Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (300)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (86)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :116 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 42.20 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Кафедра німецької мови
Німецька мова-- фразеологія
Зміст : Автентичний текст і його тоталітарна корекція "Жива вода"/"Мир" Ю. Яновського/ В. П. Хархун. Теоретико-методологічний аспект порівняльно-історичного літературознавства/ А. В. Бахтаров. Предметний світ у казці Джоан Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь"/ В. І. Тесля. Роль метафори та образного порівняня у розкритті особливостей концептуальної картини світу М. Дребл/ С. П. Сборик. Іронія як форма розкриття ідейного змісту в творах С. Беллоу "Лови мить" і "Герцог"/ О. О. Механікова. Американський жіночій роман ХVIII - ХІХ ст.: традиція виховання почуттів/ О. В. Лось. Концепт "природа" в романі Йозефа Рота "Марш Радецького"/ Н. Т. Дашко. Есхатологія як засадчий елемент поетики Толкіна/ А. А. Полякова. Текстове асоціативно-смислове поле й концепт у світлі проблеми інтерпретації текту/ А. І. Бондаренко. Сементико-граматичні класи гендерно маркованих фразеологічних одинць із загальними назвами/ Т. В. Рудюк. Категорії інтенсивності й параметричності в об’єкті наукових досліджень/ Т. Л. Хомич. Дієприкметник у працях українських мовознавців 20-30-х років ХХ ст./ С. П. Шевченко. Приватне листування електронною поштою як засіб формування епістолярію у віртуальному середовищи/ Т. М. Сидоренко, Н. С. Хоменко. Юридична термінологія, труднощі та особливості її перекладу в текстах із різних галузей правознавства/ С. В. Радецька. Вплив суспільної свідомості на розвиток фразеосемантичного поля/ А. М. Трибуханчик. Номінація невербальних засобів на позначення іронії в англомовному художньому дискурсі/ І. І. Волощук. Структурно-семантичні особливості термінологічних словосполучень (на матеріалі термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові)/ О. В. Подвойська. Лінгвокогнітивні особливості лексичних засобів відображення одруження в англійській мові/ В. В. Якуба. Генеза гендерних досліджень/ Г. Ю. Цапро. Семантична структура німецьких фразеологічних одиниць з антропонімічним компонентом і його фразеотворча активність/ Н. С. Лалаян. Структурно мотивированные позиции элементов простого предложения в германских славянских языках/ Е. П. Сергиенко. Семантична деривація антропонімів та її роль у формуванні міфологізованої реальності (на матеріалі фразеологічних одиниць)/ Н. І. Куликовська. Реалія як компонент фразеолгічних одиниць на позначення соціально-економічної сфери у сучасній німецькій мові/ О. П. Дмитренко. Про деякі тенденції розвитку сучасної німецької мови/ Н. І. Лєпухова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка" 13–17 квітня 2009 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :115 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціальний супровід людей, які постраждали від сімейного насильства/ К. Абрамова. Рівень обізнаності спеціалістів спеціалізованих соціальних служб з методами кризового втручання/ Г. Біляченко. Профілактика безпритульності у дитячому середовищі/ Р. Бринчук. Корекція моральної свідомості підлітків з деліквентною поведінкою/ І. Гаврилюк. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами: досвід роботи волонтерського клубу "Паросток"/ А. Гнатишак. ЗМІ як фактор гендерної соціалізації учнівської молоді/ К. Горбаченко. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки серед підлітків/ Н. Дикун. Соціально-педагогічна діяльність та становлення товариства "Червоного Хреста України"/ О. Довгань. Формування екологічної культури підлітків у процесі соціального виховання в загальноосвітньому навчальному закладі/ Є. Донченко. Особливості виявлення негативних психічних станів у студентів під час екзаменаційної сесії/ О. Зінкевич. Інтернет-залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Ілащук. Особливості соціально-педагогічної діяльності з соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах притулку для неповнолітніх з використанням потенціалу народних традицій/ Ю. Кайденко. Профілактика наркоманії як альтернативний напрям формування здорового способу життя/ Ю. Кириченко. Особливості агресивної поведінки у молодших школярів/ Ю. Козаченко. Соціально-психологічні особливості дітей вулиці/ К. Крючок. Ігрова діяльність підлітків як фактор соціалізації/ С. Куликовський. Вплив мережі інтернет на соціалізацію студентської молоді/ Н. Левицька. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток особистості підлітка/ Т. Лібер. Особливості роботи соціального педагога в умовах центру реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків/ І. Лучко. Дистантна сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ С. Максименко. Профілактика конфліктної поведінки підлітків які виховуються в умовах дитячого будинку/ Г. Манько. Соціально-психологічний аспект у профілактиці поширення віл-інфекції серед молоді/ М. Матюк. Корекція агресивної поведнки старшокласників/ Л. Музика. Супровід соціальним педагогом розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів/ О. Мунтян. Проблема відповідального батьківства у сучасній сім’ї/ Г. Палькова-Свірчевська. Культурно-дозвіллєві потреби сучасної студентської молоді/ М. Пейчева. Соціалізація особистості молодої людини засобами аматорської театральної творчості/ О. Песоцька. Профілактика вживання наркотичних речовин в черкаській області/ Н. Петренко. Формування відповідального ставлення молоді до власного здоров’я/ К. Петрук. Застосування анімалотерапії у професійній діяльності соціального педагога з молодшими школярами/ І. Пєшина. Психолого-педагогічна профілактика наркоманії у загальноосвітній школі/ І. Пироговська. Соціальне виховання молодших підлітків засобами профорієнтаційної діяльності/ М. Пучко. Розвиток студентського волонтерського руху у сфері онлайн-консультування молоді/ Є. Радаєва. Оптимізація процесу соціальної адаптації у закладах інтернатного типу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ М. Рапутіна. Профілактика негативних явищ, спричинених побутуванням гендерних стереотипів у військовому середовищі/ О. Сахневич. Соціальне виховання дитини засобами образотворчого мистецтва/ О. Семенова. Актуальні проблеми формування здорового способу життя вихованців притулків для неповнолітніх/ К. Сергеева. Формування толерантного ставлення до віл-позитивних дітей/ М. Скиба. До проблеми раннього материнства/ К. Слободянюк. Вплив інтернет-спілкування на міжособистісну взаємодію підлітків/ М. Снітко. Співвідношення альтруїстичних і прагматичних ціннісних орієнтації у свідомості сучасних підлітків/ Ю. Стародубцева. ПІДТРИМКА ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА/ Ю. Степура. Негативний вплив тютюну на особистість/ О. Таран. Діяльність соціального педагога у підготовці школярів до усвідомленого батьківства/ Л. Тарасевич. Соціально-педагогічна робота зі студентськими сім’ями/ Т. Терещенко. Соціально-педагогічна корекція агресивної поведінки підлітків/ О. Терновець. Формування готовності практичного психолога до професійної діяльності у сфері дитячо-юнацького спорту/ В. Теслитський. Соціально-педагогічні засади формування усвідомленого ставлення батьків до прав дитини/ А. Тітова. До проблем формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Фандич. Соціальна підтримка молодих сімей/ Р. Хайнус. Соціалізація дітей-сиріт як соціально-педагогічна проблема: на базі дитячого будинку "Рідний дім"/ І. Хить. Вплив булінгу на соціалізацію школяра/ О. Цінько. Профілактика сімейного насилля в умовах гендерного виховання молоді/ М. Шершньова.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїн-ської студентської олімпіади "Актуальні проблеми соціальна педагогіка", що відбулася в м.Ніжині 13–17 квітня 2009 року. Тематика статей висвітлює су-часний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і прак-тичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих на-вчальних закладів майбутніх соціальних педагогів, а також учителями, соціа-льними педагогами, практичними психологами, практиками соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка", яка відбулася 11–15 травня 2010 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :119 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціально-психологічні аспекти у підборі та підготовці кандидатів у прийомні батьки та вихователів ДБСТ (на прикладі м. Чернівці)/ К. Абрамова. До проблеми виховання здорового способу життя молодших школярів у дитячих таборах/ О. Бартків. Соціальний педагог - організатор дозвілля студентів у літньому оздоровчому таборі/ О. Богінська. Ресоціалізація наркозалежної молоді засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. Бурик. Розвиток здатності підлітків до подолання кризових ситуацій/ Ю. Вознюк. Соціалізація студентів у сучасній вищій школі/ О. Волкова. Структурно-функціональна модель протидії негативному впливу засобів масової інформації на підлітка/ І. Гончар. Соціально-педагогічні засади діяльності шкільної служби порозуміння/ А. Гречуха. Вплив неформальних організацій на формування особистості молоді/ Ю. Гузенко. Корекція поведінки агресивних підлітків/ Л. Дерман. Особливості роботи соціального педагога з неповними сім’ями/ Ю. Дзюба. До проблеми соціокультурної адаптації студентів-іноземців у вищому навчальному закладі/ Н. Дикун. Дослідження практики роботи різних релігійних організацій щодо профілактики ранньої вагітності/ О. Добрякова. Теоретичне обгрунтування соціально-педагогічної програми розвитку соціальної активності підлітків засобами волонтерської діяльності/ Є. Донченко. Особливості міжсобистісних стосунків в сім’ї, що виховує дитину з ЗПР/ У. Д’яченко. Профілактика расизму і ксенофобії у студентському середовищі/ Т. Зайцева. Деякі напрямки роботи соціального педагога з неповною сім’єю/ О. Іларіонова. Злочинність неповнолітніх як наслідок дисфункційності сім’ї/ В. Ісаченко. Особливості соціалізації дитини в умовах прийомної сім’ї/ П. Кандиба. Рівноправна медіація як інструмент управління шкільними конфліктами/ Я. Карєва. Методи формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Киричук. Теоретичні аспекти запобігання торгівлі людьми/ К. Корольова. Економічна гра як метод подолання споживацької поведінки дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ К. Крючок. Економічна соціалізація підлітків засобами ігрових технологій/ С. Куликовський. Стилі взаємовідносин у молодій сім’ї/ Ю. Максимова. Організація профорієнтаційної роботи соціального педагога у загальноосвітньому закладі/ С. Мартинова. Соціально-педагогічна корекція тривожності у молодших школярів засобами ігрової терапії/ О. Марченко. Соціально-педагогічна підтримка ВІЛ-позитивних людей у Чернівецькій області/ Є. Мензак. Соціально-педагогічна допомога дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах (в умовах сільської загальноосвітньої школи)/ Т. Михно. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми засудженими до виконання покарань без позбавлення волі/ Н. Моцар. Гендерне виховання дітей із неповних сімей/ М. Мошків. Особливості застосування методів арт-терапії у роботі соціального педагога з дітьми/ О. Наконечна. Соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей/ О. Олексюк. Соціально-педагогічна робота з молодіжними неформальними об’єднаннями/ М. Пєйчева. Особливості формування відповідального батьківства засобами соціальної реклами/ К. Петрук. Особливості арт-терапевтичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку/ І. Пироговська. Вивчення феномену гемблінг-залежності у роботі соціального педагога/ Ю. Підкамінна. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми/ О. Попович. "Школа волонтерів" як засіб соціалізації, розвитку і самореалізації особистості волонтера та профілактики негативних явищ/ Ю. Савіцька. Діагностико-профілактична робота з підлітками з адиктивною поведінкою/ Н. Самойленко. Дослідження ставлення студентів до соціальної реклами/ О. Сахневич. Особливості підготовки студентів-волонтерів до соціально-корисної діяльності в умовах вищих навчальних закладів/ М. Семенюк. Девіантна поведінка підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Сидорчук. Використання медіа-ресурсів у соціалізації підлітків в інтернатних закладах/ М. Скиба. Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини/ А. Соценко. Особливості дитячо-батьківських відносин у неповних сім’ях/ К. Станченко. Соціально-педагогічний аналіз основних проблем обдарованих дітей/ Ю. Степура. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКІЛ/ А. Стрільчук. Профілактика тютюнопаління у підлітковому віці засобами соціальної реклами/ О. Таран. Соціально-педагогічна робота з дітьми-інвалідами/ О. Терновець. Соціально-педагогічні аспекти статеворольової соціалізації дівчат-підлітків у загальноосвітніх закладах/ Н. Трухан. Технології соціально-педагогічної роботи по формуванню громадської активності студентської молоді/ В. Усманова. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічна проблема/ Т. Холмогорська. Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми, які пережили розлучення батьків/ М. Холоша. Подолання міжособистісних конфліктів студентської молоді засобами психотерапії/ О. Ширінкіна.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "соціальна педагогіка", що відбулася в НДУ імені Миколи Гоголя 11–15 травня 2010 року. Тематика статей висвітлює сучасний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і практичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих навчальних закладів – майбутніми соціальними педагогами, а також учителями, соціальними педагогами, практичними психологами, спеціалістами соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Профілактика негативних проявів у поведінці дітей [Електронний ресурс] : Тексти лекцій
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :247 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Профілактика негативних проявів у поведінці дошкільників
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Рекоменд. літ.: с. 237-245. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 34.50 грн.
ББК : 74.100я73 + 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки
Кафедра дошкільної освіти
профілактика девіантної поведінки
Девіантна поведінка-- профілактика-- схеми
Соціально-педагогічна робота-- схеми
Дошкільники-- поведінка-- корекція
поведінка дошкільника
Зміст : Комплексна психолого-педагогічна профілактика відхилень у поведінці дітей ; Попередження та подолання негативних проявів у поведінці дітей, що зумовлені кризами їх психовікового розвитку ; Попередження та подолання негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами виховання в сім’ї та дефіцитом уваги ; Попередження та подолання негативних проявів у поведінці дошкільників, що сформувалисявнаслідок несприятливої адаптації до закладу дошкільної освіти
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Профілактика негативних проявів у поведінці дітей [Електронний ресурс] : Навч. посіб. для студентів ВНЗ
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. та с. 237-244. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-056-1: 36.17 грн.
ББК : 74.100я73 + 74.6я73 + 88.836я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра дошкільної освіти
Кафедра соціальної педагогіки
профілактика девіантної поведінки
Девіантна поведінка-- профілактика-- схеми
Психологія поведінки школярів
Соціально-педагогічна робота-- схеми
Дошкільники-- поведінка-- корекція
поведінка дошкільника
Зміст : Комплексна психолого-педагогічна профілактика відхилень у поведінці дітей ; Попередження та подолання негативних проявів у поведінці дітей, що зумовлені кризами їх психовікового розвитку ; Попередження та подолання негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами виховання в сім’ї та дефіцитом уваги ; Попередження та подолання негативних проявів у поведінці дошкільників, що сформувалисявнаслідок несприятливої адаптації до закладу дошкільної освіти
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 5. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :82 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Проектне навчання іноземної мови/ Н. Василенко. Місце лінгвокраїнознавства у вивченні іноземної мови/ І. Ступак, М. Федік. Дидактична гра як основний елемент організації уроків англійської мови в початковій школі/ В. Рогальчук. Фізичні властивості води/ В. Гринь. Монологічне та діалогічне мовлення у новелістиці Василя Стефаника/ О. Забарна. Роль розмовної та просторічної лексики у творчості Ірен Роздобудько/ І. Нагорна. Виробництво товарів і торгівля середньовічної Німеччини/ М. Кудін. Трудова реабілітація в будинку інтернаті для дітей з вадами розумового розвитку/ М. Черненька. Особливості роботи соціального педагога з членами неформальних молодіжних організацій/ О. Труш. Порівняльна характеристика гувернерської діяльності в країнах Західної Європи і України/ О. Станеску. Лідерство як соціально-педагогічне явище/ С. Бариш. Педагогічна корекція етичних уявлень молодших школярів засобами казки/ Є. Дудка. Проблеми виховання дітей в умовах дистантної сім’ї/ С. Максименко. Особливості роботи спеціалізованих служб “Телефону Довіри” в молодіжному середовищі/ Н. Максименко. Особливості реабілітації підлітків із неблагополучних сімей/ Ю. Заярна. Київський Фребелівський педагогічний інститут як унікальне соціально-педагогічне явище жіночої освіти в Україні/ І. Солобай. Профілактика алкоголізму та тютюнопаління серед старших школярів/ В. Сіренко. Особливості реабілітаційної діяльності соціального педагога центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з неповнолітніми матерями/ Т. Пащук. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми в загальноосвітній школі/ В. Трашкова. Проблеми соціально-психологічної реабілітації підлітка, засудженого до покарань без позбавлення волі/ О. Добровольська. Соціально-педагогічні умови профілактики порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями/ В. Кашлюк. Профорієнтаційна діяльність соціального педагога загальноосвітньої школи/ Ю. Лимар. Роль батьків у статевій соціалізації хлопців та дівчат/ І. Крицька. Соціально-педагогічні проблеми прийомних сімей/ А. Руднік. Особливості соціально-реабілітаційної роботи з дітьми-інвалідами/ С. Крашіненко. Підготовка молоді до шлюбу як складова соціально-педагогічної діяльності/ Т. Хижняк. Пророчі інтенції драматургії Лесі Українки/ Ю. Савела. Щоденник як жанр (реконструкція теоретичної історіографії)/ О. Матвєєва. Застосування методу Бокса-Дженкінса для прогнозування соціально-економічних процесів на прикладі щоквартальних показників ВВП України/ О. Мишаков. Вимірювання залежності між рівнем безробіття і заробітною платою в умовах фінансової кризи/ І. Ожгихіна. Діяльність соціального педагога з попередження насильства щодо дітей у сім’ї/ А. Козленко. До проблеми підготовки молоді до майбутнього батьківства/ І. Тончило. Соціально-педагогічні проблеми багатодітних сімей/ Т. Безпала. Оцінювання навчальних досягнень учнів з історії у 5–7 класах/ І. Откидач.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
ISSN: 2522-1736
Ціна : 210.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку/ І. Е. Артеменко. Вплив учнівського менеджменту на формування соціальної активності особистості/ С. Д. Булавенко. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи/ Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці/ О. В. Лісовець. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти/ Т. В. Качалова. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом/ В. М. Кирилюк. Теоретичні основи формування конкурентоспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Г. Новгородська. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. О. Падун, І. В. Стельмашенко. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору/ С. І. Самаріна. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки/ Л. Ю. Шумська. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема/ К. О. Ющенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів/ А. А. Бобро, Т. В. Коваль. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики/ Н. О. Бугаєць. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків/ О. Д. Замашкіна. Супервізія в діяльності освітнього тренера/ С. В. Івашньова. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ/ Н. О. Корсунська [и др.]. Застосування медіації для врегулювання конфліктів/ М. З. Кузів. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку/ Н. Г. Кьон, Л. Ліцюань. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва/ Є. Ю. Липовецька. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор/ Н. П. Пихтіна. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови/ С. В. Яблоков, Г. О. Адамова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації/ Н. М. Голуб. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів/ О. І. Завидівська. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності/ Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії/ Н. А. Перхайло. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ О. В. Самойленко, А. Г. Мостовенко. Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу/ Ян Сяохан. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історія шкільного підручника США/ О. М. Ельбрехт. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика/ М. І. Матвійчук. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні/ С. Б. Фурдуй.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.019(092)(08/П 86-818444
Назва : Психологія людини: Л. С. Виготський та сучасна наука [Електронний ресурс] : збірник статей. Вип. 2/3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :420 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9.019(092)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Психологія-- психологія людини
Зміст : О целостности и незавершенности творчества Л.С. Выготского (Гамлет психологии)/ М. В. Папуча. Л.С. Выготский: практика – проблема методологического самообоснования психологического знания/ В. Т. Кудрявцев. Л.С. Выготский, И.А. Соколянский и Загорский эксперимент/ А. Д. Майданский. Письмо И. А. Соколянского А. Н. Леонтьеву/ А. Д. Майданский. Метод психологічного дослідження та проблема свободи/ С. Д. Максименко. Способность к игровому переживанию и идеалы развития личности/ С. Н. Жеребцов. Vygotsky's zone of proximal development in teaching mathematics at elementary school/ T Kigel. Л. С. Виготський: "кристалізація" уяви як процес створення культури людства/ Л. І. Шрагіна. Феномен особистісного просто-ру: позиції вивчення в культурно-історичній теорії Л.С. Виготського/ Ж. П. Вірна, І. О. Гаврилюк. Вікове новоутворення як поняття та проблема у працях Л. С.Виготського/ А. В. Шамне. Вопросы развития культурно-исторической концепции Л. С. Выготского в психологической практике/ Т. И. Синица. Идея перехода в творчестве Л. С. Выготского/ Н. В. Папуча, Е. С. Медведь. Мовлення та мислення у концептуальних поглядах Л. С. Виготського/ О. В. Мазяр. Проблема субъект субъек-тного взаимодействия как основы практики психологической помощи ребенку с особенностями психофизического развития/ Е. С. Слепович, А. М. Поляков. Ускользающая диалектика Л. С. Выготского и ее значение для современной науки и практики/ А. С. Белорусец. Метод Л. С. Выготского и современная психология/ Д. В. Каширский. Про деякі проблеми розвитку свідомості людини в цифровому суспільстві/ Е. Е. Крігер. Можливості досліджень в руслі культурно-історичної теорії Л. С. Виготського/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Соціально-психологічні засади становлення краудфандінгу в Україні: до постановки проблеми/ О. І. Жорнова, О. І. Жорнова. Переосмислюючи Л. С. Виготського: знаряддя та знак/ В. М. Павленко. Психологічні аспекти інклюзивного навчання в науковій спадщині Л. С. Виготського/ Т. О. Гетьман. Переживання особистістю життєвих подій у контексті культурно-історичної психології Л. С.Виготського/ О. Д. Кресан. Віртуальна реальність з точки зору культурно-історичної теорії: джерела та перспективи/ А. В. Кирилов. Професія психолога: проблема покликання, психотехніки та компетентності/ Т. Г. Здоровець. Порівняльний аналіз поняття "переживання" у різних психологічних підходах/ І. Ю. Фурта. Вплив психотравмуючих факторів на особистість/ О. І. Михайлова. Фактори формування духовності в пересічних площинах теорій розвитку/ О. П. Никоненко. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб’єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух, Д. В. Малєєв. Особливості структури загального та емоційного інтелекту студентів технічного закладу вищої освіти (ЗВО): гендерний аспект/ І. А. Бідюк. Профілактика та корекція порушень поведінки молодших підлітків із затримкою психічного розвитку у світлі наукових поглядів Л. С. Виготського/ Ю. П. Никоненко. Понимание особенностей латеральных различий в диаде мама-ребенок для консультативной работы/ С. В. Григорьева. Про особливості внутрішнього світу дітей з особливими потребами/ А. Ю. Ковтун.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 50540
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя