Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (47)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=першокласники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2
Г 68


    Гордова, Олена Валер`янівна.
    Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордова Олена Валер`янівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Музично-ігрова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- креативне вираження переживань -- корекційно-розвивальна програма -- адаптація -- емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3:159.922.7+373.29-052"465*06"
Л 63


    Лісновська, Леся Борисівна.
    Психологічні особливості становлення самооцінки шестирічного першокласника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лісновська Леся Борисівна ; наук. кер. Мусатов C. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Шестирічні першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- шестирічні першокласники -- динамічний характер самооцінки -- адаптація до учіння -- особистісно-рольовий рівень контактування -- особистісний рівень контактування
Анотація: У роботі визначено, що зміна само ставлення учнів-початківців значною мірою зумовлюється їхніми досягненнями, емоційними переживаннями в період оволодіння ними новою соціально-значущою роллю. З'ясовано, що ефективність подолання першокласниками адаптаційних труднощів значною мірою зумовлюється самооцінкою, яка орієнтована на успіхи учіння та допомагає усвідомити себе його суб'єктами. Доведено, що важливою психолого-педагогічною умовою формування ефективної самооцінки шестирічних учнів є цілеспрямоване встановлення, підтримання та розвиток учителем у взаємодії з вихованцями модифікації особистісно-рольового рівня контактування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мусатов, Сергій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.953.5+37.016:511-028.31+373.29-052
М 15


    Макляк, М. М.
    Психологія засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук / Макляк М. М. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1954. - 278, [2] с. - Бібліогр.: с. 267-279. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння математичних знань--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
арифметичні операції -- засвоєння -- першокласники -- оволодіння лічбою -- засвоєння арифметичних дій
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052
Т 35


    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещенко Людмила Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 309 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-236. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Невротичні переживання--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
невротичні переживання -- самоактуалізація -- невроз -- психічне здоров'я -- шкільна дезадаптація -- психокорекція -- першокласники
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.091.31-059.2+373.29-052
Т 86


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 210 с. : рис., табл., мал. - Бібліогр.: с. 188-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спільна діяльність -- ситуація невизначеності -- адаптованість -- групова взаємодія -- психічний розвиток -- особистісне становлення -- молодший шкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
372
А 43


    Іванова, Т. М.
    Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників [Текст] / Т. М. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
гуманізм -- гуманність -- самосвідомість -- першокласники
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників; визначено психологічну специфіку дітей зазначеного віку; розкрито теоретичні основи процесу розвитку гуманної самосвідомості першокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 35477
Кількість відвідувачів 1259
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя