Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Медведєв, Володимир Степанович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7-053.6-056.49+316.624+316.613.434
Д 75


    Дронова, Олена Сергіївна.
    Схильність до ризику як чинник агресивної поведінки неповнолітніх [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дронова Олена Сергіївна; наук. кер. Медведєв В. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 212, [24] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 187-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Неповнолітні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- неповнолітні -- схильність до ризику -- психологічний тренінг
Анотація: Визначено основні детермінанти агресивної поведінки неповнолітніх та встановлено взаємозв'язки між агресивною поведінкою і схильністю до ризику неповнолітних. Складено психологічний портрет агресивного неповнолітнього, схильного до агресивних дій. Встановлено чинники схильності неповнолітніх до агресивної та ризикової поведінки, оптимальний комплекс методів їх психологічної діагностики та психологічні умови і можливості ефективного використання психопрофілактичної роботи, спрямованих на подолання агресивної поведінки, розвиток рефлексії і адекватної самооцінки, прагнення до самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.1-055.2:331.54
М 64


    Мірошниченко, Оксана Миколаївна.
    Особливості самоактуалізації жінки у професійній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мірошниченко Оксана Миколаївна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 279 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-279. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна діяльність--Самоактуалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- професійна сфера -- соціономічні професії -- самоактуалізація жінки -- професійна діяльність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей самоактуалізації жінки у професійній діяльності на прикладі таких соціономічних професій, як педагог, медик, військовослужбовець, керівник. Контрольну групу склали домогосподарки, які на момент обстеження не займалися професійною діяльністю не менше одного року. Встановлено, що психологічні особливості самоактуалізації сучасної працюючої жінки зумовлені задоволеністю її потреб у професійній та сімейній сферах. Розроблений та апробований тренінг, що засвідчив розвиток якостей, значущих для професійної самоактуалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.8:316.362+316.614
Б 90


    Бурдукало, Марія Миколаївна.
    Образ сім'ї як чинник автономізації особистості у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2013. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісне становлення--Автономізація особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
образ сім'ї -- автономізація особистості -- юнацький вік
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз поняття автономізації особистості та суміжних з ним понять, розроблено та емпірично перевірено теоретичну модель автономізації особистості. Теоретично досліджено повний, неповний типи сім'ї та образ сім'ї в якості чинників автономізації особистості та класифіковано образи сім'ї в осіб юнацького віку. Емпірично виявлено та створено типологію профілів автономізації в осіб юнацького віку. Визначено характер впливу складових образу сім'ї на компоненти автономізації особистості та встановлено співвідношення типів образу сім'ї та профілів автономізації у осіб юнацького віку з повних та неповних сімей. Перевірено наявність прямого зв'язку між рівнем автономізації та рівнем соціалізованості осіб юнацького віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2:351.745.5(043.5)
А 46


    Александров, Денис Олександрович.
    Психологія становлення особистості працівника органів внутрішніх справ [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Д. О. Александров ; наук. кер. В. С. Медведєв ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 480 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 394-449. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Становлення особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- правоохоронна діяльність -- внутрішні і зовнішні суперечності -- професійна адаптованість -- особистісні характеристики -- адаптивність -- професійна спрямованість -- професійний досвід -- правоохоронці
Анотація: У дисертації висвітлено сутність професійної адаптації як інтегративного структурного компонента особистості працівника ОВС. Встановлено індивідуально-психологічні, соціально-психологічні та професійно-психологічні закономірності адаптивності правоохоронця. Охарактеризовано пізнавальну, комунікативну,організаційну та конструктивну діяльність як детермінанти формування особистості правоохоронця. З'ясовано психологічні особливості біопсихічних компонентів, психічних процесів, професійного досвіду та професійної спрямованості в структурі особистості працівника ОВС.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
152/034
М 42


    Медведєв, Володимир Степанович.
    Психологія злочинної діяльності [Текст] : навчальний посібник / В. С. Медведєв ; Національна академія внутрішніх справ. - Київ : Атіка, 2012. - 204 с. - ISBN 978-966-326-427-1 : 18.00 грн
УДК
РУБ 152/034
Рубрики: Кримінальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія злочинної діяльності -- професійна злочинна діяльність -- організована злочинна діяльність -- вертикальна психологічна структура злочинної діяльності

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 76940
Кількість відвідувачів 905
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя