвідувачів 1519
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя