Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжособистісні взаємини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 211-231. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія -- агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
М 80


    Мороз, Оксана Іванівна.
    Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Оксана Іванівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- міжособистісні взаємини -- референтні особи -- старший дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- навчально-виховний комплекс -- адаптація до шкільного навчання
Анотація: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Омельчук, Олег Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.4+373.29
П 19


    Пасічніченко, Анжела Василівна.
    Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пасічніченко Анжела Василівна ; наук. кер. Андрієвська В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Групова діяльність--Соціально-психологічний статус--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний статус -- міжособистісні взаємини -- статусна структура група -- рефлексія -- адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Андрієвська, Валерія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231, [58] с. : табл., рис., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 211-232. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49
Т 48


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Ткач Богдан Миколайович ; наук. кер. Корнієнко О. В. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2006. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-197. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Адиктивна поведінка--Нейропсихологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- молодь -- акцентуації характеру -- самосвідомість -- особистісні профілі -- міжособистісні взаємини -- образ "Я" -- агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнієнко, Олексій Васильович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
316.614.5:173.7:316.362(043.5)
В 58


    Власова, Наталія Валеріївна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Батьківсько-дитячі взаємини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- батьківсько-дитячі стосунки -- міжособистісні взаємини -- батьківсько-юнацькі стосунки -- батьківство -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923
П 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пилипенко, Л. І.
    Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності [Текст] / Л. І. Пилипенко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- міжособистісні взаємини -- самовизначення
Анотація: У статті висвітлюються особливості духовного розвитку учнів, що зумовлюється міжособистісними взаєминами в навчально-виховному процесі, аналізуються основні духовні цінності учнівської української молоді.Висвітлено низку суттєвих відмінностей в особливостях духовного самовизначення учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.922.6(043.5)
С 54


    Соболєва, Катерина Віталіївна.
    Психологічні особливості децентрації у ранньому юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Соболєва ; наук. кер. О. В. Завгородня ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 236 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-236. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Юнацький вік--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
децентрація -- міжособистісні взаємини -- юнацький вік -- становлення особистості -- поведінка -- типи взаємин -- психологічний стан
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз основних психологічних підходів до розуміння децентрації та основних її детермінант, охарактеризовано децентрацію у процесі міжособистісного пізнання. Досліджено особливості децентрації в осіб раннього юнацького віку, розроблено модель децентрації у процесі міжособистісного пізнання. Досліджено зв'язок децентрації з особливостями переживання самотності та реакціями на фрустрацію. Розроблено та апробовано програму сприяння розвитку децентрації в осіб раннього юнацького віку та перевірено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(06)
Н 34


   
    Науковий вісник Чернівецького університету [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 743. Педагогіка і психологія / Чернівецький національний університет ; ред. І. С. Руснак. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - 310 с. : табл. - 18.00 грн.
    Зміст:
Володарська, Наталія Дмитрівна. Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості / Н. Д. Володарська. - С .23-27. - Бібліогр.: С. 27 (7 назв)
Кл.слова: цінності особистості, світоглядні орієнтації, процес розвитку особистості
Грись, Антоніна Михайлівна. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .57-62. - Бібліогр.: С. 62 (7 назв)
Кл.слова: задоволеність життям, емоційне вигорання, профілактика
Кокун, Олег Матвійович. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій / О. М. Кокун. - С .109-115. - Бібліогр.: С. 114-115 (5 назв) : табл.
Кл.слова: самоздійснення, професійне становлення, фахівці
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму / Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. - С .115-119. - Бібліогр.: С. 118-119 (15 назв)
Кл.слова: діти-переселенці, посттравматичний стресовий розлад, ставлення до себе та оточуючих
Максименко, Сергій Дмитрович. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .141-145
Кл.слова: життєва енергія, атрибут, особистість
Пенькова, Олена Іванівна. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .172-177. - Бібліогр.: С. 177 (13 назв)
Кл.слова: самосвідовість, самооцінка, самовдосконалення
Пилипенко, Л. І. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід / Л. І. Пилипенко. - С .182-185. - Бібліогр.: С. 185 (5 назв)
Кл.слова: духовний розвиток, міжособистісні взаємини, самовизначення
Сердюк, Людмила Захарівна. Ціннісні основи духовного розвитку особистості / Л. З. Сердюк. - С .230-235. - Бібліогр.: С. 235 (11 назв)
Кл.слова: духовність, духовний розвиток, цінності духовності
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку / А. Д. Терещук. - С .236-240. - Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
Кл.слова: емоції, емоційні розлади, афект
Турбан, Вікторія Вікторівна. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку / В. В. Турбан. - С .252-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Кл.слова: етика, мораль, психологічна думка
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці / Т. М. Яблонська. - С .290-296. - Бібліогр.: С. 296 (5 назв) : рис.
Кл.слова: самовдосконалення, саморозвиток, самопізнання
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .296-301. - Бібліогр.: С. 301 (5 назв) : табл.
Кл.слова: рефлексія, самоаналіз, саморозуміння
УДК
РУБ 15(06)


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(06)
Н 34


    Пилипенко, Л. І.
    Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід [Текст] / Л. І. Пилипенко // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 182-185. - Бібліогр.: С. 185 (5 назв)
УДК
РУБ 15(06)

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- міжособистісні взаємини -- самовизначення


Дод.точки доступу:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 19033
Кількість відвідувачів 567
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя