371.015
А 43


    Гільман, А. Ю.
    До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів
Анотація: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


159.955; 159.953
Г 47


    Гільман, Анна Юріївна.
    Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Гільман ; наук. керів. О. В. Матласевич ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- неадаптивні когніції -- рефлексивність -- наполегливість -- самовладання -- опірність до стресу -- ригідність -- радість -- студентська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Матласевич, Оксана Володимирівна \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955.4+159.944.4-049.65](043.5)
Я 76


    Ярош, Ніна Сергіївна.
    Саногенне мислення як чинник стрес-долаючої поведінки особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. С. Ярош ; наук. керів. Н. І. Кривоконь ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Київ, 2018. - 235 с. - Бібліогр.: с. 191-206 (165 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- саногенна рефлексія -- стрес-долаюча поведінка -- копінг-стратегії
Анотація: Дисертацію присв ячено проблем і вивчення саногенного мислення як чинника, що може впливати на ефективність, адаптивність та конструктивність стрес - долаючої поведінки особистості. Визначено та систематизовано дослідження, які вказують на позитивний вплив освоєння особистіст ю навичок саногенної рефлексії та мислення. За допомогою формувального експерименту доведено, що висока розвиненість навичок саногенного мислення призводить до використання копінг - стратегій, що направлені на вирішення задач та позитивну переоцінку ситуації . Підкреслюються можливості саногенного мислення у зниженні дії психологічного стресу. Запропоновано мобільний додаток «Саногенне мислення», який дозволяє розвивати навички саногенного мислення регулярно, мобільно та в доступному варіанті. А також розкрит о зміст навчального курсу «Саногенне мислення: теорія та практика".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кривоконь, Наталія Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955.4+159.944.4-049.65](043.5)
Я 76


    Ярош, Ніна Сергіївна.
    Саногенне мислення як чинник стрес-долаючої поведінки особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. С. Ярош ; наук. керів. Н. І. Кривоконь ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Київ, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 19-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- саногенна рефлексія -- стрес-долаюча поведінка -- копінг-стратегії
Анотація: Дисертацію присв ячено проблем і вивчення саногенного мислення як чинника, що може впливати на ефективність, адаптивність та конструктивність стрес - долаючої поведінки особистості. Визначено та систематизовано дослідження, які вказують на позитивний вплив освоєння особистіст ю навичок саногенної рефлексії та мислення. За допомогою формувального експерименту доведено, що висока розвиненість навичок саногенного мислення призводить до використання копінг - стратегій, що направлені на вирішення задач та позитивну переоцінку ситуації . Підкреслюються можливості саногенного мислення у зниженні дії психологічного стресу. Запропоновано мобільний додаток «Саногенне мислення», який дозволяє розвивати навички саногенного мислення регулярно, мобільно та в доступному варіанті. А також розкрит о зміст навчального курсу «Саногенне мислення: теорія та практика".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кривоконь, Наталія Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Харьківськ. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)