Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Турбан, Вікторія Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.
005.95-051:159.942
П 57


    Попик , Юрій Володимирович.
    Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попик Юрій Володимирович ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Толерантність--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери освіти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
менеджери освіти -- толерантність особистості -- соціальна толерантність -- спільна діяльність -- педагогічний колектив -- фрустрація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Анотація: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378-057.875:37.011.3-051
Ч-82


    Чуба, Олександра Євгеніївна.
    Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 204-212. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійний вибір--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація вибору -- професійний вибір -- самоздійснення особистості -- усвідомлення вибору -- ціннісне ставлення -- професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.3:316.752(043.3)
Н 19


    Назаренко, Ірина Євгенівна.
    Формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07 / Назаренко Ірина Євгенівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення -- студенти-соціологи -- майбутня професійна діяльність -- ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене особливостям формування ціннісного ставлення до життя студентів майбутніх соціологів на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Експерементально визначено загальні тенденції стосовно ціннісного ставлення до життя, професії у майбутніх соціологів. Ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності формується в процесі прийняття майбутнім соціологом певної системи загальнолюдських цінностей, що синтезують цінність життя, професійні цінності й цінність самої професійної діяльності. Ціннісне ствлення до життя, професійної діяльності в майбутнього соціолога проявляється через зміну його внутрішньої позиції як осонови регуляції спрямованості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.31:316.752
Н 19


    Назаренко, Ірина Євгенівна.
    Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07 / Назаренко Ірина Євгенівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісне ставлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення -- студенти-психологи -- майбутня професійна діяльність -- ціннісні орієнтації -- ставлення до життя
Анотація: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.5:165.243
П 27


    Перепелюк, Тетяна Дмитрівна.
    Прояви егоцентризму молодших школярів у процесі розуміння навчального матеріалу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Перепелюк Тетяна Дмитрівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 206 с. : табл. - Бібліогр.: с.173-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- егоцентризм -- молодші школярі -- розуміння тексту
Анотація: В дослідженні виявлено й обґрунтовано специфіку проявів егоцентризму як особистісної якості в процесі розуміння молодшим школярем навчального матеріалу. Визначено та доведено вплив особистісних якостей на результативність розв'язання завдань і розуміння навчальних текстів. Виявлено значущий зв'язок між комплексним формуванням навичок активного розуміння, профілактикою й корекцією негативних проявів егоцентризму та повнотою розуміння навчальних текстів, швидкістю, гнучкістю та глибиною розуміння навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.091.31-059.2+373.29-052
Т 86


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 210 с. : рис., табл., мал. - Бібліогр.: с. 188-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спільна діяльність -- ситуація невизначеності -- адаптованість -- групова взаємодія -- психічний розвиток -- особистісне становлення -- молодший шкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
159.922+37.015.31]:17(043.5)
Т 86


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Становлення етичної свідомості в онтогенезі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 486 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 415-451. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Етична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕТИЧНА свідомість -- МОРАЛЬНІСТЬ -- ЕТИКо-моральні цінності -- МОРАЛЬНІ дилеми -- рефлексія
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз морально-етичної проблематики у філософській та психологічній літературі. Проаналізовано основні психологічні концепції стадіальності етико-морального розвитку особистості. Розкрито психологічні особливості становлення етичної свідомості на певних етапах онтогенезу. Побудовано структурно-функціональну модель феноменології етичної свідомості. Визначено ключові психологічні чинники та критерії, які здійснюють істотний вплив на становлення етичної свідомості особистості. Досліджено особливості процесу становлення етичної свідомості на відповідних етапах онтогенезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
005.32+005.95]:305
Н 56


    Нестерук, Наталія Олександрівна.
    Соціально-психологіні чинники гендерних відмінностей у ставленнях роботодавців до конкуренції і партнерства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Нестерук Наталія Олександрівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Стереотипи--Гендер--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендерний аспект конкуренції -- ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ -- професійна діяльність -- управлінська діяльність -- роботодавці -- соціально-психологічні чинники -- гендерні чинники -- конкуренція -- партнерство -- статева типізація
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз дослідження чинників ставлення роботодавців до конкуренції і партнерства. Проаналізовано особливості взаємозв'язку між ґендерними уявленнями роботодавців про конкуренцію і партнерство. Досліджено вплив ґендерних чинників на ставлення роботодавців до конкуренції і партнерства. Розроблено й апробовано програму розвитку навичок рефлексії як чинника зниження статевої типізації у ставленні роботодавців до конкуренції і партнерства.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 5201
Кількість відвідувачів 1159
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя