Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічні захисти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.964:22
К 17


    Калашник , Ілона Вікторівна.
    Глибинно-психологічні витоки тенденції особистості до психологічної смерті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Калашник Ілона Вікторівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 427 с. : табл., рис., фот. - Бібліогр.: с. 407-427. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна смерть -- психологічна імпотенція -- несвідоме -- глибинні механізми психіки -- едіпів комплекс -- психологічні захисти -- об`єктні відношення -- дезадаптація -- метод активного соціально-психологічного навчання -- психокорекція -- процесуальна діагностика
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено вивченню глибинно-психологічних витоків до психологічної смерті, що, як показало дослідження, пов"язано з едиповим періодом розвитку суб"єкта. Розкрито сутність феномену психологічної смерті та виявлено його глибинні детермінанти, які пов"язані з травмівним досвідом дитинства. Встановлено зв"язок тенденцій до психологічної смерті з психологічними захистами та їх зумовленість відступами від реальності. Досліджено особливості впливу тенденцій до психологічної смерті на тенденції до психологічного вигорання, психологічної імпотенції та суїцидальні вияви. Доведено необхідність здійснення глибинної психокорекції впливу тенденції до психологічної смерті суб"єкта, обгрунтовано доцільність проходження майбутніми психологами-практиками психокорекції за методом АСПН у контексті нівелювання тенденції до психологічної смерті та її перенесення на професійну діяльність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.964.22
Т 81


    Туз, Лариса Григорівна.
    Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Туз Лариса Григорівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 363 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 342-363. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психоаналітика--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психоаналітична інтерпретація -- глибинно-психологічне пізнання -- самопізнання -- процесуальна діагностика -- психокорекція -- навчання -- несвідоме -- психологічні захисти -- механізми психіки
Анотація: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 263 с. - 18.00 грн.
    Зміст:
Дітріх, Д. Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку / Д. Дітріх [и др.]. - С .11-28. - Бібліогр.: С. 27-28 (15 назв)
Інші автори: Брукнер Д., Доблхаммер К., Шатт І.
Кл.слова: психоаналіз, комп'ютерні технології, моделювання функцій мозку
Заіка, В. М. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості / В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. - С .29-44. - Бібліогр.: С. 42-43 (18 назв)
Кл.слова: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Горбенко, Ю. Л. Модель психологічної одиниці життя людини у світі / Ю. Л. Горбенко. - С .45-57. - Бібліогр.: С. 55-56 (15 назв)
Кл.слова: модель, одиниця аналізу, цілісність
Андрейко, Б. В. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку / . - С .58-64. - Бібліогр.: С. 63 (10 назв)
Кл.слова: емоційні стани, проблеми батьків, заперечення
Блозва, П. І. Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості / П. І. Блозва. - С .65-78. - Бібліогр.: С. 76-77 (26 назв)
Кл.слова: соціальний капітал, особистість, психологічний ресурс
Василець, Н. М. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності / Н. М. Василець. - С .79-87. - Бібліогр.: С. 85-86 (7 назв)
Кл.слова: довіра, коло довіри, рівні довіри
Зубцов, Д. Е. Особливості психологічних проблем розлучених жінок / Д. Е. Зубцов. - С .88-95. - Бібліогр.: С. 94-95 (6 назв)
Кл.слова: розлучення, жінки, самотність
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми ідентифікації з місцем проживання / Т. М. Мандзик. - С .96-105. - Бібліогр.: С. 104-105 (16 назв)
Кл.слова: ідентифікація з місцем, локальна ідентичність, самобутність
Овчар, О. В. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С .106-116. - Бібліогр.: С.114-115 (11 назв)
Кл.слова: стиль споживання матеріальних благ, локус контролю, мотивація афіліації
Перетятько, Л. Г. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань / Л. Г. Перетятько. - С .117-125. - Бібліогр.: С. 124 (7 назв)
Кл.слова: психосоматичне страждання, соматична патологія, психоемоційний стрес
Попелюшко, Роман Павлович. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії / Р. П. Попелюшко. - С .126-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (3 назви)
Кл.слова: особистість, комбатант, генетико-психологічна теорія
Турецька, Х. І. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО / Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. - С .136-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (15 назв)
Кл.слова: копінг-стратегія, травматична ситуація, бойовий стрес
Чижиченко, Олена Василівна. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму / Н. М. Чижиченко. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 154 (14 назв)
Кл.слова: фрустраційна толерантність, оптимізм, емоційна стійкість
Джакомуцці, С. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою) / С. Джакомуцці, К. Гербер. - С .156-165. - Бібліогр.: С. 163-165 (40 назв), адикція
Кононова, М. М. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами / М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. - С .166-174. - Бібліогр.: С. 173 (11 назв)
Кл.слова: депривація, самодепривація, психологічні захисти
Мельничук, М. М. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості / М. М. Мельничук. - С .175-188. - Бібліогр.: С. 1186-188 (35 назв)
Кл.слова: фантастика, науково-фантастичний кінофільм, пізнання
Бойко-Бузиль, Ю. Ю. Акцентуації характеру особистості керівника / Ю. Ю. Бойко-Бузиль. - С .189-198. - Бібліогр.: С. 197 (5 назв)
Кл.слова: особистість, характер, акцентуація
Крикля, К. П. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші / К. П. Крикля. - С .199-208. - Бібліогр.: С. 207 (15 назв)
Кл.слова: професійне становлення, професійне самовизначення, професійно важливі якості
Киричук, А. С. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі / А. С. Киричук. - С .209-218. - Бібліогр.: С. 217 (9 назв)
Кл.слова: адаптація, стрес, вищий навчальний заклад
Московченко, А. А. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів / А. А. Московченко. - С .219-227. - Бібліогр.: С. 226-227 (5 назв)
Кл.слова: креативність, студенти-менеджери, професійно вагомі якості менеджера
Рогачова, Т. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання / Т. Рогачова. - С .228-236. - Бібліогр.: С. 235 (9 назв)
Кл.слова: адаптація, вищий навчальний заклад, психологічна готовність
Чайкіна, Н. О. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера / Н. О. Чайкіна. - С .237-247. - Бібліогр.: С. 246 (15 назв)
Кл.слова: імідж, психічний образ, профспілковий лідер
Шевчук, В. В. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології / В. В. Шевчук. - С .248-256. - Бібліогр.: С. 255 (15 назв)
Кл.слова: наукова школа, ознаки психологічної наукової школи
Бондаренко, Олександр Федорович. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція / О. Ф. Бондаренко. - С .257-259
Чорнобривкіна, В. А. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку / В. А. Чорнобривкіна. - С .260-261
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яценко, Т. С.
    Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки [Текст] / Т. С. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
активне соціально-психологічне пізнання (АСПП) -- архаїзми -- глибинне пізнання -- імпліцитний порядок -- логічне мислення -- паралогічне мислення -- психологічні захисти
Анотація: У статті Т.С. Яценко "Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки" представлено теоретико-методологічні узагальнення практики глибинного пізнання психіки. Розробка методу активного соціально-психологічного пізнання (далі АСПП) заснована у вісімдесятих роках ХХ ст. і триває до сьогодні. В основу покладено апробовані результати глибинно-корекційної практики, що реалізується в групах АСПП. Метод розвивається в двох напрямках: як глибинно-корекційна практика, так і основа для наукових узагальнень пізнання психіки на засадах аналізу стенограм. Останнє дало змогу нам визначити провідні закони, що стосуються функціональних характеристик психічного в його цілісності (свідоме/несвідоме), що підкорено закону позитивної дезінтеграції психіки учасників АСПП і вторинної її інтеграції на більш високому рівні психічного розвитку суб'єкта". Зміст статті подає: відомості про "психологічні захисти" в організації функціональних характеристик психіки; два різновиди захистів - базові та ситуативні"; науково обгрунтовано і відображено в "моделі внутрішньої динаміки психіки", яка доповнена підструктурою "імпліцитний порядок", що об'єднує інтереси як свідомої так і несвідомої сфер психіки (символізує інь-янь). В останні два роки ми увели категорію "архаїчний спадок психіки" та розкрили його мотиваційно-енергетичний потенціал. Наукове дослідження архаїчних передумов спонтанної активності суб'єкта відкриває нові перспективи глибинного пізнання психіки людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Кахно, І. В.
    Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету [Текст] / І. В. Кахно // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 79-85. - Бібліогр.: с. 83-85 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
клінічна психологія -- медична психологія -- студенти медики -- викладання -- психодинамічний підхід -- психологічні захисти -- структура особистості -- ефективність
Анотація: У статті представлені основні положення викладання клінічної (медичної) психології з психодинамічних позицій для студентів медичного та стоматологічного факультетів. Особлива увага приділена вивченню структури психіки, особистості лікаря з позицій психодинамічного підходу, теорії драйвів та розвитку особистості. Висвітлено значення психологічних захистних механізмів у формуванні особистості, розглянуті рівні, типи особистості та особливості реагування їх на хворобу. Показано важливість розуміння майбутніми лікарями глибинних психодинамічних механізмів у формуванні внутрішньої картини хвороби, психосоматичних взаємовпливів, взаємин хворих з медичним персоналом. Психодинамічний підхід до вивчення основних тем дисципліни поєднується з інноваційними методами навчання, такими як ділова гра, вивчення клінічних випадків тощо, що дозволяє вибудувати місток між вивченням базових теоретичних дисциплін (загальна психологія) та клінічних дисциплін (психіатрія), закладаючи розуміння студентами психологічного континууму норми через різноманітні межові стани до безумовного психічного розладу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 56695
Кількість відвідувачів 1022
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя