Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.6:004/Ч-37-707329

    Чекстере, Оксана Юріївна.
    Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чекстере Оксана Юріївна; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 301 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
децентрація -- егоцентризм -- дошкільники -- молодші школярі -- віртуальні комп'ютері ігри -- комп'ютерна депривація -- залежність від комп"ютера
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.7
П 75


    Приходько, Юлия Алексеевна.
    Формирование положительного эмоционального отношения детей друг к другу в процессе совместной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Приходько Юлия Алексеевна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1980. - 143 с. : табл. - Библиогр.: с. 125-140. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Совместная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
эмоции -- отношения -- общение -- совместная деятельность -- эмоциональное содействие
Анотація: Диссертация посвящена изучению положительного эмоционального отношения ребенка-дошкольника к сверстнику не только в ходе его выявления, но и формирования в процессе совместной деятельности. Проведено исследование роли эмоций в формировании положительных эмоциональных отношений между детьми-дошкольниками. Экспериментально прослежена зависимость положительного эмоционального отношения детей друг к другу от формы организации их совместной деятельности и ее мотивов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7+159.937+37.015.3:17+37.016:808.1
Р 82


    Рубцова, Т. В.
    Психология восприятия детьми литературного героического персонажа [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / Рубцова Т. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1948. - 372 с. - Библиогр.: с. 349-372. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Восприятие--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
героика -- воспиятие литературного персонажа -- отношение к персонажу -- творческое воображение -- психология персонажа -- поведение персонажа
Анотація: В диссертационном исследовании изучается место героической литературы в чтении детей, мотивы выбора детьми книг о героях. Подана характеристика восприятия детьми литературного персонажа, интерпретация и эмоциональные компоненты в восприятии детьми литературного героя. Исследуются особенности восприятия детьми героических черт характера литературного персонажа: интерпретация детьми отдельных героических черт характера литературного персонажа, роль психологического опыта юного читателя в восприятии им героических черт характера литературного персонажа.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7+37.015.31:17
С 38


    Сингаївська, Ірина Валентинівна.
    Психологічні особливості прогнозування моральної поведінки в молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сингаївська Ірина Валентинівна ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 149 с. : табл. - Бібліогр.: с. 123-140. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОРАЛЬ -- моральна поведінка -- прогнозування -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- прогнозування поведінки
Анотація: У дисертації теоретично та експериментально розроблена проблема прогнозування моральної поведінки учнями молодшого шкільного віку. Визначена структура процесу прогнозування моральної поведінки та параметри його оцінки. Виявлена залежність між розвитком саморегуляції моральної поведінки молодших школярів та їх здатністю до прогнозування поведінки. Розроблені засоби психолого-педагогічного впливу на розвиток здатності прогнозувати моральну поведінку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.7
С 41


    Сіткар, Віктор Ілліч.
    Психологічні особливості виникнення та прояву дитячих пустощів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сіткар Віктор Ілліч ; наук. кер. Татенко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 145-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пустощі -- активність -- неадаптованість -- молодші школярі
Анотація: В дисертації досліджується психологічна природа і механізм виникнення пустощів як форми активності молодшого школяра. Виявлені психологічні особливості дитячих пустощів у побутових умовах та під час навчання. Простежено вікову динаміку активності дітей. Визначено зв'язок між специфікою дитячих пустощів, їх динамікою і характером контактів з дорослим, встановлено розходження в трактуванні вчителями мотивації пустування і фактичними цілями поведінки пустунів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, Віталій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.7
С 90


    Сурьянинова, Татьяна Ильинична.
    Социально-психологические аспекты совместной деятельности детей дошкольного и младшего школьного возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / сурьянинова Татьяна Ильинична ; науч. рук. Чернышев А. С. ; Курск. гос. пед. ин-т. - Курск, 1990. - 140,[17] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 1-12. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Совместная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
дошкольники -- младшие школьники -- совместная деятельность -- организованность -- лидерство -- межличностные взаимоотношения -- неопределенность деятельности
Анотація: В диссертации разработаны эмпирические критерии оценки динамических характеристик совместной деятельности и проявления основных организационных свойств групп детей данного возраста. Определен методический блок исследования системы организационных отношений и взаимодействий в группах детей дошкольного и младшего школьного возраста.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чернышев, А. С. \науч. рук.\; Курский государственный педагогический институт (Курск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.7
Ш 91


    Штивельман, М. Г.
    Подражания у детей [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / М. Г. Штивельман ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1948. - 234 с. - Библиогр.: с. 219-234. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Подражание--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
подражание -- школьники -- формирование личности

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.7+159.922.73-053.4/.5
Г 68


    Гордєєва, Жанна Вікторівна.
    Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордєєва Жанна Вікторівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОоцінка -- регулятивна функція -- самосвідомість -- тривожність -- поведінка -- емоційно-ціннісне ставлення -- психокорекція
Анотація: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7+37.018.1
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська ; наук. консультант М. Й. Боришевський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 505 с. : табл. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 456-506. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейне виховання--Дисертації
   Вікова психологія--Ідентичність--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ІДЕНТИчність особистості -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- СІМЕЙНІ взаємини -- СІМЕЙНЕ консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 6150
Кількість відвідувачів 588
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя