Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психодинамічний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.964.22
Б 13


    Бабенко, Катерина Анатоліївна.
    Взаємозв`язок механізмів символізації змісту несвідомого [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бабенко Катерина Анатоліївна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2007. - 439 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-238. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Символізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
символізація -- механізми символізації -- несвідоме -- психодинамічний підхід -- психоаналіз психомалюнків -- психоаналіз казки -- витіснення -- психологічний захист -- опір
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено вивченню механізмів символізації несвідомого змісту психіки у їх взаємзв"язках, що, як продемонструвало проведене дослідження, пов"язане з внутрішньою динамікою цілісної психіки. У роботі презентовано історичний аспект дослідження феноменів несвідомого та символізації його змісту у вітчизняній та зарубіжній психології;розглянуто методи, завдяки яким можливе їх вивчення. Аналіз емпіричного матеріалу групової психокорекційної роботи за методосм соціально-психологічного навчання (АСПН) з майбутніми психологами-практиками дозволяє констатувати, що механізми символізації,відкриті З.Фрейдом при тлумаченні сноведінь, проявляються особливо рельєфно у малюнковому матеріалі та матеріалі "Казок про власне життя" людей, що знаходяться в межах психічного здоров"я. Доведено. що механізм символізації змісту несвідомого знаходяться у взаємозв"язках, але і узгоджуються з генеральним механізмом захисної системи "до сили". Дисертаційне дослідження переконливо свідчить про переваги психодинамічного підходу до аналітичної роботи з малюнками порівняно з формалізованою інтерпритацією. також у роботі доведена необхідність врахування особливостей механізмів символізації несвідомого змісту психіки та їх взаємозв"язків у фаховій підготовці психологів-практиків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Кахно, І. В.
    Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету [Текст] / І. В. Кахно // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 79-85. - Бібліогр.: с. 83-85 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
клінічна психологія -- медична психологія -- студенти медики -- викладання -- психодинамічний підхід -- психологічні захисти -- структура особистості -- ефективність
Анотація: У статті представлені основні положення викладання клінічної (медичної) психології з психодинамічних позицій для студентів медичного та стоматологічного факультетів. Особлива увага приділена вивченню структури психіки, особистості лікаря з позицій психодинамічного підходу, теорії драйвів та розвитку особистості. Висвітлено значення психологічних захистних механізмів у формуванні особистості, розглянуті рівні, типи особистості та особливості реагування їх на хворобу. Показано важливість розуміння майбутніми лікарями глибинних психодинамічних механізмів у формуванні внутрішньої картини хвороби, психосоматичних взаємовпливів, взаємин хворих з медичним персоналом. Психодинамічний підхід до вивчення основних тем дисципліни поєднується з інноваційними методами навчання, такими як ділова гра, вивчення клінічних випадків тощо, що дозволяє вибудувати місток між вивченням базових теоретичних дисциплін (загальна психологія) та клінічних дисциплін (психіатрія), закладаючи розуміння студентами психологічного континууму норми через різноманітні межові стани до безумовного психічного розладу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 3135
Кількість відвідувачів 1038
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя