Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Швалб, Юрій Михайлович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-74 
1.
37.013+37.091.33:001.895
Г 17


    Гальцева, Тетяна Олексіївна .
    Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гальцева Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 172 с. : рис., табл., граф. - Бібліогр.: с.160-172. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Система навчання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
свідомий вибір -- особисте сприйняття -- психологічна зрілість -- педагогічна система
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і <психологічні чинники>, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в <інноваційний процес> вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є <особистіна зрілість> вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.27
В 67


    Волеваха, Сергій Вікторович.
    Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот постраждалих від катастроф [Рукопис] : дис. ... канд .психол. наук: 19.00.05 / Волеваха Сергій Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
постраждалі спільноти -- соціальне управління -- соціальний розвиток -- муніципальні менеджери -- регіональні менеджери -- психологічна готовність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене розробці підходів до управління соціальним розвитком територіальних спільнот, що постраждали внаслідок катастроф, та визначенню соціально-психологічних умов їх реалізації. У роботі систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків, великомаштабних катастроф, виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами, визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку в умовах катастроф. Автором запропонована модель психологічної готовності муніципальних та регіональних менеджерів до управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф, розроблена на її основі й апробована програма курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.8
Л 32


    Лашук, Вікторія Григорівна.
    Психологічні особливості переживання самотності в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лашук Вікторія Григорівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 184 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-173. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації
   Педагогічна психологія--Самотність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самотність -- переживання самотності -- усамітнення -- ізоляція -- соціальні потреби -- рівні переживання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923-056.26+378-057.875-056.26(043.5)
Т 47


    Тищенко, Лілія Валеріївна.
    Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тищенко Лілія Валеріївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 194 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 168-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Життєві перспективи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
функціональні можливості -- життєві перспективи -- усвідомлення тілесності -- інклюзивне навчання -- психологічний супровід -- психологічна підтримка
Анотація: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3+37.018.1:81'243+81'243
А 56


    Альперіна, Вікторія Юхимівна.
    Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Альперіна Вікторія Юхимівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 165 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 148-163. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Домашнє навчання--Дисертації
   Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
онтогенез -- мовленнєвий розвиток -- навчання -- білінгвізм -- домашня освіта -- сімейна система
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2:177.8-058.17+159.942.5:177.8-058.17
В 18


    Варава, Людмила Анатоліївна.
    Особливості переживання особистістю почуття самотності у стані соціальної депривації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Варава Людмила Анатоліївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-189. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самотність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
переживання самотності -- депривація -- стигматизація -- група підтримки -- група взаємодопомоги -- ресоціалізація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено визначенню особливостей переживання почуття самотності, що стає провідним фактором негативного психологічного стану особистості які виникають в наслідок соціальної депривації (на прикладі ВІЛ-інфікованих). Показано, що переживання почуття самотності представляє собою багатогранне, суб"єктивно значуще утворення, яке може грати як негативне, так і позитивне емоційне забарвлення. Визначено параметри через які характеризуються особливості переживання почуття самотності. Доведено, що в стані соціальної депривації та стигматизації особистості виникає негативне переживання самотності, що відчувається через соціальне відчудження, власну непотрібність для оточуючих, безглуздість особистого існування. Під впливом визначених факторів ВІЛ-інфікована людина попадає в низку негативних особистісних змін. Розроблено програму по ресоціалізації хворих на ВІЛ, що реалізується в послідовній системі психологічної роботи з використанням технологій індивідуального консультування, тренінгів, груп само-та взаємодопомоги.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:159.9-051
Б 81


    Бондаренко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бондаренко Ірина Ігорівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підготовка психологів -- професіоналізація психологів -- професійна адаптація -- психолог-практик -- психологічні умови

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.2+316.454.52
В 67


    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волинець Наталія Валентинівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-186. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Маніпуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
маніпулятивний вплив -- критерії маніпуляції -- рівні маніпуляції -- маніпулятивні наміри -- взаємодія -- позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7-053.5+159.942
К 57


    Коган, Ірина Михайлівна.
    Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Ірина Михайлівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЕМПАТІЯ -- безпосереднє емоційне співпереживання -- чуттєво-образне співчуття -- рефлексивно-особистісне взаєморозуміння -- образ "Людина" -- образ "Я" -- образ "Ти"
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.923.2:502/504-022.326.5
К 89


    Кузьменко, Євгенія Миколаївна.
    Особливості ставлення до себе й до життя людей, які пережили екологічні катастрофи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кузьменко Євгенія Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 283 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-207. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
   Загальна психологія--Психологія катастроф--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЧНА катастрофа -- поставарійна ситуація -- чисті та радіаційно забруднені райони -- спосіб та якість життя -- об'єктивні показники -- суб'єктивні оцінки -- адекватність оцінок
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ставлення до себе та до власних способу життя і якості життя людей, які пережили екологічні катастрофи. Розглянуто загальні питання надзвичайних ситуацій, їх основні види та особливості; визначено структуру Чорнобильської аварії як надзвичайної ситуації та екологічної катастрофи; показано стресогенність екологічної катастрофи як привід для зміни способу життя. Запропоновано теоретичну модель категорії "спосіб життя" в соціально-психологічному аспекті. Вказано особливості побудови системи об'єктивних показників якості життя, та представлена їх порівняльна характеристика на чистих та радіаційно забруднених територіях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.922.27+316.48:364-43
К 91


    Кунцевська, Анастасія Володимирівна.
    Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кунцевська Анастасія Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 209 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Соціальні працівники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНИЙ ПРАЦІВНИК -- ІНТРАПЕРСОНАЛЬНий конфлікт -- професійна свідомість -- професійна ситуація -- РЕФЛЕКСІЯ -- ПЕРЕЖИВАННЯ
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
005.32+005.95
Н 17


    Надюк, Наталя Миколаївна.
    Формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Надюк Наталя Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-197. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Управлінські рішення--Майбутні менеджери--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінське рішення -- діяльність менеджера -- майбутній менеджер -- соціально-психологічне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на ефективність процесу формування здатності до прийняття управлінських рішень. Визначено психологічну структуру здатності до прийняття управлінських рішень та розроблено діагностичний інструментарій виявлення рівня сформованості її компонентів в процесі навчання. Побудовано психологічну модель формування особистісної здатності до прийняття управлінських рішень при підготовці менеджерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
316.723+005.32
П 14


    Паламарчук, Ольга Миколаївна.
    Соціально-психологічні умови формування еколого-економічної культури підприємця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Паламарчук Ольга Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-206. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Екологіна культура--Підприємництво--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екологічна діяльність -- еколого-економічна культура -- підприємництво
Анотація: В дисертації обґрунтовано, що цілісність та інтегральність еколого-економічної культури підприємця детермінується факторами внутрішньої, психологічної узгодженості емоційно-поведінкових реакцій, виявів особистості та ділових екологічних якостей підприємця. Визначено провідні соціально-психологічні чинники процесу становлення та розвиткуеколого-економічної культурипідприємців та розкрито взаємозв'язок між ними. Виявлено залежність еколого-економічної культури від рівнів сформованості структурних компонентів професійної екологічної відповідальності кожного працівника підприємства. Розроблено цільву програму, спрямовану на інтенсивне формування екологічної відповідальності підприємництва в цілому і кожного окремого підприємця.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.947.24:164.053
Р 33


    Редько, Володимир Вікторович.
    Психологічні механізми прийняття рішень у побутовій діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Редько Володимир Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Прийняття рішень--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- цілепокладання -- побутова діяльність -- побутова поведінка
Анотація: У роботі теоретико-методологічний аналіз побутової діяльності, визначено соціокультурні, соціально-психологічні та психологічні ознаки побутової діяльності, описано її психологічну структуру як систему провідних мотивів, ієрархію цільових конструктів, форм і засобів їх реалізації. Розроблено модель процесу прийгняття рішень у побутовій діяльності та проведено емпіричне дослідження процесу прийняття рішень, визначено психологічні засади використання моделей процесу прийняття рішень для практичних і прикладних напрямків психологічних досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.014.5
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освіти -- освітній комплекс -- адаптація -- соціалізація -- навчально-виховний процес -- професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.922:502/504
Л 34


    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Психологія розвитку екологічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Льовочкіна Антоніна Михайлівна ; наук. кер.Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 462 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 402-462. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологіна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЧНА культура -- студенти -- ЕКОЛОГІЧНА освіта -- юнацький вік -- еколого-орієнтована свідомість -- ставлення до довкілля -- ЕКОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Анотація: В роботі розроблено теоретичну модель екологічної освіти. Визначено зміст і психологічну структуру неперервної екологічної освіти. Розроблено концепцію розвитку екологічної культури студентської молоді. Визначено психологічні чинники і умови формування екологічної культури у студентів. Досліджено рівень розвитку і особливості екологічної культури студентської молоді. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології викладання дисциплін екологічного циклу в системі екологічної освфіти внз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
37.015.3:159.922
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні засади проектування освітнього простору особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 452 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 410-452. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- психологічний простір -- неперервність освіти -- життєвий простір -- СУБ'ЄКТ освітньої ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
005.32+005.95
Г 67


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Психологія прийняття управлінських рішень у соціальних системах на рівні міської громади [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Горбань Галина Олександрівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 491 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 411-458. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- соціальна система -- соціально-психологічне забезпечення -- принцип екологічності -- професіоналізм управлінця -- міська громада
Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз та розроблено теоретичну модель процесу прийняття управлінських рішень у соціальних системах та його соціально-психологічного забезпечення. Обґрунтовано психологічні основи прийняття рішень у соціальних системах і моделі їх соціально-психологічного забезпечення на рівні міської громади. Проаналізовано процес прийняття рішення й побудовано модель, яка розкриває його зміст як системної управлінської дії та фіксує діяльнісний і констатувальний рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 38 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Миколаїв : Іліон, 2015. - 582 с. - ISSN 2072-4772. - 34.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології / С. Д. Максименко. - С .13- 23. - Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
Абсалямова, Л. М. Психологічна структура і зміст "Я тілесного" / Л. М. Абсалямова. - С .24-38. - Бібліогр.: с. 35-36 (20 назв)
Бабаян, Ю. О. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
Баркасі, В. В. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов / В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Бацилєва, Ольга Валеріївна. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді / О. В. Бацилєва. - С .57-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки / К. В. Бондар. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (10 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці / Л. А. Варава. - С .79-92. - Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
Василенко, Я. О. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці / Я. О. Василенко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (16 назв)
Воропаєв, Євгеній Павлович. Рухова хвиля в артистичній практиці / Є. П. Воропаєв. - С .105-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (9 назв)
Гальцева, Тетяна Олексіївна . Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання) / Т. О. Гальцева. - С .117-129. - Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
Генералова, О. М. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги / О. М. Генералова. - С .130-142. - Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
Довгань, Н. Ю. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення / Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (11 назв)
Доцевич, Т. І. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу / Т. І. Доцевич. - С .154-166. - Бібліогр.: с. 162-163 (25 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова. - С .167-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. - С .178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
Кахно, Ірина Вікторівна. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі / І. В. Кахно. - С .213-222. - Бібліогр.: с. 220 (10 назв)
Кашекова, О. П. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога / О. П. Кашекова. - С .223-233. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Козлов, О. В. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я / О. В. Козлов. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 241-242 (19 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності / О. А. Кривопишина. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
Лановенко, І. І. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю / І. І. Лановенко. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 265 (9 назв)
Літуш, С. В. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів / С. В. Літуш. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
Литвиненко, І. С. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму / І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. - С .279-298. - Бібліогр.: с. 295-296 (19 назв)
Матвієнко, О. В. Формування життєвого сценарію молоді / О. В. Матвієнко. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 306-307 (5 назв)
Михальченко, Н. В. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра / Н. В. Михальченко. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 315-316 (14 назв)
Мосьпан, М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .319-327. - Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
Мухіна, Л. М. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача / Л. М. Мухіна. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
Нікітіна, О. П. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку / О. П. Нікітіна. - С .340-350. - Бібліогр.: с. 347-348 (16 назв)
Носко, Л. А. Рефлексія як особлива психічна реальність / Л. А. Носко. - С .351-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Олійник, О. О. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології / О. О. Олійник. - С .361-372. - Бібліогр.: с. 370 (11 назв)
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях / Л. А. Онуфрієва. - С .373-384. - Бібліогр.: с. 382 (18 назв)
Пілецька, Любомира Сидорівна. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості / Л. С. Пілецька. - С .385-395. - Бібліогр.: с. 394 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості / Л. Є. Просандєєва. - С .396-407. - Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
Рудюк, Олег Володимирович. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття / О. В. Рудюк. - С .408-421. - Бібліогр.: с. 418-419 (19 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації / В. В. Турбан. - С .432-443. - Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
Фоменко, К. І. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів / К. І. Фоменко. - С .444-453. - Бібліогр.: с. 452 (4 назви)
Худякова, Віра Іванівна. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти / В. І. Худякова. - С .454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
Царькова, О. В. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами / О. В. Царькова. - С .468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
Царькова, О. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності / О. В. Царькова, С. В. Радченко. - С .479-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
Чиханцова, О. А. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами / О. А. Чиханцова. - С .492-503. - Бібліогр.: с. 500 (12 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Психологічні моделі соціалізації особистості / Ю. М. Швалб. - С .503-517. - Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
Шевяков, Олексій Володимирович. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва / О. В. Шевяков, І. В. Маркова. - С .518-529. - Бібліогр.: с. 527-528 (11 назв)
Шелег, Л. С. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади / Л. С. Шелег. - С .530-542. - Бібліогр.: с. 539-540 (11 назв)
Шилова, Н. І. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю / Н. І. Шилова. - С .543-556. - Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
Шугурова, Т. Л. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості / Т. Л. Шугурова. - С .557-569. - Бібліогр.: с. 567-568 (18 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-74 
 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 3994
Кількість відвідувачів 123
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя