Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (347)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принцип<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
159.922.72-053.4+159.955-053.4
М 63


    Миргород, Елена Ивановна.
    Становление вариативности мышления у детей старшего дошкольного возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Миргород Елена Ивановна ; науч. рук. Балл Г. А. ; Ин-т психологии АПН Украины . - Киев, 2009. - 225 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 179-196. -
УДК
Рубрики: Педагогическая ппсихология--Мышление--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
вариативность мышления -- принцип вариативности -- самостоятельность мышления -- способы решения задач -- старшие дошкольники
Анотація: Диссертация посвящена проблеме теоретико-экспериментального изучения становления вариативности мышления у детей старшего дошкольного возраста. В работе рассмотрены многочисленные подходы по исследованию мышления дошкольников. Определен критерий вариативности мышления - разнообразие способов решения задачи. Разработана система диагностики вариативности мышления детей шестого года жизни. Представлена программа становления вариативности мышления старших дошкольников,которая состоит из игровых упражнений, описаны характерные особенности деятельности детей с разным уровнем вариативности мышления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгий Алексеевич \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.942:159.956+378-057.875:159.9-051
П 64


    Потапова, Валентина Дмитрівна.
    Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Потапова Валентина Дмитрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 459 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 396-441. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтуїція і почуття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ІНТУЇЦІЯ -- інтуїтивно-почуттєве відображення -- майбутні психологи -- професійне навчання -- психомистецький підхід -- принцип процесуальності
Анотація: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
005.32+005.95
Г 67


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Психологія прийняття управлінських рішень у соціальних системах на рівні міської громади [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Горбань Галина Олександрівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 491 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 411-458. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- соціальна система -- соціально-психологічне забезпечення -- принцип екологічності -- професіоналізм управлінця -- міська громада
Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз та розроблено теоретичну модель процесу прийняття управлінських рішень у соціальних системах та його соціально-психологічного забезпечення. Обґрунтовано психологічні основи прийняття рішень у соціальних системах і моделі їх соціально-психологічного забезпечення на рівні міської громади. Проаналізовано процес прийняття рішення й побудовано модель, яка розкриває його зміст як системної управлінської дії та фіксує діяльнісний і констатувальний рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923
Ф 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Філоненко, Л. А.
    Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища [Текст] / Л. А. Філоненко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- соціальна реадаптація -- когнітивно-поведінковий підхід -- принцип комплексності
Анотація: Розглядаються концептуальні основи процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища та обгрунтовується необхідність модеонізації та реформування системи соціального захисту і допомогидезадаптованим дітям.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
371.015:159.922.7
Д 38


   
    Детство и юность, их психология и педагогика [Текст] : педологический сборник / Н. А. Рыбников [и др.] ; ред.: К. Н. Корнилов, Н. А. Рыбников. - Москва : "Работник просвещения", 1922 (39-я типография). - 100 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Библиотека проф. А.Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
    Зміст:
Корнилов, К. Н. Биогенетический принцип и его значение в педагогике / К. Н. Корнилов. - С .3
Смирнов, В. Порыв. Мечта / В. Смирнов. - С .17
Соловьев, И. Ф.М. Достоевский как педолог / И. Соловьев. - С .36
Кричевская, Е. Капризы детей / Е. Кричевская. - С .53
Нечаев, А. П. Экспериментальные данные к вопросу о психологии обучения чтению / А. П. Нечаев. - С .62
Рыбников, Н. А. Детские игрушки / Н. А. Рыбников. - С .79
Гречишникова, А. Михуньи царства / А. Гречишникова
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
педологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рыбников, Н. А.; Смирнов, В. Е.; Крнилов, К.; Соловьев, И.; Кричевская, И.; Нечаев, А. П.; Гречишникова, А.; Корнилов, К. Н. \ред.\; Рыбников, Н. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(5А2.2)п
И 30


    Фон-Иеринг, Рудольф.
    Борьба за право [Текст] : редкая книга / Рудольф фон-Иеринг ; пер. И. Юровский. - Спб. : [б. в.], 1895 (Типография Брауде). - 96 с. - (Международная библиотека ; № 36). - пер. с нем. - Б. ц.
Примітки про особливості:
На форзацсе книги пометки чернилом о содержании книги.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Етика

   Природознавчі науки

   Естетика

   Психологія. Про душу.

   Медицина

   Економіка

   Літературознавство


Приплетено:
1. Р., Рудольф. Историко-общественные основы этики / Р. фон Иеринг ; пер. В. М. Гессена. - Спб. : Типография Брауде, 1896. - 32 с. с.
2. И., Рейнке Приход и расход в природе / И. Рейнке. - Спб. : Типография Брауде, 1896. - 46 с. с. - (Международная библиотека ; № 42)
3. М., Гюйо Принцип искусства и поэзии / М. Гюйо. - Спб. : Типография Брауде, 1895. - 80 с. с. - (Международная библиотека ; № 38)
4. М., Лацарус Взаимодействие души и дела / М. Лацарус ; пер. Л. Бродовского. - Спб. : Типография Брауде, 1896. - 55 с. с. - (Международная библиотека ; № 39)
5. Р., Рудольф. О целительных силах организма / Р. Вирхов ; пер. Круковского. - Спб. : Типоргафия Брауде, 1896. - 87 с. с. - (Международная библиотека ; № 37)
6. Г., Гросс Экономическая система Карла Маркса с научной стороны / Г. Гросс ; пер. Н. С. Рашковский. - Спб. : Издание Ф. Павленкова, 1895. - 52 с. с. - Штамп: "Книжные магазины И. А. Розова в Киеве и Одессе"
7. Н., Стороженко Поэзия мировой скорби / Н. Стороженко. - Одесса : Тип. Исаковича, 1895. - 44 с. с. - (Русская библиотека ; № 2)

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Юровский, И. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(57.026)
А 43


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Соціалізація особистості та екологічність світового простору [Текст] / Г. О. Горбань // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 117-126. - Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- принцип екологічності -- освітній простір -- соціальне середовище
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасних умов соціалізації особистості. Подано загальну характеристику процесу соціалізації особистості в освітньому просторі. Презентовано робочу модель, яка відображає складові процесу соціалізації особистості. Обгрунтовано необхідність побудови освітнього простору за принципом екологічності як значущої умови ефективної соціалізації особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(57.026)
А 43


    Шульга, Г. Б.
    Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя [Текст] / Г. Б. Шульга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
принцип екологічності -- екологічність педагогічної взаємодії -- конфлікт -- конфліктологічна компетентність
Анотація: У даній статті зроблена спроба розглянути проблему формування конфліктологічної компетентності як особистісної передумови екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього учителя. Виокремлено і описано низку методів щодо формування конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.923.01
Б 87


    Бреусенко-Кузнєцов, Олександр Анатолійович.
    Метафізична традиція в системі засад психології особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / О. А. Бреусенко-Кузнєцов ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 472 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 352-472. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- історія психології -- метафізична традиція -- принцип методологічного плюралізму -- культурологічний підхід -- теорія особистості -- структура особистості -- динаміка особистості -- розвиток особистості
Анотація: У дисертації подано вирішення проблеми реконструкції конкретно-психологічного змісту теорій особистості, які належать до штучно перерваної метафізичної традиції, з метою відтворити систему теоретико-методологічних засад психології особистості з урахуванням її досягнень. Систему засад психології особистості розглянуто на методологічному, теоретичному, історико-психологічному рівнях, у рефлексії над якими послідовно застосовано принцип методологічного плюралізму. Запропоновано оригінальну модель загальної будови теорії особистості. Виявлено світоглядний фундамент і особливості загального розуміння особистості теоретиками, що належать до вітчизняної метафізичної традиції. Розглянуто особливості розуміння структури особистості, її динаміки, розвитку і патології у вітчизняних метафізичних теоріях особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 532 с. : табл. - Бібліогр.: с. 435-503. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 37698
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя