Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний процес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.964.21:316.48]:377
Т 59


    Торба, Наталія Григорівна.
    Психологічні чинники профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Торба Наталія Григорівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Профілактика конфліктів--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КОНФЛІКТ -- профілактика конфліктів -- педагогічний процес -- педагогічний конфлікт -- конфліктогени -- конфліктологічна компетентність -- соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми конфліктів та їх профілактики у соціальній, педагогічній та віковій психології. Вивчено специфіку конфліктів у педагогічному процесі ПТНЗ і визначено психологічні чинники їх профілактики. Розроблено та апробовано програму профілактики конфліктів у педагогічному процесі ПНТЗ шляхом розвитку конфліктологічної компетентності суб'єктів педагогічного процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923(072)
С 17


   
    Самотворення у розвитку особистості [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 93 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Боришевський, Мирослав Йосипович. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С. 6-10
Сердюк, Людмила Захарівна. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення / Л. З. Сердюк. - С. 10-15
Сердюк, Людмила Захарівна. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 15-20
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості / О. І. Пенькова. - С. 20-24
Володарська, Наталія Дмитрівна. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ / Н. Д. Володарська. - С. 27-38
Пенькова, Олена Іванівна. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ / О. І. Пенькова. - С. 41-52
Яблонська, Тетяна Миколаївна. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ / Т. М. Яблонська. - С. 54-67
Пилипенко, Любов Іванівна. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ / Л. І. Пилипенко. - С. 68-78
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
самотворення -- розвиток особистості -- самовдосконалення -- педагогічний процес -- міжособистісні взаємини -- сімейно-ціннісні орієнтації -- світосляд
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 49392
Кількість відвідувачів 1906
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя