Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суб'єктивне благополуччя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
154
А 43


    Данильченко, Т. В.
    Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя [Текст] / Т. В. Данильченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 77-84. - Бібліогр.: с. 82 (30 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- суб'єктивне соціальне благополуччя -- суб'єктивне благополуччя -- гедоністичний підхід -- соціальна мережа -- соціальна зв'язність -- соціальна помітність -- соціальна дистантність
Анотація: У статті досліджується ефект впливу соціально-демографічних характеристик (віку, статі, рівня освіти, шлюбного статусу, наявності дітей) на детермінацію суб'єктивного соціального благополуччя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
159.923:17.023.3:364.14
К 21


    Каргіна, Наталья Вікторівна.
    Ресурси та чинники психологічного благополуччя особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Каргіна ; наук. кер. М. Й. Казанжи ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (30 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

Кл.слова (ненормовані):
благополуччя -- психологічне благополуччя -- суб'єктивне благополуччя -- особистість -- ресурси -- чинники -- діагностика психологічного благополуччя
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ресурсів та чинників психологічного благополуччя особистості . Психологічне благополуччя розглядається як складне психічне утворення, яке проявляється у переживанні змістовної наповненості та цінності життя, в ідчутті задоволення життям та собою, досягненні актуальних мотивів і потреб особистості у перспективі соціально - значущої мети та позитивній оцінці власного існування. Структурну основу психологічного благополуччя складають психофізичний, соціально - економіч ний, етнокультурологічний, екзистенційний, світоглядний, ціннісний, емоційний, поведінковий, когнітивний та вольов ий компоненти. Ґрунтуючись на створеній структурі розроблена та апробована методика « Діагностики психологічного благополуччя особистості» (ДПБ О) . Теоретичне обґрунтовано та емпірично підтверджено наявність та співвідношення ресурсів і чинників психологічного благополуччя. Встановлено, що чинниками психологічного благополуччя виступають фаталістичне теперішнє, інтелект, довірливість, саморозумінн я, свідомість, радикалізм, залученість, відповідальність, зрозумілість , рефлексивність, щастя, самоефективність, суб’єктивна вітальність, задоволеність життям ; визначено ресурси психологічного благополуччя, серед яких є часова перспектива, самодостатність, віра в справедливий світ, довіра, екзистенційна сповненість, почуття зв’язності, ідентичність, смисложиттєві орієнтації, осмисленість жит тям, цінність життя , оптимізм, життєстійкість, самоконтроль , незалежність, сміливість, тощо. Виявлено психологічні осо бливості осіб, що розрізняються рівнем вираженості психологічного благополуччя, показано специфічність їх ресурсів та чинників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казанжи, Марія Йосипівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922-053.6:17.023.34]:37.018.32
Е 42


    Єзерська, Наталія Валеріївна.
    Психологічні чинники суб'єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Єзерська ; наук. кер. К. Л. Мілютіна ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
суб'єктивне благополуччя -- психологічне благополуччя -- психологічні чинники -- підлітки -- обдарованість -- психологічний супровід -- адаптація -- школа-інтернат
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні чинники суб’єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату. Окреслено основні підходи до розуміння суб’єктивного благополуччя, проаналізовано зв'язок особистісно-психологічного та соціально-психологічного підходів до психологічних чинників суб’єктивного благополуччя. Запропоновано теоретичну модель суб’єктивного благополуччя учнів. Представлено програму емпіричного дослідження, його основні етапи, критерії підбору досліджуваних та здійснено характеристику груп обдарованих підлітків. На основі запропонованої теоретичної моделі суб’єктивного благополуччя учнів визначено поняття суб’єктивного благополуччя учнів та встановлено психологічні чинники. Удосконалено вибір відповідного психодіагностичного інструментарію та методів опрацювання даних. Наведено результати аналізу числових значень психологічних чинників суб’єктивного благополуччя обдарованих підлітків із різним способом життя. Обгрунтовано психологічні чинники суб’єктивного благополуччя обдарованих учнів, що навчаються в закладі інтернатного типу. Розроблено програму соціально- психологічного супроводу обдарованих підлітків в умовах спеціалізованої школи- інтернату, доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мілютіна, К. Л. \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923(043.5)
С 59


    Сокур, Анна Володимирівна.
    Готовність до пробачення як особистісний ресурс успішності подолання життєвих ускладнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. В. Сокур ; наук. кер. Е. Л. Носенко ; Дніпропетровськ. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 235 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-225 (374 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
готовність до пробачення -- пробачення себе -- пробачення іншого -- пробачення ситуації -- копінг-стратегії -- життєві ускладнення -- психологічне благополуччя -- суб'єктивне благополуччя -- соціальне благополуччя -- ресурси
Анотація: На підставі теоретичного і практичного дослідження феномену готовності до пробачення доведено доцільність концептуалізації готовності до пробачення якособистісного ресурсу стресоподолання, а процесу пробачення–як багатофункціональної копінг-стратегії. Визначено вірогідні механізми зв’язку готовності до пробачення з успішністю подолання життєвих ускладнень.Обґрунтовано можливість розглядати витоки готовності до пробаченняу психологічній зрілості.У результатіпорівняння груп досліджуваних з різними рівнями готовності до пробачення встановлено, що досліджувані з більш високим рівнем готовності до пробачення характеризуються більш високим рівнем застосування стратегії планування рішення проблеми, позитивної переоцінки та проактивного подолання складних ситуацій, а такожбільш низькимрівнемзастосування емоційно-орієнтованої копінг-стратегії, дистанціювання, прийняття відповідальності, втечі-уникнення та самоінвалідизації. Досліджувані з більш високим рівнем готовності до пробачення характеризуються більш високимипоказникамибезперервності психічного здоров’я тарізнихвидів благополуччя: психологічного, суб’єктивного та соціального.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровськ. нац. ун-т ім. Олеся ГончараІнститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923(043.5)
С 59


    Сокур, Анна Володимирівна.
    Готовність до пробачення як особистісний ресурс успішності подолання життєвих ускладнень [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. В. Сокур ; наук. кер. Е. Л. Носенко ; Дніпропетровськ. нац. ун-т ім. Олеся Гончара, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 19 с. : табл. - Бібліогр.: с. 16-17 (14 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
готовність до пробачення -- пробачення себе -- пробачення іншого -- пробачення ситуації -- копінг-стратегії -- життєві ускладнення -- психологічне благополуччя -- суб'єктивне благополуччя -- соціальне благополуччя -- ресурси
Анотація: На підставі теоретичного і практичного дослідження феномену готовності до пробачення доведено доцільність концептуалізації готовності до пробачення якособистісного ресурсу стресоподолання, а процесу пробачення–як багатофункціональної копінг-стратегії. Визначено вірогідні механізми зв’язку готовності до пробачення з успішністю подолання життєвих ускладнень.Обґрунтовано можливість розглядати витоки готовності до пробаченняу психологічній зрілості.У результатіпорівняння груп досліджуваних з різними рівнями готовності до пробачення встановлено, що досліджувані з більш високим рівнем готовності до пробачення характеризуються більш високим рівнем застосування стратегії планування рішення проблеми, позитивної переоцінки та проактивного подолання складних ситуацій, а такожбільш низькимрівнемзастосування емоційно-орієнтованої копінг-стратегії, дистанціювання, прийняття відповідальності, втечі-уникнення та самоінвалідизації. Досліджувані з більш високим рівнем готовності до пробачення характеризуються більш високимипоказникамибезперервності психічного здоров’я тарізнихвидів благополуччя: психологічного, суб’єктивного та соціального.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровськ. нац. ун-т ім. Олеся ГончараІнститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій: зв'язок з інноваційними стилями управління [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 16-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- суб'єктивне благополуччя -- емоційний інтелект -- інноваційні стилі управління
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень вираженості основних показників суб'єктивного благополуччя менеджерів освітніх організацій, які стосуються роботи, емоційной сфери, взаємодії з іншими людьми, стану здоров'я, та виявлено ряд "проблемних зон". Констатовано, що високий рівень вираженості загального показника суб'єктивного благополуччя характерний для невеликої кількості опитаних. Встановлено статистично значущий зв'язок між показниками суб'єктивного благополуччя менеджерів освітніх організацій та розвитком їхніх інноваційних стилів управління. Доведено, що зміст виявленого зв'язку проявляється в тому, що підвищення рівня суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій сприяє використанню менеджерами інноваційних стилів управління менеджерів освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Клочко, А.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 440 с. : табл. + 1 додатки 152 с. - Бібліогр.: с. 383-440 (537 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 1 (28) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - Київ : [б. в.], 2023. - 140 с. : табл. - ISSN 2411-3190. - 25.00 грн.
    Зміст:
Дембицька, Н. Стратегії матеріального забезпечення українців, вимушених шукати прихистку в інших країнах / Н. Дембицька, Я. Рябчич. - С .6-16. - Бібліогр. С. 14-16 (25 назв)
Кл.слова: українці за кордоном, прихисток, економічне благополуччя
Карамушка, Л. М. Суб'єктивне благополуччя персоналу освітніх та наукових організацій в умовах війни: рівень вираженості та зв'язок з копінг стратегіями / Л. М. Карамушка. - С .17-25. - Бібліогр.: С. 23-25 (25 назв)
Кл.слова: російсько-українська війна, суб'єктивне благополуччя, копінг-стратегії
Карамушка, Л. М. Зв'язок копінг-стратегій у кризових ситуаціях у військових, які зазнали ампутації, з їх освітньо-професійними характеристиками / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .26-36. - Бібліогр.: С. 34-35 (19 назв)
Інші автори: Креденцер О.В., Терещенко К.В., та ін.
Кл.слова: військовослужбовці, ампутація, копінг-стратегії
Креденцер, О. В. Емпіричне дослідження психологічних проблем українців, що перебувають в Німеччині у зв'язку з війною / О. В. Креденцер. - С .45-55. - Бібліогр.: С. 54-55 (15 назв)
Кл.слова: психологічні проблеми, біженці, війна
Терещенко, К. Толерантність до невизначеності та її зв'язок із психологічним здоров'ям освітнього персоналу в умовах воєнного часу / К. Терещенко, В. М. Івкін. - С .56-63. - Бібліогр. С. 61-63 (23 назви)
Кл.слова: толерантність до невизначеності, воєнний час, освітній персонал
Каплуненко, Я. Ю. Адаптація та валідизація короткого п'ятифакторного опитувальника майндфулнес (ПОМ-15) / Я. Ю. Каплуненко, В. Кучина. - С .95-105. - Бібліогр.: С. 103-104 (21 назва)
Кл.слова: майндфулнес, птср, психотерапія
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

   Психологія війни

Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- психологія війни

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. ред.\; та, ін.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Суб'єктивне благополуччя персоналу освітніх та наукових організацій в умовах війни: рівень вираженості та зв'язок з копінг стратегіями [Текст] / Л. М. Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2023. - № 1 (28). - С. 17-25. - Бібліогр.: С. 23-25 (25 назв)
УДК
РУБ 153/154

Кл.слова (ненормовані):
російсько-українська війна -- суб'єктивне благополуччя -- копінг-стратегії -- психологічне благополуччя -- благополуччя в стосунках -- фізичне здоров'я -- освітні організації -- наукові організації -- персонал


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 53235
Кількість відвідувачів 1403
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя