Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (815)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Викладання української літератури в школі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 144 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - ISBN 978-617-527-047-9 : Б. ц.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Анотація: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які можна використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.
8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 200 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - ISBN 978-617-527-046-2 : Б. ц.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Анотація: Навчальний посібник присвячений розвитку знань і вмінь майбутніх учителів української літератури організовувати шкільне вивчення художнього твору на засадах ідеаційно-концептуального осмислення. У ньому здійснено теоретичне обґрунтування поняття «ідеаційно-концептуальний аналіз», розкриті психолого-педагогічні передумови цього виду діяльності, установлено систему компетентностей, передбачених для розвитку в учнів, продемонстровано планування навчального процесу, запропоновані різні види та прийоми ідеаційно-концептуального аналізу. Теоретичний матеріал посібника доповнений системою вправ, націлених на формування в студентів здатності забезпечувати дослідницьку, конструкторську, організаторську, комунікативну діяль¬ність в аспекті, визначеному змістом поставленої проблеми.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

3.
8(070.2)
М 54


   
    Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Электронный ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 239 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 38.00 грн.
    Зміст:
Кучеренко, О. О. Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба / О. О. Кучеренко. - С .6-11
Забарний, О. В. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби / О. В. Забарний. - С .11-18
Судденко, М. С. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба" / М. С. Судденко. - С .19-23
Юрова, І. Ю. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література / І. Ю. Юрова. - С .24-28
Головченко, Н. І. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя / Н. І. Головченко. - С .30-34
Кобзар, О. І. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля / О. І. Кобзар. - С .35-45
Школа, В. М. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини") / В. М. Школа. - С .46-52
Рева, Л. Г. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара) / Л. Г. Рева. - С .53-60
Підопригора, С. В. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного / С. В. Підопригора. - С .61-67
Дейна, Г. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край" / Г. Дейна. - С .68-74
Островська, Г. О. Біографія письменника як предмет дослідження / Г. О. Островська. - С .75-81
Родченко, Н. В. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя / Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. - С .82-87
Сандомирський, С. М. Содержание и смысл основных произведений Гоголя / С. М. Сандомирський. - С .88-101
Волченкова, Н. П. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя / Н. П. Волченкова. - С .102-104
Шашков, С. И. Петербург Н. В. Гоголя / С. И. Шашков. - С .105-108
Целехович, Т. П. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя / Т. П. Целехович. - С .109-112
Клеутина, И. Н. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь? / И. Н. Клеутина. - С .113-118
Сенина, В. К. Вечно живая классика / В. К. Сенина, И. П. Калинина. - С .119-123
Ольховская, Л. В. Гоголь и крест / Л. В. Ольховская. - С .124-125
Усольцева, Т. Н. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова / Т. Н. Усольцева. - С .126-131
Радченко, Нё Вё. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет" / Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. - С .132-134
Головачова, О. А. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / О. А. Головачова. - С .135-139
Логинова, И. М. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи / И. М. Логинова. - С .140-153
Голуб, Н. М. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .154-156
Пилипенко, О. В. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи) / О. В. Пилипенко. - С .156-160
Пащенко, В. М. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам) / В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. - С .172-175
Лілік, Ольга Олександрівна. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи / О. О. Лілік. - С .183-188
Бронзенко, Т. А. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди" / Т. А. Бронзенко. - С .189-203
Дідик, Л. В. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури) / Л. В. Дідик. - С .204-208
Бондаренко, А. І. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка) / А. І. Бондаренко. - С .209-215
Пасік, Н. М. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань) / Н. М. Пасік. - С .215-220
Жук, Т. В. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі / Т. В. Жук. - С .221-225
Драчук, Л. І. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне / Л. І. Драчук. - С .226-227
Рудюк, Т. В. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць / Т. В. Рудюк. - С .228-233
Юрченко, Н. М. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу / Н. М. Юрченко. - С .234-238
ДРНТІ
ББК 83р10 + 81.2-9
РУБ 8(070.2)
Рубрики: викладання української мови в школі
   Викладання української літератури в школі

   Кафедра методики викладання української мови і літератури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Україна--образ у творах

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Забарний, Олександр Вадимович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
371(05)
Н 34


   
    Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2012 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2012. - 101 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
УКРАЇНОЗНАВСТВО
Корольова, Наталія Сергіївна. Ніжинське коріння космонавтики / Н. С. Корольова. - С .4-24
Райбедюк, Галина Богданівна. "Політ в’язня": гуманістично-екзистенційний вимір свободи в ліриці Тараса Мельничука / Г. Б. Райбедюк. - С .25-29
Луняк, Євген Миколайович. Значення Конотопської битви в політиці Речі Посполитої за листами французького дипломата П’єра де Нуає / Є. М. Луняк. - С .30-34
НАУКОВІ РОЗВІДКИ
Луняк, Євген Миколайович. Феодосій Спаський: ніжинський період біографії / Є. М. Луняк. - С .35-37
Шевченко, Світлана Петрівна. Дієприкметник у народних піснях Чернігівщини / С. П. Шевченко. - С .38-39
Кайль, Рольф-Дітріх. Гоголь / Р. -Д. Кайль. - С .40-63
Дацько, Олена Олексіївна. Особистісно-колективний вимір Гоголя в інтерпретації В. Шевчука / О. О. Дацько. - С .64-65
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Виховний захід із української мови "Мовний олімп ХХІ ст." / Т. І. Бутурлим. - С .66-77
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Контрольні завдання на уроках української літератури в 10–11 класах / Т. І. Бутурлим. - С .78-92
ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ
Забарний, Олександр Вадимович. Лінара / О. В. Забарний. - С .93-94
Забарний, Олександр Вадимович. Окраєць чужого щастя / О. В. Забарний. - С .95-98
ББК 74я5
РУБ 371(05)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Виховні заходи в школі--українська мова

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
371(05)
Н 34


   
    Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2012 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2012. - 96 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - [Українська мова. 11 клас. Узагальнення вивченого про складне речення] . - Б. ц.
    Зміст:
Українські виміри: українознавство
Астаф’єв, Олександр Григорович. Стела високого жита / О. Г. Астаф’єв. - С .3-7
Качуровський, Ігор Васильович. Вагомий улов великого вченого / І. В. Качуровський. - С .7-8
Райбедюк, Галина Богданівна. Джерела художньої творчості Степана Сапеляка / Г. Б. Райбедюк. - С .8-13
Петренко, Микола Іванович. Методологічні аспекти використання творчої спадщини С. Кузнеця / М. І. Петренко. - С .13-14
Наукові розвідки
Кобзар, Надія. Мій Гоголь / Н. Кобзар. - С .15-17
Бойко, Вікторія Миколаївна. Транспозиційні вияви способових форм дієслова в художньому мовленні / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .18-21
Кайдаш, Алла Миколаївна. Контекст як вербальний реалізатор магічної ситуації в казковому дискурсі / А. М. Кайдаш. - С .22-24
Кайдаш, Алла Миколаївна. Концепт "камінь" у казковому дискурсі: семантико-стилістичний аспект / А. М. Кайдаш. - С .25-27
Дмитрук, Ярина. Галицька перекладацька школа / Я. Дмитрук. - С .28-34
Жук, Тетяна Володимирівна. Семантична специфіка магічних концептів (на матеріалі українських чарівних казок) / Т. В. Жук. - С .35-36
Методичні матеріали
Бублик, Юлія Миколаївна. Наші права та обов’язки / Ю. М. Бублик. - С .37-40
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Модель ґендерної інтеракції в романістиці Л.Костенко, Ю.Покальчука та Люко Дашвар / Т. І. Бутурлим. - С .41-64
Кириченко, Ірина Михайлівна. Конспект відкритого уроку з правознавства для 9 класу "Суд історії" / І. М. Кириченко, В. І. Cкороход. - С .65-67
Коткова, Людмила Іванівна. Українська мова. 11 клас. Узагальнення вивченого про складне речення / Л. І. Коткова. - С .68-73
Левіна, Любов Олександрівна. Наш земляк Михайло Булгаков (з досвіду ознайомлення учнів із життям та творчістю письменника) / Л. О. Левіна. - С .74-79
Федорченко, Тетяна Володимирівна. Пісенна творчість українських письменників (план-конспект уроку) / Т. В. Федорченко. - С .80-82
Поезія, проза, переклади
Лозінська, Світлана Іванівна. Ніжинські повісті / С. І. Лозінська. - С .83-92
Сонячні казки
Ніжинські казкарі . - С .93
Роляк, Ольга Сергіївна. Коли у сонечка день народження / О. С. Роляк. - С .93
Роляк, Ольга Сергіївна. Хто рахує янголів? / О. С. Роляк. - С .94
ББК 74я5
РУБ 371(05)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Виховні заходи в школі--українська мова

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
371(05)
Н 34


   
    Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2011 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2011. - 94 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
Астаф’єв, Олександр Григорович. Засуджений до розстрілу : Невідома сторінка із життя Івана Кошелівця / О. Г. Астаф’єв. - С .4-9
Примушко, О. Українська хата радості за Софією Русовою / О. Примушко. - С .10-17
Кайль, Р. -Д. Гоголь і апостол Павло / Р. -Д. Кайль. - С .17-23
Пащенко, В. Діалектна мікросистема української мови і сучасність / В. Пащенко. - С .23-27
Кириченко, Ірина Михайлівна. Конспект відкритого уроку з української мови для 10 класу / І. М. Кириченко, В. І. Калитка. - С .38-42
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Гендерна картина світу символічної поезії Павла Тичини : методична розробка / Т. І. Бутурлим. - С .43-49
Федорченко, Наталія Петрівна. Тренінг - форма навчання, що зберігає та зміцнює здоров’я школярів / Н. П. Федорченко. - С .50-55
Федорченко, Тетяна Володимирівна. План-конспект виховного заходу "Життя моє - обірвана струна" : Вечір пам’яті Володимира Івасюка / Т. В. Федорченко. - С .61-65
Лозінська, С. Ніжинські повісті / С. Лозінська. - С .66-89
ББК 74я5
РУБ 371(05)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Виховні заходи в школі--українська мова

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олександрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження прблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
371(05)
Н 37


   
    Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2013 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2013. - 111 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
УКРАЇНОЗНАВСТВО
Неділько, Георгій Якович. Тарас Шевченко і Чернігівщина / Г. Я. Неділько. - С .4-34
Сквіра, Наталія Михайлівна. Україна, Сибір і Далекий Схід у творчості Івана Багряного та Василя Стуса / Н. М. Сквіра. - С .35-43
НАУКОВІ РОЗВІДКИ
Дмитренко, Наталія Михайлівна. Проблеми та особливості створення мережі місцевих музеїв на Північному Лівобережжі (1917–1937 роки) / Н. М. Дмитренко. - С .44-56
Черняк, Едуард Ісакович. Міжнародне визнання українця з Сибіру / Е. І. Черняк. - С .57-60
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Лукач, Світлана Панасівна. Розмовляємо й читаємо українською / С. П. Лукач. - С .61-80
Бойко, Надія Іванівна. Формування мовленнєвих компетентностей учнів на уроках української мови під час роботи над навчальним текстом / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .81-85
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема навчання рідною мовою у поглядах Бориса Дмитровича Грінченка / Н. М. Демченко. - С .86-89
Булах, Олена Володимирівна. Сценарій вечора пам’яті, присвячений жертвам голодомору 1932–1933 рр. "І мертвим і живим, і ненародженим..." / О. В. Булах. - С .90-95
Левіна, Любов Олександрівна. Короленко В. Г. Сліпий музикант / Л. О. Левіна, А. Плесницька. - С .96-101
ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ
Курелла, Альфред. Німецький переклад "Кобзаря". Післямова / А. Курелла. - С .102-104
Марченко, Олена Павлівна. Московська "Когорта" / О. Марченко. - С .105-109
ББК 74я5
РУБ 371(05)
Рубрики: Викладання української мови в школі
   Викладання української літератури в школі

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 35383
Кількість відвідувачів 1269
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя