Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рудницька, Світлана Юріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 164 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 10.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Наталия Васильевна. Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії / Н. В. Чепелева. - С .4-20. - Бібліогр.: с. 16-20 (20 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. До проблеми технологалізації процесів самопроектування / М. Л. Смульсон. - С .21-36. - Бібліогр.: с. 32-36 (18 назв)
Рудницька, Світлана Юріївна. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання / С. Ю. Рудницька. - С .37-52. - Бібліогр.: с. 45-52 (34 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості / О. В. Зазимко. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 68-72 (21 назва)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування / О. О. Зарецька. - С .73-85. - Бібліогр.: с. 82-85 (12 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків / О. М. Шиловська. - С .86-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Березко, Іванна Василівна. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями / І. В. Березко. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 109-112 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 121 (4 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування / К. В. Гуцол. - С .122-133. - Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
Галунзовский, Илля Сергеевич. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования / И. С. Галунзовский. - С .134-147. - Бібліогр.: с. 144-147 (15 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування / А. О. Колярова. - С .148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
151.60
А 43


    Рудницька, Світлана Юріївна.
    Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання [Текст] / С. Ю. Рудницька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 37-52. - Бібліогр.: с. 45-52 (34 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
технологія -- гуманітарна технологія -- дискурсивна технологія -- смисл -- розвиток особистості
Анотація: У статті наведено теоретичне узагальнення проблеми технологізації сучасної гуманітарної сфери, проблематизовано поняття технології, показано, що її сутність полягає у відтворюваності результатів діяльності, що технологізується, у потенційній можливості їх повторювальності за різних умов. Виокремлено культурно- орієнтований та індивідуально- орієнтований підходи до розробки гуманітарних технологій. Визначено, що індивідуально-орієнтований підхід спрямований на забезпечення можливостей для людини як суб'єкта управління власними ресурсами усвідомлювати, переживати, інтерпретувати і творчо перетворювати саму себе та власне життя. Серед провідних характеристик гуманітарних технологій виокремлено: рефлексивність, залучення суб'єкта в процес прийняття рішення, цілеорієнтованість, переважно перспективна спрямованість, ексклюзивність і оптимістичність, людиноспіврозмірність, відсутність жорсткої структури, творчо-орієнтованість, відновлюваність, орієнтація на засвоєння культурних смислів і цінностей, відбитих в дискурсах. Запропоновано концепцію розуміння гуманітарної технології в оптиці психолого-герменевтичного підходу як технології дискурсивної, що становить комунікативно-семіотичний процес і забезпечує зберігання акумуляцію, трансформацію, трансляцію та ретрансляцію ціннісно смислового ресурсу, інкорпорованого в певні знаково-символічні форми, зокрема широкого спектру соціокультурні й осоистісні тексти. Виділено основні соціокультурні функції дискурсивних технологій: вибудовування і трансляція смислів через системи культурного та соціально-психологічного проектування; збереження різноманіття смислових значень у вигляді гетерогенних "знакових сховищ"; забезпечення умов відтворення культурних і соціально-психологічних форм; удосконалювання інструментарію технологічного відтворення в цілому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 497 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. - Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.953.5:004
Р 64


   
    Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 180 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712119/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 12.08.2019. - ISBN 978-966-97846-3-6 : Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Категорія «суб’єкт» у сучасній психології. Суб’єктна активність та інтелект / М. Л. Смульсон. - С. 8-18
Смульсон, Марина Лазарівна. Суб’єктна активність утранзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С. 18-22
Смульсон, Марина Лазарівна. Психологічні умови розвитку суб’єктної активності у віртуальному просто / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат, О. В. Іванова. - С. 22-34
Рудницька, Світлана Юріївна. Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні / С. Ю. Рудницька. - С. 34-42
Дітюк, П. П. Технології формування суб'єктивної активності дорослих / П. П. Дітюк. - С. 42-63
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Розвиток суб'єктивної активності людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 63-86
Назар, Максим Миколайович. Інтернет-тренінг як інструмент актуалізації суб'єктивної активності дорослих / М. М. Назар. - С. 86-117
Мещеряков, Д. С. Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж / Д. С. Мещеряков. - С. 117-150
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток суб'єктивної активності -- дорослі -- віртуальний простір -- соціальні мережі -- інтернет-тренінг -- люди похилого віку
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепціюрозвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальномупросторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів.Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку.Монографія адресована як науковцям, так і практикам –психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.


Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


6.
159.953.5:004
Р 64


    Рудницька, Світлана Юріївна.
    Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні [Текст] / С. Ю. Рудницька // Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018. - С. 34-42 . - ISBN 978-966-97846-3-6
УДК

Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна активність -- дорослі -- очно-дистанційне навчання


Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.923.2/.31(043.5)
К 60


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мельник ; наук. кер. С. О. Лукомська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 332 с. : табл. - Бібліогр.: с. 220-237 (177 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування особистості -- тілесний досвід -- рефлексія -- рефлексія тілесного досвіду -- рефлексивний стиль особистості -- розвивальне середовище -- очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2/.31(043.5)
К 60


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мельник ; наук. кер. С. О. Лукомська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування особистості -- тілесний досвід -- рефлексія -- рефлексія тілесного досвіду -- рефлексивний стиль особистості -- розвивальне середовище -- очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
159.922.923.2:305]-057.875(043.5)
Г 14


    Гайсонюк, Наталій Артемівна.
    Гендерні особливості самопрезентації особистості у студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. А. Гайсонюк ; наук. кер. С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 230 с. : табл. + 1 додатки 71 с. - Бібліогр.: с.210-230 (226 назв). -
УДК
Рубрики: Гендерна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самопрезентація -- гендерні сценарії -- структура самопрезентації -- гендерно зумовлені відмінності -- чинники самопрезентації
Анотація: У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та емпіричне дослідження гендерних особливостей самопрезентації особистості у студентів і доведено наявність істотних гендерних відмінностей у факторних структурах особистісної самопрезентації. Здійснено порівняльний аналіз гендерних особливсотей складових і структур особистісної самопрезентації студентів - представників різних країн. Емпірично доведено, що гендерний чинник самопрезентації є вагомішим за культурний, визначений країною походження. З'ясовано, що в структурі самопрезентації як респондентів, так і респонденток наявні фактори, які суперечать гендерним сценаріям. Показано, що культурна приналежність, обумовлена країною та регіоном походження, увиразнює гендерні аспекти самопрезентації більш виразними, адже належність досліджуваних до різних країн зумовлює наявність відмінностей в особливостях самопрезентації у досліджуваних, зокрема у співвідношенні елементів інформаційного метаболізму, актуальних здібностей, локусі контролю та міжособистісних орієнтацій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.923.2:305]-057.875(043.5)
Г 14


    Гайсонюк, Наталія Артемівна.
    Гендерні особливості самопрезентації особистості у студентів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. А. Гайсонюк ; наук. кер. С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Гендерна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самопрезентація -- гендерні сценарії -- структура самопрезентації -- гендерно зумовлені відмінності -- чинники самопрезентації
Анотація: У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та емпіричне дослідження гендерних особливостей самопрезентації особистості у студентів і доведено наявність істотних гендерних відмінностей у факторних структурах особистісної самопрезентації. Здійснено порівняльний аналіз гендерних особливсотей складових і структур особистісної самопрезентації студентів - представників різних країн. Емпірично доведено, що гендерний чинник самопрезентації є вагомішим за культурний, визначений країною походження. З'ясовано, що в структурі самопрезентації як респондентів, так і респонденток наявні фактори, які суперечать гендерним сценаріям. Показано, що культурна приналежність, обумовлена країною та регіоном походження, увиразнює гендерні аспекти самопрезентації більш виразними, адже належність досліджуваних до різних країн зумовлює наявність відмінностей в особливостях самопрезентації у досліджуваних, зокрема у співвідношенні елементів інформаційного метаболізму, актуальних здібностей, локусі контролю та міжособистісних орієнтацій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 63256
Кількість відвідувачів 1077
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя