Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
159.955.1:165.243
М 74


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Психологія розуміння винахідницьких задач студентами технічного вузу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мойсеєнко Лідія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 194 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-181. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння--Розв'язання задач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
винахідницька задача -- мислительна тенденція -- стратегія розв'язування -- тактика розв'язування -- розуміння -- впізнавання -- прогнозування
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу розуміння студентами винахідницьких задач на всіх етапах їх розв'яування. З'ясовано психологічні особливості цьго процесу, його обумовленість суб'єктивною мислительною тенденцією кожного студента. На цій основі виділено групи студентів, процес розуміння яких істотно відрізняється, і дано характеристику таких індивідуальних відмінностей. Розкриті особливості процесу розуміння студентами винахідницьких задач залежно від форм їх подання і умов розв'язування. Запропоновано прийоми оптимізації і активізації процесу розуміння студентами винахідницьких задач.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.954/.956
М 74


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Психологія творчого математичного мислення студентів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Мойсеєнко Лідія Анватоліївна ; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 504 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 437-472. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творче мислення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- математичне мислення -- МИСЛЕННЯ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ТВОРЧІ задачі -- розуміння -- інтуїція -- мовленнєвий акт
Анотація: В дослідженні проаналізовано результати психологічних досліджень творчого мисленнєвого процесу та розроблено теоретико-експериментальний підхід до вивчення проблеми творчого математичного мислення. Проаналізовано процес розуміння студентами творчих математичних задач впродовж їх розв'язування. Досліджено динаміку процесу формування гіпотези розв'язку творчої математичної задачі та визначено зміст мисленнєвих тенденцій, що спрямовують пошукові дії при розв'язанні математичних задач різних класів. З'ясовано зміст та механізми деяких неусвідомлених мисленнєвих актів студентів, що мали місце впродовж пошуку розв'язку творчих математичних задач. Розкрито сутність поняття стилю математичного мислення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.9
М 74


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі [Текст] / Л. А. Мойсеєнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- математичне мислення -- розуміння -- стиль мислення
Анотація: Розглядаються питання психологічної сутності індивідуальних відмінностей процесу розуміння в творчому математичному мисленні. Описані сучасні наукові підходи до питань пов'язаних із психологічною сутністю процесу розуміння. Виокремлено індифікаційні ознаки мисленнєвої діяльності людини в галузі математики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.955+159.954.4]:162+159.98:61(043.5)
П 16


    Панчак, Оксана Володимирівна.
    Психолого-педагогічні засади розуміння нестандартних стоматологічних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Панчак ; наук. кер. Л. А. Мойсеєнко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Професійна діяльність--Творча задача--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- творче мислення -- майбутні фахівці -- медичне мислення -- лікарі-стоматологи -- розуміння задачі -- творча задача -- студенти-медики
Анотація: У дослідженні проаналізовано стан дослідження феномену розуміння в психологічній, педагогічній та медичній літературі, а також основні наукові підходи до вивчення проблеми розуміння. Вивчено зміст професійної діяльності лікаря-стоматолога та з'ясовано зміст мисленнєвих процесів, які наповнюють таку діяльність. З'ясовано структурні та процесуальні особливості розуміння лікарями нестандартних стоматологічних задач, охарактеризовано динаміку їх впливу. Проаналізовано вплив практичного досвіду лікаря-стоматолога на процес розуміння стоматологічних задач в різноманітних ускладнених умовах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 22 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2016. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка / В. О. Моляко. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 (4 назви)
Алєксєєва, Т. С. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) / Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога / Б. В. Барчі. - С .21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Березова, Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач / Л. В. Березова. - С .40-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви) : табл.
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності / Н. А. Ваганова. - С .55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
Венцик, О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем / О. В. Венцик. - С .63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (11 назв)
Германович, О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності / О. Р. Германович. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
Гресько, В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності / В. В. Гресько. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (3 назви) : табл.
Гулько, Юлія Анатоліївна. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку / Ю. А. Гулько. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
Івашкевич, І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності / І. В. Івашкевич. - С .107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
Кабанцева, А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини / А. В. Кабанцева. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства / В. В. Кириченко. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
Кишакевич, І. Т. Медичне мислення як творче мислення лікаря / І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. - С .133-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (11 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків / Е. В. Кіричевська. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (14 назв)
Козова, І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу / І. Л. Козова. - С .153-159. - Бібліогр.: с.158 (7 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
Мазілов, В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) / В. О. Мазілов. - С .168-185. - Бібліогр.: с. 182-185 (35 назв)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності / І. А. Мартинюк. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведєва. - С .196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко [и др.]. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
Інші автори: Копач М.І., Криштопа Л.І., Кулініч Г.М.
Музика, Олександр Леонідович. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. - С .213-231. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв) : табл.
Найденова, Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень / Л. М. Найденова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв) : табл.
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. - С .242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала / Т. С. Пільгук. - С .253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
Сєргєєнкова, О. П. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. - С .260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
Січка, В. І. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці / В. І. Січка. - С .2276-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв) : табл.
Субота, Марія Василівна. Розвиток музичної психології як науки / М. В. Субота. - С .288-295. - Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем / Т. Н. Третяк. - С .296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
Хабірова, Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці / Л. І. Хабірова. - С .307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
Хахановська, Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку / Т. А. Хахановська. - С .317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
Шапорда, Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів / Г. С. Шапорда. - С .325-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв) : табл.
Ятчук, М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань / М. С. Ятчук. - С .335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко) / В. О. Моляко. - С .345-348
Третяк, Тетяна Миколаївна. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання / Т. Н. Третяк. - С .349-356. - Бібліогр.: с. 356 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

   
    Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні [Текст] / Л. А. Мойсеєнко [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче матиматичне мислення -- помилки матиматичного мислення -- мисленнєві стратегії -- мисленнєві стереотипи
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності недостовірних мисленнєвих результатів, їхні місця і ролі у процесі розв'язання творчої математичної задачі. Наголошується на активізації дослідження психологічної сутності творчого мислення у різноманітних видах діяльності людини. Підкреслено ключову роль у виникненні помилок якості функціонування мисленєвих стратегій, що визначають напрям пошуку розв'язку задачі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна; Копач, М.І.; Криштопа, Л.І.; Кулініч, Г. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
151.51
А 43


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі [Текст] / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче математичне мислення -- аналогізування -- мисленнєва тенденція -- мисленнєва стратегія
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності механізмів розв’язування творчої математичної задачі. Акцентується увага на наявності алгоритмів розв’язування багатьох типів математичних задач, що apriori призводить до застосування мисленнєвих дій за аналогією при розв’язуванні нових математичних задач. За результатами аналізу досліджень математичного мислення, означено підхід до його вивчення через аналіз переважаючих мисленнєвих дій при розв’язанні творчих математичних задач. Аналогізування вважається одним із мисленнєвих тенденцій у творчому математичному мисленні, що часто проявляється впродовж всього процесу розв’язування математичних задач. Авторами виділяється три складові процеси: процес розуміння, процес прогнозування та апробаційний процес, що містять свої мікроетапи. Встановлено, що дії за аналогією зустрічаються на кожному мікроетапі складових процесів творчого математичного мислення та проведено аналіз пошуків аналогів на кожному мікроетапі складових. Дії за аналогією до відомих еталонів можуть як сприяти пошуковій діяльності, так і перешкоджати їй. Констатовано, що у деяких випадках мисленнєві дії за аналогією набувають стану переважаючих мисленнєвих тенденцій і приводять до результативності пошукового процесу. Зроблено акцент на значущості суб’єктивної впевненості у якості отриманого результату, у можливості продовження мисленнєвих дій із застосуванням аналогів. Доведено, що у випадку, коли тенденція до аналогізування переважає впродовж усіх складових процесів і суб’єкт отримує суб’єктивну впевненність у правильності своїх дій, така тенденція перетворюються у мисленнєву стратегію аналогізування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Витвицька, О. М.; Кулініч, Г. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 36224
Кількість відвідувачів 1267
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя