Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психоедукація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.922.73
П 78


    Прокопів, Людмила Ярославівна.
    Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності [Текст] / Л. Я. Прокопів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивність -- дефіцит уваги -- імпульсивність -- психологічний супровід -- психокорекція -- психоедукація -- дошкільники
Анотація: Актуалізовано проблему психологічної корекції гіперактивності як розладу поведінки дошкільників. Охарактеризовано психологічні особливості розвитку гіперактивних дітей, на подолання і компенсацію яких спрямовані різноманітні методи психологічної корекції. Окреслено продуктивні психологічні методи раннього діагностування гіперактивності у дітей. Виокремлено методологічні підходи й обґрунтовано формат особливих умов, створених для ефективної підготовки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги до навчання в школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
615.851:364.642]:335-051
Ж 91


    Журавлева, Н. Ю.
    Особливості психологічної допомоги сім'ям демобілізованих військовослужбовців [Текст] / Н. Ю. Журавлева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 95-118. - Бібліогр.: с. 112-114 (22 назви)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
КОНСУЛЬТАТИВНА ПСИХОЛОГІЯ -- психотерапія -- психологічна допомога -- психоедукація -- демобілізовані -- сімейні стосунки -- посттравматичний синдром -- кризові події
Анотація: Досліджуються питання психологічної допомоги сім'ям демобілізованих, що брали участь у бойових діях. Розглядається вплив травмівних подій на психоемоційний стан бійців, зокрема на їх здатність до конструктивних стосунків та взаємодії у сім'ї. Сформульовано основні напрямки психологічної допомоги сім'ям військовослужбовців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.9:616.89-052(043.5)
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Медико-психологічна парадигма курації соматичних хворих з коморбідними психічними розладами [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / І. А. Коваль ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 393 с. : табл. - Бібліогр.: в кін. розд. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
медико-психологічна парадигма -- психотерапія -- психоедукація -- соматичне захворювання -- непсихотичні психічні розлади тривожно-деприсивного спектру
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню проблеми становлення медико - психологічної парадигми курації хворих. Дослідження виконано на клінічному матеріалі пацієнтів з широким спектром соматичних захворювань. При цьому розкрито концептуальн і основи лікувальної діяльності як комплексного медико - психолого - педагогічного процесу, який не лише сприяє підвищенню ефективності фахової діяльності лікарів, а й становленню індивідуального образу світу пацієнтів, досягненню ними такого рівня особистісно го розвитку, на якому хвороба та пов’язані з нею обмеження не заважають їхньому саморозвитку на основі сформованої системи цінностей та смислів. У роботі міститься детальний аналіз взаємодії трьох компонентів медико - психологічної допомоги хворим та їх бли зьким: психодіагностики, психоедукації та психокорекції (психотерапії). Представлено програму психологічної діагностики соматичних хворих, що включає вивчення особливостей психоемоційного стану та дистресу, інтрапсихічних та поведінкових патернів, стратегі й стрес - долаючої поведінки та сімейного функціонування для визначення мішеней психокорекційного впливу, сформульовано завдання медико - психологічної допомоги та обсяг психоедукаційних занять. Концепцію та практичну програму медико - психологічної підготовки л ікарів загальної практики та лікарів - інтерністів на етапах до - та післядипломної підготовки апробовано в процесі підготовки лікарів - інтернів, та на передатестаційних циклах та циклах тематичного удосконалення лікарів. Визначено, медико - психолого - педагогічн і детермінанти професійної діяльності лікарів: позитивна мотивація їхньої діяльності; підготовленість до спільної лікувальної діяльності; орієнтація на суб’єкт - суб’єктну взаємодію; оволодіння прийомами ефективної комунікації тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9:616.89-052(043.5)
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Медико-психологічна парадигма курації соматичних хворих з коморбідними психічними розладами [Текст] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / І. А. Коваль ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 40 с. - Бібліогр.: с. 30-36 (26 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
медико-психологічна парадигма -- психотерапія -- психоедукація -- соматичне захворювання -- непсихотичні психічні розлади тривожно-деприсивного спектру
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню проблеми становлення медико - психологічної парадигми курації хворих. Дослідження виконано на клінічному матеріалі пацієнтів з широким спектром соматичних захворювань. При цьому розкрито концептуальн і основи лікувальної діяльності як комплексного медико - психолого - педагогічного процесу, який не лише сприяє підвищенню ефективності фахової діяльності лікарів, а й становленню індивідуального образу світу пацієнтів, досягненню ними такого рівня особистісно го розвитку, на якому хвороба та пов’язані з нею обмеження не заважають їхньому саморозвитку на основі сформованої системи цінностей та смислів. У роботі міститься детальний аналіз взаємодії трьох компонентів медико - психологічної допомоги хворим та їх бли зьким: психодіагностики, психоедукації та психокорекції (психотерапії). Представлено програму психологічної діагностики соматичних хворих, що включає вивчення особливостей психоемоційного стану та дистресу, інтрапсихічних та поведінкових патернів, стратегі й стрес - долаючої поведінки та сімейного функціонування для визначення мішеней психокорекційного впливу, сформульовано завдання медико - психологічної допомоги та обсяг психоедукаційних занять. Концепцію та практичну програму медико - психологічної підготовки л ікарів загальної практики та лікарів - інтерністів на етапах до - та післядипломної підготовки апробовано в процесі підготовки лікарів - інтернів, та на передатестаційних циклах та циклах тематичного удосконалення лікарів. Визначено, медико - психолого - педагогічн і детермінанти професійної діяльності лікарів: позитивна мотивація їхньої діяльності; підготовленість до спільної лікувальної діяльності; орієнтація на суб’єкт - суб’єктну взаємодію; оволодіння прийомами ефективної комунікації тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
615.34
А 43


    Журавлева, Наталія Юріївна.
    Специфіка психотерапевтичного стосунку у роботі психолога з дружинами ветеранів бойових дій [Текст] / Н. Ю. Журавлева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 112-129. - Бібліогр.: с. 123-127 (19 назв)
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: консультативна психологія
   психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- психотерапевтичний стосунок -- дружини ветеранів бойових дій -- кризові події -- постравматичний синдром (ПТСР) -- психологічні потреби -- психоедукація
Анотація: Стаття присв'ячена особливостям взаємодії психолога з дружинами ветеранів бойових дій. Досліджується психологічна проблематика дружин демобілізованих військових, специфіка потреб жінок у контакті з психотерапевтом. Психотерапевтичний стосунок розглядається як вагомий фактор перебігу психотерапії. Визначено якісні характеристики продуктивних психотерапевтичних стосунків у роботі з означеною категорією жінок. Представлено наукову рефлексію професійного досвіду психологічної допомоги дружинам ветеранів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 427 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 55685
Кількість відвідувачів 1702
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя