159.92:37.03+591.5
Л 87


    Лучків, Віталія Зіновіївна.
    Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. З. Лучків ; наук. керівн. Л. П. Журавльова ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- асертивні стратегії поведінки -- інтегральна емпатія -- консонансна емпатія -- емпатійна асертивність -- ранній юнацький вік -- зрілий юнацький вік

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Журавльова, Лариса Петрівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922:159.922.62:37
М 74


    Можаровська, Тетяна Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку екологічної свідомості підлітків з деструктивних сімей [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Можаровська ; наук. кер. Л. П. Журавльова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- неповна деструктивна сім'я -- емпатія -- інтегральна емпатія -- компоненти екологічної свідомості
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку екологічної свідомості підлітків з деструктивних сімей. Теоретично обґрунтовано та емпірично апробовано структурно - динамічну модель розвитку екологічної свідомості особистості. Основу структурно - динамічної моделі розвитку екологічної свідомості складають система ставлень особистості до Світу (природного, соціального та внутрішнього), що репрезентована системною взаємодією структурних компонентів феномена: когнітивним, емотивним, ціннісно - смисловим, потребово - мотиваційним, конативним. Встановлено, що чинником розвитку екологічної свідомості підлітка виступає сім'я, з її системою внутрішніх ставлень, які складають основу системи ставлень особистості до Світу. Досліджено вікові, ста теві, типологічні та специфічні особливості розвитку екологічної свідомості підлітків з повних та неповних деструктивних сімей. Розроблено та успішно апробовано програму психологічного сприяння розвитку екологічної свідомості особистості підліткового віку з деструктивної сім’ї. Доведено, що в основі розвитку екологічної свідомості особистості підлітків з деструктивних сімей лежить система внутрішньо сімейних ставлень трансформована у систему ставлень особистості до Світу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Журавльова, Лариса Петрівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)