378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013(043.5)
К 56


    Ковтун, Алла Юріївна.
    Формування психологічних засобів педагогічного спілкування у майбутніх учителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Ковтун ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 182 с. : табл. - Бібліогр.: с. 167-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- психологічні засоби -- інтеріоризація -- формування -- розвиток -- мовний вчинок -- діалог
Анотація: У проведеному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв'язку ставлення людини до дійсності і її мовних вчинків; педагогічне спілкування було розглянуто як єдиний і взаємний зв'язок ставлення і мовного вчинку; створено експериментальну типологію професійного ставлення вчителя і типологію мовних вчинків; також була побудована експериментальна модель психологічного аналізу організації педагогічного спілкування; проведено експериментальне дослідження взаємозв'язку типів професійного ставлення вчителя та особливостей організації педагогічного спілкування, уточнено систему комунікативних підходів учителя. Розроблено програму тренінгу, яка включала в себе етапи, блоки із вправами для цілей тренінгу, а також низку авторських вправ. Реалізовано програму формувальних процедур та доведено їх ефективність. Гіпотеза, що була висунута на початку дослідження, підтвердила свою відповідність під час емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013(043.5)
К 56


    Ковтун, Алла Юріївна.
    Формування психологічних засобів педагогічного спілкування у майбутніх учителів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Ковтун ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 19 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- психологічні засоби -- інтеріоризація -- формування -- розвиток -- мовний вчинок -- діалог
Анотація: У проведеному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв'язку ставлення людини до дійсності і її мовних вчинків; педагогічне спілкування було розглянуто як єдиний і взаємний зв'язок ставлення і мовного вчинку; створено експериментальну типологію професійного ставлення вчителя і типологію мовних вчинків; також була побудована експериментальна модель психологічного аналізу організації педагогічного спілкування; проведено експериментальне дослідження взаємозв'язку типів професійного ставлення вчителя та особливостей організації педагогічного спілкування, уточнено систему комунікативних підходів учителя. Розроблено програму тренінгу, яка включала в себе етапи, блоки із вправами для цілей тренінгу, а також низку авторських вправ. Реалізовано програму формувальних процедур та доведено їх ефективність. Гіпотеза, що була висунута на початку дослідження, підтвердила свою відповідність під час емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Л 17


    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Лазуренко; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 270 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна сфера -- емоційна компетентність -- професійна діяльність -- професійно важливі якості -- професійна підготовка лікаря -- психологічні особливості
Анотація: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Л 17


    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Лазуренко; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна сфера -- емоційна компетентність -- професійна діяльність -- професійно важливі якості -- професійна підготовка лікаря -- психологічні особливості
Анотація: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922+81'233:796.071.4-047.22(043.5)
Л 29


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 259 с. : табл. - Бібліогр.: с. 182-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- педагогічна взаємодія -- навчально-професійна підготовка студентів -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. У роботі уточнено психологічний зміст поняття комунікативної компетентності, виокремлено основні її структурні складові (когнітивний, комунікативно- мовленнєвий, соціально-перцептивний та інтерактивний) майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності та її структурних компонентів від статі, спеціальності і курсу навчально-професійної підготовки студента. Представлено модель розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Створено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувального експерименту

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922+81'233:796.071.4-047.22(043.5)
Л 29


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- педагогічна взаємодія -- навчально-професійна підготовка студентів -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. У роботі уточнено психологічний зміст поняття комунікативної компетентності, виокремлено основні її структурні складові (когнітивний, комунікативно- мовленнєвий, соціально-перцептивний та інтерактивний) майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності та її структурних компонентів від статі, спеціальності і курсу навчально-професійної підготовки студента. Представлено модель розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Створено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувального експерименту

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.923.5:159.922
Б 23


    Бантишева, Олександра Олександрівна.
    Психологічні особливості емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Бантишева ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- юнацький вік -- віктимність -- схильність до виктимної поведінки -- агресивна поведінка -- некритична поведінка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.92:37.03+591.5
Л 87


    Лучків, Віталія Зіновіївна.
    Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. З. Лучків ; наук. керівн. Л. П. Журавльова ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- асертивні стратегії поведінки -- інтегральна емпатія -- консонансна емпатія -- емпатійна асертивність -- ранній юнацький вік -- зрілий юнацький вік

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Журавльова, Лариса Петрівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73
І 18


    Іванова, Євгенія Олегівна.
    Сімейні стосунки як чинник розвитку емоційного інтелекту підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є. О. Іванова; наук. керівн. С. В. Васьківська ; КНУ імені Тараса Шевченка. - Київ, 2017. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- підлітковий вік -- сімейні стосунки -- програма оптимізації розвитку ЕІ -- зрілий юнацький вік

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Васьківська, Світлана Василівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.92.9.07
Д 13


    Давидова, Оксана Володимирівна.
    Психологічні особливості впливу педагогічних стереотипів на професійну діяльність учителя [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Давидова ; наук. керівн. П. В. Лушин ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя -- механізми розвитку професійної діяльності -- педагогічні стереотипи -- механізми стереотипізації -- процеси стереотипізації -- трансформація

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лушин, Павло Володимирович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.925:159.98:81'243:378.147:159.9-057.8
Т 89


    Турчин, Оксана Володимирівна.
    Експресивна психотехніка як засіб оптимізації навчання іноземної мови майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Турчин ; наук. керівн. З. С. Карпенко ; ДВНЗ "Прикарпатський націонал. ун-т імені Василя Стефаника". - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
експресивна психотехніка -- навчання іноземної мови -- інтерактивна педагогічна технологія -- невербальна експресія -- педагогічне спілкування -- оптимізація навчання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карпенко, Зіновія Степанівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.946.3:808.56:005.336.2(043.5)
М 69


    Михайлюк, Інна Володимирівна.
    Психологічні чинники формування діалогічної компетентності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Михайлюк ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 365 с. : табл. - Бібліогр.: с. 207-233. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- компетентність -- діалогічна компетентність -- розуміння -- психологічні чинники -- структурно-функціональна модель -- тренінг діалогічної компетентності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних чинників формування діалогічної компетентності майбутніх психологів. У роботі уточнено психологічний зміст поняття діалогічна компетентність. Виокремлено психологічні чинники, що здійснюють зовнішній і внутрішній вплив на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель діалогічної компетентності психолога. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів. Виявлено рівні сформованості структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів залежно від їх соціально-демографічних характеристик (стать, вік). Встановлено достовірний вплив внутрішніх чинників на сформованість діалогічної компетентності та її структурних компонентів. Представлено програму соціально- психологічного тренінгу спрямованого на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів, наведено результати її експериментального впровадження. Визначено психологічні чинники, котрі сприяють формуванню діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє достовірне підтвердження в ході проведення експериментального дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.946.3:808.56:005.336.2(043.5)
М 69


    Михайлюк, Інна Володимирівна.
    Психологічні чинники формування діалогічної компетентності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Михайлюк ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 22 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- компетентність -- діалогічна компетентність -- розуміння -- психологічні чинники -- структурно-функціональна модель -- тренінг діалогічної компетентності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних чинників формування діалогічної компетентності майбутніх психологів. У роботі уточнено психологічний зміст поняття діалогічна компетентність. Виокремлено психологічні чинники, що здійснюють зовнішній і внутрішній вплив на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель діалогічної компетентності психолога. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів. Виявлено рівні сформованості структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів залежно від їх соціально-демографічних характеристик (стать, вік). Встановлено достовірний вплив внутрішніх чинників на сформованість діалогічної компетентності та її структурних компонентів. Представлено програму соціально- психологічного тренінгу спрямованого на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів, наведено результати її експериментального впровадження. Визначено психологічні чинники, котрі сприяють формуванню діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє достовірне підтвердження в ході проведення експериментального дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.921.1:159.922.62:377.4
Ш 52


    Шестопал, Іванна Анатоліївна.
    Психологічні особливості професійної самореалізації жінок зрілого віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. А. Шестопал ; наук. керів. В. М. Ямницький ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- жінки зрілого віку -- психологічні особливості та чинники -- особистісний потенціал -- рефлексія -- гендер -- життєтворчість -- кар'єра -- стратегії самореалізації
Анотація: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню психологічних особливостей та чинників професійної самореалізації жінок зрілого віку. У роботі представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та підходів до визначення сутності понять «самореалізація», «професійна самореалізація» особистості, здійснено системне вивчення феномена професійної самореалізації, визначено й описано його структуру, психологічні особливості та чинники. Розроблено психологічні засади професійної самореалізації особистості як психологічної категорії на рівні психологічного конструкту, визначено її психологічні механізми та стратегії, описано феноменологію. Визначено віковий проміжок, сензитивний для розвитку. Експериментально виявлено, що процес професійної самореалізації жінок зрілого віку відзначається складною багатофакторною структурою та відбувається в умовах впливу гендерних стереотипів. Обґрунтовано необхідність, розроблено, апробовано та доведено ефективність програми оптимізації процесу професійної самореалізації жінок зрілого віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ямницький, Вадим Маркович \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955; 159.953
Г 47


    Гільман, Анна Юріївна.
    Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Гільман ; наук. керів. О. В. Матласевич ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- неадаптивні когніції -- рефлексивність -- наполегливість -- самовладання -- опірність до стресу -- ригідність -- радість -- студентська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Матласевич, Оксана Володимирівна \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923:342.1]:378(043.3)
Г 12


    Гафіатуліна, Анна Вікторівна.
    Психологічні особливості формування національної самосвідомості студентської молоді України [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. В. Гафіатуліна ; наук. кер. О. М. Лозова ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- національна свідомість -- етнічна свідомість -- суспільна свідомість -- ментальність -- регіональна ментальність -- формування самосвідомості -- юнацький вік -- студентська молодь
Анотація: У дисертації досліджено національну самосвідомість як форму суспільної свідомості, що має соціально-політичне походження - з одного боку, і етнічно-культурне підґрунтя - з іншого; розглядається як рефлексивний рівень національної свідомості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.6:159.937.015.3
К 73


    Кот, Валерія Геннадіївна.
    Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. Г. Кот ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- працівники сфери рекламного бізнесу -- складові професійної самореалізації -- показники професійної самореалізації
Анотація: У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-056.49(043.5)
П 17


    Папуша, Владислав В'ячеславович.
    Психолого-педагогічні чинники запобігання віктимній поведінці підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Папуша ; наук. кер. Г. В. Ложкін ; Нац. техн. ун-т Укр. "КПІ ім. І Сікорського", Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
віктимна поведінка -- підлітковий вік -- чинники -- детермінація -- внутрішні передумови -- реалізація -- корекція
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми запобігання віктимній поведінці підлітків, зокрема в ній здійснено: е кспериментальне вивчення потенційної віктимності та її реалізації у поведінці підлітків; в иявлено особистісну детермінацію віктимної поведінки підлітків, побудовано факторну конфігурацію індивідуально - психологічних властивостей гіпервіктимних та невіктимних підлітків; проведене експериментальне дослідження впливу дитячо - батьківських стосунків н а віктимність підлітків; описано основні форми прояву насильства в освітньому середовищі школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість психолого - педагогічних чинників запобігання віктимній поведінці підлітків; розроблено та апробов ано авторську програму тренінгу психолого - педагогічної корекції і профілактики віктимної поведінки. Емпіричний аналіз змістових характеристик основних типів віктимної поведінки підлітків здійснено за двома, критеріями: реалізованої та потенційної віктимнос ті. Виявлено, що за шкалою «реалізована віктимність» для третини підлітків властиві показники, що значно перевищують норму. З’ясовано, що віктимність у підлітковому віці є складним, багаторівневим утворенням, яке детерміноване нейродинамічними, психодинамі чними і особистісними властивостями. Різна ступінь виразності віктимності пов’язана із різним рівнем сформованості абсолютних показників нейродинамічних, психодинамічних і особистісних властивостей, а також характером взаємозв’язків між ними. Доведено е фек тивність авторської програми психолого - педагогічної корекції і профілактики прояву підлітками віктимної поведінки, яка проявляється у позитивних змінах: кількість досліджуваних з показниками, що відповідають нормі збільшилася з 53,3 % до76,6 %.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "КПІ імені Ігоря Сікорського" (Київ)Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.922.73-056.49(043.5)
П 17


    Папуша, Владислав В'ячеславович.
    Психолого-педагогічні чинники запобігання віктимній поведінці підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Папуша ; наук. керівн. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 270 с. : табл. - Бібліогр.: с. 200-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
віктимна поведінка -- підлітковий вік -- чинники -- детермінація -- внутрішні передумови -- реалізація -- корекція
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми запобігання віктимній поведінці підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення потенційної віктимності та її реалізації у поведінці підлітків; виявлено особистісну детермінацію віктимної поведінки підлітків, побудовано факторну конфігурацію індивідуально-психологічних властивостей гіпервіктимних та невіктимних підлітків; проведене експериментальне дослідження впливу дитячо-батьківських стосунків на віктимність підлітків; описано основні форми прояву насильства в освітньому середовищі школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість психолого-педагогічних чинників запобігання віктимній поведінці підлітків; розроблено та апробов ано авторську програму тренінгу психолого-педагогічної корекції і профілактики віктимної поведінки. Емпіричний аналіз змістових характеристик основних типів віктимної поведінки підлітків здійснено за двома, критеріями: реалізованої та потенційної віктимності. Виявлено, що за шкалою «реалізована віктимність» для третини підлітків властиві показники, що значно перевищують норму. З’ясовано, що віктимність у підлітковому віці є складним, багаторівневим утворенням, яке детерміноване нейродинамічними, психодинамічними і особистісними властивостями. Різна ступінь виразності віктимності пов’язана із різним рівнем сформованості абсолютних показників нейродинамічних, психодинамічних і особистісних властивостей, а також характером взаємозв’язків між ними.Доведено ефективність авторської програми психолого-педагогічної корекції і профілактики прояву підлітками віктимної поведінки, яка проявляється у позитивних змінах: кількість досліджуваних з показниками, що відповідають нормі збільшилася з 53,3 % до76,6 %.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 305 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)