Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія дітей підліткового віку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.922.73-053.6+81'233(043.5)
П 12


    Павленко, Тетяна Валеріївна.
    Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Павленко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 249 с. : табл. + 1 додатки 57 с. - Бібліогр.: с. 171-191 (204 назви). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Розвиток мовленнєвих здібностей

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікативні властивості -- підлітковий вік -- чинники -- особистісні властивості -- розвиток
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розвитку комунікативних властивостей підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення особистісних якостей, які можуть впливати на розвиток комунікативної поведінки підлітків, виявлено особливості впливу цих якостей на комунікативні властивості на підлітків в цілому, а також з урахування вікового та статевого критеріїв; виявлено ряд особистісних чинників, які позитивно чи негативно впливають на рівень розвитку комунікативних властивостей підлітків; розроблено та апробовано авторську програму розвитку комунікативних властивостей підлітків. Визначено особистісні якості які є чинниками розвитку комунікативних властивостей підлітків. Всі чинники розділено на дві групи: позитивні, тобто такі які сприяють розвитку комунікативних властивостей підлітків, та негативні, які перешкоджають розвитку цих властивостей. До позитивних належать рівень розвитку емпатії, потреба у спілкуванні, спрямованість на комунікацію, емоційна стабільність, рівень самоконтролю; до негативних: рівень дратівливості, сенситивність, сором'язливість. Доведено ефективність авторської програми розвитку комунікативних властивостей підлітків експериментальної групи виявила достовірне їх покращення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6+81'233(043.5)
П 12


    Павленко, Тетяна Валеріївна.
    Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / П. Т. Павленко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Розвиток мовленнєвих здібностей

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікативні властивості -- підлітковий вік -- чинники -- особистісні властивості -- розвиток
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розвитку комунікативних властивостей підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення особистісних якостей, які можуть впливати на розвиток комунікативної поведінки підлітків, виявлено особливості впливу цих якостей на комунікативні властивості на підлітків в цілому, а також з урахування вікового та статевого критеріїв; виявлено ряд особистісних чинників, які позитивно чи негативно впливають на рівень розвитку комунікативних властивостей підлітків; розроблено та апробовано авторську програму розвитку комунікативних властивостей підлітків. Визначено особистісні якості які є чинниками розвитку комунікативних властивостей підлітків. Всі чинники розділено на дві групи: позитивні, тобто такі які сприяють розвитку комунікативних властивостей підлітків, та негативні, які перешкоджають розвитку цих властивостей. До позитивних належать рівень розвитку емпатії, потреба у спілкуванні, спрямованість на комунікацію, емоційна стабільність, рівень самоконтролю; до негативних: рівень дратівливості, сенситивність, сором'язливість. Доведено ефективність авторської програми розвитку комунікативних властивостей підлітків експериментальної групи виявила достовірне їх покращення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6-056.49:004.738.5
П 88


    Пугачов, Дмитро Леоныдович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 206 с. : табл. + 1 додатки 56 с. - Бібліогр.: с. 185-206 (275 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- віртуальне татуювання -- нікнейм -- аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.6-054.49:004.738.5(043.5)
П 88


    Пугачов, Дмитро Леонідович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- Віртуальне татуювання -- Нікнейм -- Аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.923.2-053.6:575.16(043.3)
Л 64


    Литвиненко, Олена Олександрівна.
    Онтогенез і дизонтогенез особистісного становлення підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. О. Литвиненко ; наук. конс. О. М. Лозова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
Кл.слова (ненормовані):
онтогенез -- дизонтогенез -- особистість -- становлення -- підлітковий вік -- когніції -- емоції -- поведінка -- порушення слуху -- порушення зору
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу загальних закономірностей становлення особистості підлітків в контексті онтогенезу і дизонтогенезу. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади, результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дисертації представлено концептуальні узагальнення, що знайшли відображення в моделі онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків. В межах запропонованої моделі структура особистості розглядається як така, що реалізується у двох підсистемах: універсальній та генетично обумовленій. Універсальною є система внутрішньоструктурних зв'язків між когнітивною, поведінковою та афективною складовими, а також вплив характеристик цих складових на формування загальних особистісних тенденцій. Своєю чергою, змістова наповненість та спрямованість особистісної сфери є суттєво відмінною для підлітків, які мають порушення слуху і зори та їх однолітків, які не мають таких порушень. Відповідно, дана підсистема особистості є генетично обумовленою. Розуміння структурно-функціональної організації елементів особистісних підсистем дозволяє пояснити специфіку онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків. Доведено, що генетичний контекст становлення визначає специфіку особистісних проявів, але не є фактором, що суворо їх обмежує. Відповідно, можливою та доцільною є робота з підлітками, чиє становлення відбувається в контексті дизонтогенезу, заснована на онтогенетичних принципах та спрямована на активацію компенсаторних механізмів. На основі концептуальної моделі розроблено програми психологічної профілактики та корекції дисгармонійності особистісного становлення для підлітків, становлення яких відбувається як в контексті онтогенезу, так і в конетксті дизонтогенезу. У роботі представлено показники ефективності впровадження зазначених програм, що свідчать про доцільність їх подальшої практичної реалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
159.928-053.066(043.3)
Я 67


    Лю Янь
    Психологічні бар'єри в розвитку творчих здібностей молодших підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лю Янь ; наук. кер. А. В. Массанов ; ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Одеса, 2023. - 20 с. : табл. - Бібліогр.: с. 15-16 (8 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психічні стани -- бар'єри -- психологічні бар'єри -- розвиток -- молодший підлітковий вік

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Массанов, Анатолій Вікторович \наук. кер.\; ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.09.2024
Кількість запитів 41204
Кількість відвідувачів 1659
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя