Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=типи організаційної культури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
154
А 43


    Баранова, В. А.
    Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів [Текст] / В. А. Баранова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 11-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчалні заклади -- діяльність педагогічного колективу -- інтегральні характеристики педагогічного колективу -- ціннісно-організаційна зрілість -- організаційна культура -- типи організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень інтегральних характеристик (ціннісно-організаційної зрілості, організованості, згуртованості) та загального показника діяльності педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153/154
О-64


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня [Текст] / Л. М. Карамушка, В. А. Баранова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 68-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- чинники мезорівня -- тип закладу -- статус закладу -- термін існування закладу -- організаційна культура -- типи організаційної культури
Анотація: У статті представлено дані емпіричного дослідження, які розкривають статистично значущі зв’язки між типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів і чинниками мезорівня, які стосуються характеристик позашкільних навчальних закладів: тип закладу; статус закладу; термін існування закладу. Суть виявленої закономірності проявляється в тому, що такі прогресивні типи організаційної культури, як культура «завдань» та культура «особистості» (в «реальних» формах), більше представлені в таких типах позашкільних навчальних закладів, які: функціонують як самостійні заклади (а не діють на базі інших установ); мають більш високий статус; мають менший термін існування. Водночас, в таких типах позашкільних навчальних закладах менше представлені консервативні типи культури, такі як культура «влади» та культура «ролі» (в «реальній» формі).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Баранова, В. А.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153/154
О-64


   
    Зв'язок негативних психічних станів персоналу з типом та силою організаційної культури освітніх організацій [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 43-53. - Бібліогр.: с. 50-52 (27 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- негативні психологічні стани -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- сила організаційної культури


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук, В. М. Івкін; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


   
    Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- інтолерантність до невизначеності -- показники інтолерантності до невизначеності -- типи організаційної культури -- сила організаційної культури
Анотація: В статті представлено результати емпіричного дослідження рівня вираженості загального показника інтолерантності до невизначеності та її показників (інтолерантність до новизни, інтолерантність до складності та інтолерантність до нерозв'язності. За допомогою кореляційного аналізу визначено взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і типами організаційної культури освітніх організацій (культурою "завдання", культурою "ролей", культурою "влади" та культурою "особистості"). Також проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку інтолерантності до невизначеності персоналу освітніх організацій і силою організаційною культури. На основі виявлених закономірностей констатовано, що освітня культура в освітніх організаціях є одним із суттєвих чинників вираженості інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л.М.; Креденцер, О.В.; Терещенко, К.В.; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 238 с. : табл. + 1 додатки 81 с. - Бібліогр.: с. 210-239 (278 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 427 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 3819
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя