Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Юрій Іванович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум [Электронный ресурс] : посібник для студентів філологічного факультету [вищих навчальних закладів] / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 218 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Українська література--аналіз художнього твору
   Українська література--образи, теми

   Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Кафедра української літератури

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі [Электронный ресурс] / Ю. І. Бондаренко. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 7. - С. 108-113
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

3.
371.32:821.161.2(075.8)
Б 24


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навч. посіб. для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 144 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 144 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - ISBN 978-617-527-047-9 : Б. ц.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Анотація: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які можна використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

5.
8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 200 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - ISBN 978-617-527-046-2 : Б. ц.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Анотація: Навчальний посібник присвячений розвитку знань і вмінь майбутніх учителів української літератури організовувати шкільне вивчення художнього твору на засадах ідеаційно-концептуального осмислення. У ньому здійснено теоретичне обґрунтування поняття «ідеаційно-концептуальний аналіз», розкриті психолого-педагогічні передумови цього виду діяльності, установлено систему компетентностей, передбачених для розвитку в учнів, продемонстровано планування навчального процесу, запропоновані різні види та прийоми ідеаційно-концептуального аналізу. Теоретичний матеріал посібника доповнений системою вправ, націлених на формування в студентів здатності забезпечувати дослідницьку, конструкторську, організаторську, комунікативну діяль¬ність в аспекті, визначеному змістом поставленої проблеми.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

6.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 126 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти / Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. - С .7-14
Матвієнко, Світлана Іванівна. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .14-22
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву / Н. П. Пихтіна. - С .22-29
Турчин, Тамара Миколаївна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження / Т. М. Турчин. - С .29-38
Шевчук, Марина Олександрівна. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. - С .38-46
Йотка, Ярослав Миколайович. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності / Я. М. Йотка. - С .46-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Юрій Іванович. Мозковий штурм» на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .52-61
Кононко, Олена Леонтіївна. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками / О. Л. Кононко. - С .61-74
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти / О. А. Гордієнко. - С .74-83
Мартиненко, Олена Володимирівна. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа / О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. - С .83-93
Михайленко, Олена Вікторівна. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. - С .93-101
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вовк, Л. П. Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.) / Л. П. Вовк. - С .101-109
Йотка, В. В. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка. - С .109-116
Коваль, О. В. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського / О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник. - С .116-122
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн.
    Зміст:
Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9
Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13
Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17
Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20
Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23
Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35
Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38
Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41
Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46
Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50
Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53
Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57
Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60
Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64
Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69
Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72
Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75
Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80
Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85
Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89
Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93
Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96
Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99
Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104
Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108
Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112
Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116
Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120
Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127
Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132
Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135
Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139
Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143
Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146
Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150
Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154
Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158
Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162
Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167
Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171
Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181
Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186
Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189
Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197
Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202
Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206
Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213
Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н.
Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216
Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219
Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223
Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів

   Переклад

   Гімназія

   Освіта--Зарубіжний досвід

   вчитель початкових класів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4. П’яті бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 172 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бабійчук, Тамара Василівна. Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк / Т. В. Бабійчук. - С .7-10
Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми / Т. А. Бронзенко. - С .11-15
Гричаник, Наталія Іванівна. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд / Н. І. Гричаник. - С .16-19
Косінова, Оксана Миколаївна. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики / О. М. Косінова. - С .20-24
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас) / Т. П. Матюшкіна. - С .25-30
Пелех, Олена Павлівна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи / О. П. Пелех. - С .31-35
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей / Ю. О. Сидоренко. - С .36-40
Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі / Л. О. Сулімова. - С .41-45
Хоменко, Галина Вікторівна. Літературна освіта у вимірах постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .46-50
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Баранник, Наталія Олексіївна. Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко / Н. О. Баранник. - С .51-57
Бондаренко, Юрій Іванович. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку / Ю. І. Бондаренко. - С .58-63
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) / Т. І. Бутурлим. - С .64-67
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .68-73
Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури / О. В. Глеб. - С .73-76
Жила, Світлана Олексіївна. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник" / С. О. Жила. - С .77-84
Іващенко, Алла Сергіївна. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .85-89
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом / С. Р. Молочко. - С .90-94
Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі / С. В. Нестеренко. - С .95-100
Романишина, Наталя Василівна. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко) / Н. В. Романишина. - С .101-105
Скриннік, Наталія Володимирівна. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища / Н. В. Скриннік. - С .106-110
Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .111-114
Тригуб, Ірина Анатоліївна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання / І. А. Тригуб. - С .115-119
Яценко, Таміла Олексіївна. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі / Т. О. Яценко. - С .119-124
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання / О. А. Гордієнко. - С .125-130
Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями / О. О. Лілік. - С .131-135
Рускуліс, Лілія Володимирівна. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови / Л. В. Рускуліс. - С .136-141
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Гальонка, Олексій Анатолійович. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.) / О. А. Гальонка. - С .142-146
Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .147-150
Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко / О. М. Куцевол. - С .151-157
Петрович, Ольга Борисівна. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / О. Б. Петрович. - С .158-161
Ткачук, Марина Анатоліївна. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича / М. А. Ткачук. - С .162-165
Чайка, Олена Миколаївна. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст. / О. М. Чайка. - С .166-169
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11
Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17
Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25
Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33
Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38
Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43
Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49
Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56
Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62
Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69
Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90
Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100
Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104
Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109
ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112
Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115
Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120
Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130
Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134
Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139
Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143
Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147
Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155
Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160
Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167
Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171
Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174
Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177
Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181
Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186
Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198
Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202
Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211
Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216
Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219
Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223
Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226
Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230
Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234
Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257
Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263
Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Зміст:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

   Освіта у світі

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 24.09.2024
Кількість запитів 86518
Кількість відвідувачів 1671
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя