Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.923:378-057.87<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.923:378-057.87
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. конс. Карпенко З. С. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франковськ, 2011. - 479 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 459-479. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аксіогенез--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- ціннісність -- смисл -- професійна освіта -- суб`єктивна позиція -- смислове переживання -- особистісний досвід -- освітній діалог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карпенко, Зіновія Степанівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923:378-057.87
В 61


    Вовк, Валентина Олегівна.
    Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Вовк ; наук. керів. Г. К Радчук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна позиція тудента -- професійно-особистісне становлення -- студентська молодь -- психолого-педагогічний супровід -- рівні розвитку суб'єктної позиції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Радчук, Галина Кіндратівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 2746
Кількість відвідувачів 963
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя