Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (287)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навички<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
159.946.2(043.5)
П 78


    Процюк, Олександр Віталійович.
    Розвиток рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Процюк Олександр Віталійович ; наук. кер. Щербан Т. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 166 с. : табл. - Бібліогр.: с. 156-166. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Рухові навики--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
рухова навичка -- психічна інтенсивність -- психічна напруженість -- інтенсивність вправляння -- регуляція -- саморегуляція -- оптимізація
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розвитку рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння: У роботі досліджено: а) зміни психічної іентенсивності вправляння людини в процесі розвитку рухової навички в умовах тренування і змагань; б) особливості динаміки психічної напруженості розвитку рухової навички, яка здійснюється способом регуляції інтенсивності вправляння, використовуючи для цього фізіологічні показники (ЧСС); особливості саморегуляції психічної напруженості розвитку рухової навички за умови довільного її регулювання і спираючись на її суб"єктивні еталони; в) засоби і методи оптимізації психічної інтенсивності вправляння. Показано, що виконання рухової навички створює різні за інтенсивністю і модальністю психічні стани. Установлено, що напруженість пізнавальних , моральних і діяльних станів у звичайних умовах тренування є значно нижчою, ніж в умовах змагань. Розроблено спосіб оптимізації психічної напруженості у тренуванні відповідно до її функціональних можливостей особи, а також спосіб регуляції психічної напруженості шляхом вибірковості активізації й мобілізації вольових зусиль і психомоторних якостей. Установлена можливість компенсації недостатньої моральної напруженості, доведено, що систематичне використання в тренувальних заняттях вправ з оптимальною напруженістю дозволяє людині не лише стабілізувати рухи, але й адаптувати їх до умов напруженості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.946+81'233+159.953.5:81'243
Д 64


    Долга , Тетяна Олександрівна.
    Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Долга Тетяна Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - Бібліогр.: с. 194-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Перекладацька діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти-філологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
перекладацька діяльність -- готовність студента до перекладацької діяльності -- фази діяльності -- спеціальні знання -- вміння -- навички -- професійно важливі якості фахівця -- стратегії здійснення перекладу
Анотація: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1974. - 159 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 147-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навички і вміння--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
формування навичок -- формування вмінь -- молодші школярі -- навички читання -- спеціально організоване навчання -- прийоми аналізу -- прийоми синтезу -- зв'язок між навичками і вміннями
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скрипченко, О. В. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.28:159.943.7-057.875(045)
Ш 28


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шатило, Ю. П.
    Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників [Текст] / Ю. П. Шатило // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні навички -- ведення переговорів -- студенти-міжнародники -- констатуюча діагностика
Анотація: У статті виділено компоненти структури комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників, враховуючи специфіку ділових переговорів. представлено систему методів та методик для діагностики рівня розвитку комунікативних навичок ведення переговорів та результати емпіричного дослідження, які відображають рівень розвитку навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.9;316.6
Н 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Недибалюк, О. С.
    Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених [Текст] / О. С. Недибалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 160-169 : рис. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА готовність -- ресоціалізаційний потенціал -- непотнолітні засуджені -- суб'єктність -- ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ -- РЕФЛЕКСІЯ -- АСЕРТИВНА поведінка -- соціальні навички
Анотація: Розглянуто проблему визначення основних складових соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації. Показано, що ресоціалізаційний потенціал залежить від рівня розвитку суб'єктності, рефлексії, сформованості функції цілепокладання, поінформованості щодо професійної діяльності, наявності соціальних навичок, засвоєння стратегії асертивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


    Куренчук, Л. С.
    Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади [Текст] / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ділове спілкування -- діяльнісний підхід -- соціально-психологічний тренінг -- активне слухання -- ділова бесіда -- комунікативні навички
Анотація: Розглядається ділове спілкування як складова життєвого і професійного успіху фахівця державної служби. Розкрито змістові характеристики основних форм ділового спілкування, що впливають на ефективну взаємодію у горизонтальних і вертикальних професійних відносинах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Соловей, О. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
151.51
А 43


    Преснякова, Л. В.
    Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні [Текст] / Л. В. Преснякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- знання -- вміння -- навички -- особистісні якості -- компетентність у спілкуванні -- комунікативна компетентність
Анотація: На основі теоретичного аналізу автором розроблено та обґрунтовано структурно-динамічну модель компетентності дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні. Основу моделі становлять комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності, які складаються з когнітивного, особистісного та поведінкового компонентів. Показано, що комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності ґрунтуються на відповідних знаннях, вміннях, навичках та особистісних якостях особистості професіонала. Уточнено зміст понять, що було використано для позначення структурних елементів моделі, показано їх зв'язок з психологічними особливостями професійної діяльності та професійного спілкування, особистістю інспектора, результатами професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153(06)
А 43


    Калмиков, Г. В.
    Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності [Текст] / Г. В. Калмиков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 82-103. - Бібліогр.: С. 99-102 (14 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- комунікація -- декларативні знання -- процедурні знання -- фахові вміння і навички -- компетенція -- компетентність -- діяльність психолога
Анотація: У статті розглядається перевірений в емпіричному дослідженні підхід до вирішення сучасної проблеми, пов'язаної з реалізацією стандартів вищої освіти та обґрунтуванням теоретико-методологічних засад та понятійної структуризації експериментальної освітньо-професійної програми розвитку у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності. Запропонована автором концепція заснована на прийнятій останнім часом у багатьох країнах світу компетентнісній парадигмі й передбачає врахування як при розробці цієї розвивальної програми, так і її впровадженні в реальний освітній процес університетів специфіки феноменів («знання», «вміння», «навички», «діяльність», «компетенція», «компетентність» та ін.), що визначають суть ідеї досягнення компетентнісного ефекту – дійсної результативності вищої психологічної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кісарчук, З. Г.
    Функціональна структура трьох ступенів кататимно-імагінативної психотерапії [Текст] / З. Г. Кісарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 255-286. - Бібліогр.: с. 274-283 (34 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
кататимно-імагінативна психотерапія (КІП) -- три ступені КІП -- функціональна структура трьох ступенів -- формування професіонала-психотерапевта -- інструменти психотерапевтичного впливу в КІП -- теоретичні та методичні знання і навички -- розвиток особистості майбутнього фахівця
Анотація: Стаття присвячена дослідженню дидактичних аспектів опанування методу кататимно-імагінативної психотерапії (КІП). В ній розглядається функціональна структура трьох ступенів КІП під кутом зору формування в цьому просторі професійних і особистісних якостей майбутнього фахівця. Аналізуються функції кожного із ступенів в контексті оволодіння всією системою методу з його різноманітними інструментами впливу та набуття у цьому процесі спеціальних знань, методичних умінь та навичок. Приділяється увага також розгляду питань особистісного розвитку фахівця-початківця у ході підготовки - під час оволодіння теорією і техніками методу по ступеневим принципом, отримання власного досвіду в якості клієнта тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
15(02)
З 14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 3 / Міністерство внутрішніх справ України, Національна академія внутрішніх справ, Навчально-науковий інститут права та психології ; авт.-упор.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк . - Київ : [Нац. акад. внутр. справ], 2014. - 160 с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
деятельность -- уміння -- навички -- теория развития психики ребёнка -- дошкольная игра -- учебная деятельность -- труд


Дод.точки доступу:
Хохліна, О. П. \авт.-упор.\; Кущенко, І. В. \авт.-упор.\; Гребенюк , М. О. \авт.-упор.\; Міністерство внутрішніх справ України; Національна академія внутрішніх справ; Навчально-науковий інститут права та психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 48114
Кількість відвідувачів 1391
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя