Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (257)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=толерантність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 69
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
005.95-051:159.942
П 57


    Попик , Юрій Володимирович.
    Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попик Юрій Володимирович ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Толерантність--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери освіти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
менеджери освіти -- толерантність особистості -- соціальна толерантність -- спільна діяльність -- педагогічний колектив -- фрустрація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.62-057.87+316.454.52+81'233
В 58


    Власенко, Людмила Василівна.
    Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власенко Людмила Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 196 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Культура спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
культура спілкування -- комунікативна компетентність -- соціальний інтелект -- фрустраційна толерантність -- професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378-057.875:331.54
М 12


    Мащенко, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Мащенко Наталія Іванівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 195 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- рефлексія -- адаптація -- професіонал -- соціалізація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнев, Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394
М 69


    Михальчук, Юлія Олександрівна.
    Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Юлія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 278 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
етнічна самосвідомість -- етнічне самовизначення -- етнічна ідентичність -- етнічна толерантність -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378.011.3-051+37.064+316.454.52:316.647.5
С 44


    Скок, Алла Георгіївна.
    Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Скок Алла Георгіївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 236 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
викладач ВНЗ -- комунікативна толерантність -- педагогічна діяльність -- інтолерантність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов формування комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Розкрито сутність комунікативної толерантності. Виділено основні типи викладачів ВНЗ щодо розвитку комунікативної толерантності. Встановлено зв'язок між рівнем розвитку загальної та комунікативної толерантності викладачів, виділено психологічні чинники, які впливають на її становлення. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки викладача ВНЗ, орієнтовану на формування комунікативної толерантності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.316.4.051
Б 36


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бевз, Галина Михайлівна.
    Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї [Текст] / Г. М. Бевз // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціальна толерантність -- міжрівневі психологічні механізми -- замісний догляд -- ідентичність -- повага -- самодостатність -- самовизначення
Анотація: Стаття спрямована на вивчення психологічних аспектів формування соціально-превентивних систем охорони дитинства в історично-етнічному контексті. Вивчається соціальна потреба замісного догляду за дітьми та формування соціальних інституцій його реалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 14.00 р.
    Зміст:
Бажанюк, Валентина Станіславівна. Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики / В. С. Бажанюк. - С .1-13. - Бібліогр.: с. 13 (3 назви)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства / Ю. О. Бохонкова. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
Горобець, І. А. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості / І. А. Горобець. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 30 (5 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів / О. А. Кривопишина. - С .31-38. - Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців / О. М. Кокун. - С .39-49. - Бібліогр.: с. 48-49 (8 назв)
Корольов, Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ / Д. К. Корольов. - С .50-63. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви) : рис.
Музика, Олександр Леонідович. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
Панченко, О. А. Психологические проблемы становления информационного общества / О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. - С .84-93. - Бібліогр.: с. 92-93 (5 назв) : рис.
Панченко, О. А. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии / О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. - С .77-84. - Бібліогр.: с. 84 (9 назв)
Панченко, О. А. Психологическая коррекция больных неврастенией / О. А. Панченко [и др.]. - С .93-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
Інші автори: Кутько И. И., Петракова Т. В., Стасюк А. В.
Панченко, О. А. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка / О. А. Панченко [и др.]. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв) : табл.
Інші автори: Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П.
Поклад, Ірина Миколаївна. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології / І. М. Поклад. - С .108-122. - Бібліогр.: с.121-122 (17 назв)
Пфлюгер, А. В. Толерантність як перцептивна готовність особистості / А. В. Пфлюгер. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 129 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями / О. Б. Сидоренко. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 138-139 (9 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків / Т. М. Яблонська. - С .139-149. - Бібліогр.: с. 148 (10 назв) : табл.
Яланська, Світлана Павлівна. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога / С. П. Яланська. - С .149-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Волошин, В. М. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей / В. М. Волошин. - С .157-165. - Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
Малкович, М. М. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку / М. М. Малкович. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників / М. О. Мельник. - С .176-189. - Бібліогр.: с. 187-188 (18 назв)
Музичук, О. О. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття / О. О. Музичук. - С .189-198. - Бібліогр.: с. 198 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
Орос, В. М. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків / В. М. Орос. - С .207-215. - Бібліогр.: с. 214-215 (15 назв)
Сніжна, М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями / М. А. Сніжна. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
Шаріпова, Д. С. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців / Д. С. Шаріпова. - С .223-232. - Бібліогр.: с. 232 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
316.647.5:37.015.3
П 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пфлюгер, А. В.
    Толерантність як перцептивна готовність особистості [Текст] / А. В. Пфлюгер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 122-129. - Бібліогр.: с. 129 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- терпимість -- особистіснийрозвиток -- міжособистісна взаємодія
Анотація: Здійснено аналіз сутності толерантності, визначено її роль та значення в становленні особистості, розглянуто основні напрямки у дослідженні проблеми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.9:316.77+159.9:37.015.3
Д 79


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дуткевич, Т.
    Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами [Текст] / Т. Дуткевич, М. Володченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 44-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
цінність -- спрямованість -- усвідомлення -- міжособистісний конфлікт -- толерантність -- гуманістичні цінності
Анотація: У статті аналізуються результати дослідження морально-ціннісної спрямованості усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми вчителями. Досліджувана морально-ціннісна спрямованість відбивається у таких показниках, як злагода із товаришами і толерантність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Володченко, М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.99
В 25


    Вдовиченко, Оксана Володимирівна.
    Типологія особистості ризику [Текст] / О. В. Вдовиченко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 115-124 : рис. - Бібліогр.: с. 122-123 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість ризику -- ургентна залежність -- толерантність до невизначеності -- губристична мотивація
Анотація: У статті розкрито поняття особистості ризику, що характеризується через інтерговану здатність до до діяльності у ситуаціях невизначеності та небезпеки. Представлено три типи особистості ризику : конструктивний, деструктивний та адаптивний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 6735
Кількість відвідувачів 1224
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя