М 18 Малазонія, Світлана Валеріївна. Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації Кл.слова (ненормовані): ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного). Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 22 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу [Текст] / С. В. Сахно> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Кл.слова (ненормовані): ресоціалізація -- психологічний тренінг -- рефлексія -- рефлексивність -- самоаналіз -- засуджені -- провина Анотація: У статті відображено формування і розвиток рівня рефлексії у засуджених жінок за допомогою психологічного тренінгу в умовах виправної колонії. показано роль рефлексії для ресоціалізації. Наведено приклади тренінгових вправ по підвищенню рівня рефлексії. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
Д 55 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи [Текст] / Т. І. Доцевич> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106 : рис. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): абнотивність -- саморегуляція -- внутрішня мотивація -- рефлексивність -- креативність -- творча діяльність -- метакогнітивна усвідомленість Анотація: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Р 83 Рудюк, Олег Володимирович. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних [Текст] / О. В. Рудюк> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
Кл.слова (ненормовані): особистість -- особистісні детермінанти -- активність -- суб'єктність -- рефлексивність -- криза зайнятості -- безробіття -- подолання кризи Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню та розвитку концептуального потенціалу понять "активності", "суб'єктності" і "рефлексивності" як методологічної основи вирішення проблеми конструктивного подолання кризи зайнятості у безробітних. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості [Текст] / О. В. Савченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 234-244 : табл. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Кл.слова (ненормовані): рефлексивність -- загальна здібність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивна активність -- рефлексивні вміння Анотація: Автор розглядає внутрішню структуру інструментального компонента рефлексивної компетентності особистості, що відіграє важливу роль в забезпеченні реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості. Представлена система рефлексивних вмінь, що має три рівня організації: когнітивний. метакогнітивний та особистісний. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Савченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексивність -- рефлексивні здібності -- рефлексивна компетентність -- юнацький вік Анотація: Аналізуються кількісні та якісні зміни в характері організації рефлексивної компетентності особистості як цілісної інтегративної системи рефлексивних здібностей, що формуються та розвиваються в процесі набуття суб'єктом рефлексивного досвіду. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Д 71 Доцевич, Тамілія Іванівна. Метакогнітивна компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. І. Доцевич ; наук. конс. Т. Б. Хомуленко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2016. - 448 с. : табл. - Бібліогр.: с. 381-426. -
Кл.слова (ненормовані): метакогнітивна компетентність -- метакогнітивний досвід діяльності -- метапізнання -- метапам'ять -- педагогічна рефлексивність -- абнотивність -- суб'єкт педагогічної діяльності вищої школи Анотація: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. В ході дослідження було визначено, що до метакогнітивної компетентності суб'єктва педагогічної діяльності вищої школи входять метакогнітивний досвід діяльності і такі метакогнітивні здатності, як метапам'ять, метамислення, метакреативність, металінгвістичні здібності. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку метакогнітивної компетентності, ефективність якої експериментально підтверджено Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Хомуленко, Тамара Борисівна \наук. конс.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Носко, Людмила Анатоліївна. Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів [Текст] / Л. А. Носко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 156-164 : табл. - Бібліогр.: с. 162-164 (7 назв)
Рубрики: Екологічна психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- рефлексивні уміння -- тип рефлексії -- рефлексивність -- рівень рефлексивності Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Проаналізовано дані дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості та рівня її сформованості. Визначено диференційний тип рефлексії респодентів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Д 71 Доцевич, Тамілія Іванівна. Компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі: метакогнітивний аспект [Текст] : монографія / Т. І. Доцевич ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків : ХНПУ, 2015. - 346 с. - ISBN 978-617-7064-61-8 : 21.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): метакогнітивна компетентність -- вища школа -- викладач -- педагогічна рефлексивність -- рольова компетентність -- стильові характеристики діяльності Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Щербина-Прилука, В. М. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації [Текст] / В. М. Щербина-Прилука> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 227-235. - Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- девіантна поведінка -- рефлексивність -- девіантні підлітки -- ресоціалізація Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації. Розглядаються особливості рефлексії девіантних підлітків, рівень розвитку рефлексивності в залежності від соціально-психологічних характеристик особистості підлітків девіантною поведінкою. З’ясовано, що девіантним підліткам притаманний не лише низький рівень розвитку рефлексивності, але також – високий і середній. Однак, особливості рефлексії підлітків з девіантною поведінкою не вичерпуються лише характеристиками рівнів її розвитку, оскільки сам її механізм функціонує інакше ніж у нормативних підлітків, що вкрай важливо враховувати в процес їх ресоціалізації. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Матласевич, О. В. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження [Текст] / О. В. Матласевич> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості Кл.слова (ненормовані): педагогічні здібності -- педагогічна рефлексивність -- метакогнітивна включеність -- релігійність -- структура педагогічних здібностей Анотація: У статті на основі теоретичного та емпіричного аналізу визначено роль метакогнітивно-рефлексивного компоненту в структурі педагогічних здібностей. Важливим відкриттям стало те, що педагогічна рефлексивність у вчителів з високим рівнем педагогічних здібностей тісно корелює зі ставленням до релігії як зразка моральних норм, з тенденцією вірити в Бога, чого не було відмічено в інших групах. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Г 47 Гільман, Анна Юріївна. Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Гільман ; наук. керів. О. В. Матласевич ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): саногенне мислення -- неадаптивні когніції -- рефлексивність -- наполегливість -- самовладання -- опірність до стресу -- ригідність -- радість -- студентська молодь Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Матласевич, Оксана Володимирівна \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Носко, Людмила Анатоліївна. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів [Текст] / Л. А. Носко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- рефлексивні уміння -- тип рефлексії -- рефлексивність -- рівень рефлексивності Анотація: У статті представлено програму психологічного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Викладено концептуальні положення, покладені в основу програми. Розкрито принципи, на котрих вона базується. Описано методики, спрямовані на дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості, рівня її сформованості, визначення диференційного типу рефлексії. Зазначено особливості проведення і застосування конкретних психодіагностичних методів та методик. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Палько, Т. В. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Т. В. Палько> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 400-408. - Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- рефлексивність -- учитель-слухач -- технологія -- післядипломна педагогічна освіта Анотація: У статті розкрито психолого-педагогічні особливості розвитку рефлексії вчителів-предметників післядипломної педагогічної освіти, визначено складові та рівні її сформованості. Визначено технологію розвитку рефлексії вчителів-слухачів курсів післядипломної педагогічної освіти у процесі спеціально організованого навчання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
М 31 Маскалева, Людмила Анатоліївна. Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 214, [3] с. : табл. - Бібліогр.: в кінці розд. -
Кл.слова (ненормовані): психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг Анотація: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 31 Маскалева, Людмила Анатоліївна. Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: C. 18-20 (10 назв). -
Кл.слова (ненормовані): психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг Анотація: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
П 68 Яворська-Вєтрова, Ірина. Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів [Текст] / І. Яворська-Вєтрова> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 368-394. - Бібліогр.: с. 386-392 (25 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- рефлексивність -- особистісна ефективність -- інтрапсихічна рефлексія -- інтерпсихічна рефлексія -- психологічний механізм Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \відп. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Б 20 Балахтар, Валентина Візіторівна. Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В. В. Балахтар ; наук. консультант М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 595 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 434-494 (800 назв). -
Кл.слова (ненормовані): особистість -- фахівець -- соціальна робота -- професійна діяльність -- становлення особистості -- дієвість і рефлексивність становлення -- професійно-особистісні новоутворення -- професіоналізація -- соціально-психологічний супровід Анотація: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду). Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Пірен, Марія Іванівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 20 Балахтар, Валентина Візіторівна. Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В. В. Балахтар ; наук. консультант М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 46 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 39-43 (50 назв). -
Кл.слова (ненормовані): особистість -- фахівець -- соціальна робота -- професійна діяльність -- становлення особистості -- дієвість і рефлексивність становлення -- професійно-особистісні новоутворення -- професіоналізація -- соціально-психологічний супровід Анотація: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду). Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Пірен, Марія Іванівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях [Текст] / С. О. Мирошниченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): професійне мислення -- складна життєва ситуація -- важка життєва ситуація -- світосприйняття -- особистість -- саморегуляція -- рефлексивність -- прийняття рішень -- творчість Анотація: У статті проаналізовано поняття професійного мислення практичного психолога, як інструменті прийняття рішень у складних життєвих ситуаціях. Також перераховані характеристики особистості практичних психологів, які приймають участь у практичній реалізації професійного мислення в умовах суб'єктивно актуальних життєвих ситуаціях. Розглянуто особливості суб'єктивного світосприйняття актуальної діяльності, за допомогою яких отримані дані з актуальних схем поведінки у складних життєвих ситуаціях. Подані результати дослідження особливостей компонентів професійного мислення практичних психологів в залежності від їх особистісного світосприйняття. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |