371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Михайлюк, І. В.
    Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога [Текст] / І. В. Михайлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- міжособистісна взаємодія -- міжособистісне розуміння -- діалогічне розуміння -- діалогічна компетентність
Анотація: У статті розглянуто основи розуміння душевного життя людини. Описано психологічні механізми, цілі, засоби, цілісний характер розуміння та його результативність.Проаналізовано зв'язок між різними аспектами міжособистісної та внутрішньоособистісної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


    Михайлюк, І. В.
    Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів [Текст] / І. В. Михайлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогічна компетентність -- професійна діяльність -- майбутні психологи
Анотація: Наведено результати дослідження стану сформованості структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності студентів-психологів. Порівнюються результати студентів першого та третього курсів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


159.946.3:808.56:005.336.2(043.5)
М 69


    Михайлюк, Інна Володимирівна.
    Психологічні чинники формування діалогічної компетентності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Михайлюк ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 365 с. : табл. - Бібліогр.: с. 207-233. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- компетентність -- діалогічна компетентність -- розуміння -- психологічні чинники -- структурно-функціональна модель -- тренінг діалогічної компетентності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних чинників формування діалогічної компетентності майбутніх психологів. У роботі уточнено психологічний зміст поняття діалогічна компетентність. Виокремлено психологічні чинники, що здійснюють зовнішній і внутрішній вплив на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель діалогічної компетентності психолога. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів. Виявлено рівні сформованості структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів залежно від їх соціально-демографічних характеристик (стать, вік). Встановлено достовірний вплив внутрішніх чинників на сформованість діалогічної компетентності та її структурних компонентів. Представлено програму соціально- психологічного тренінгу спрямованого на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів, наведено результати її експериментального впровадження. Визначено психологічні чинники, котрі сприяють формуванню діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє достовірне підтвердження в ході проведення експериментального дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.946.3:808.56:005.336.2(043.5)
М 69


    Михайлюк, Інна Володимирівна.
    Психологічні чинники формування діалогічної компетентності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Михайлюк ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 22 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- компетентність -- діалогічна компетентність -- розуміння -- психологічні чинники -- структурно-функціональна модель -- тренінг діалогічної компетентності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних чинників формування діалогічної компетентності майбутніх психологів. У роботі уточнено психологічний зміст поняття діалогічна компетентність. Виокремлено психологічні чинники, що здійснюють зовнішній і внутрішній вплив на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель діалогічної компетентності психолога. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів. Виявлено рівні сформованості структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів залежно від їх соціально-демографічних характеристик (стать, вік). Встановлено достовірний вплив внутрішніх чинників на сформованість діалогічної компетентності та її структурних компонентів. Представлено програму соціально- психологічного тренінгу спрямованого на формування діалогічної компетентності майбутніх психологів, наведено результати її експериментального впровадження. Визначено психологічні чинники, котрі сприяють формуванню діалогічної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє достовірне підтвердження в ході проведення експериментального дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)