Л 15 Ладивір, Світлана Олексіївна. Радість розвитку. Взаємодія дорослого і дитини [Текст] : научное издание / С. О. Ладивір. - Київ : Редакція газет здошкільної та початкової освіти, 2013. - 125 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 8.00 грн.
Кл.слова (ненормовані): розвиток -- дорослі -- дошкільнята -- взаємодія -- образ "Я" Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 47 Гільман, Анна Юріївна. Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Гільман ; наук. керів. О. В. Матласевич ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): саногенне мислення -- неадаптивні когніції -- рефлексивність -- наполегливість -- самовладання -- опірність до стресу -- ригідність -- радість -- студентська молодь Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Матласевич, Оксана Володимирівна \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 1 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 58с. - Б. ц. Зміст: Ладивір, С. Навчання-в радість / С. Ладивір. - С .4-12 Гурлєва, Т. Що потрібно знати, аби не ображати / Т. Гурлєва. - С .27-32 Мойзріст, О. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці / О. Мойзріст. - С .53 Рубрики: Дитяча психологія Дод.точки доступу: Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\ Свободных экз. нет |
Ладивір, С. Навчання-в радість [Текст] / С. Ладивір> // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 4-12 Дод.точки доступу: Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |