Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1357)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (563)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)/П 86
Назва : Психологічні особливості переживання ситуації невизначеності: [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16–17 березня 2023 р., м. Ніжин). Том 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :149 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Зміст : ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЙ В СІМ’ЯХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ/ Богун В. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИТУАЦІЯХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ ПІДЛІТКІВ З НАДМІРНОЮ ВАГОЮ/ Гаращенко Н. І. СМИСЛОЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ В КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ/ Ерос М. В. . ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СИТУАЦІЇ «ВНУТРІШНЬОЇ» НЕВИЗНАЧЕНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ/ Зарецька О. О. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗВО В СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ/ Зелена І. С. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ/ Карпіна В. Л. ПЕРЕЖИВАННЯ ЛЮДИНИ ЯК ПРОЯВ ЖИТТЯ/ Карченкова А. І. . РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ/ Лебідь Ю. Д. . ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОЕДУКАЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ПЕРСОНАЛУ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ/ Литвиненко Л. ВИВЧЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ/ Мельник О. М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АКТИВНИХ КОРИСТУВАЧІВ СОЦМЕРЕЖ/ Мироненко П. Л. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ В КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ/ Моткова А. С. СПРИЙМАННЯ ВІЙНИ СУЧАСНИМИ ПІДЛІТКАМИ/ Мухін В. Є. . ВПЛИВ СИТУАЦІЙ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ НА ОСОБИСТІСТЬ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДАЛАННЯ/ Остапенко О. В. НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ, ЯК РУШІЙНА СИЛА ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ/ Палиця К. В. ПРОБЛЕМИ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО ЗРОСТАННЯ/ Плавко О. О. . ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СИТУАЦІЇ ВІЙНИ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ/ Процько І. С. ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ/ Рень Л. В. ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА В АСПЕКТІ ПРОФЕСІЙНОГО ОРІЄНТУВАННЯ В СИЛОВИХ СТРУКТУРАХ/ Розсудовська Л. М. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ПОСТТРАВМАТИЧНИХ СТРЕСОВИХ РЕАКЦІЙ/ Сєрогодський М. Л. ПЕРЕЖИВАННЯ ТРИВОГИ ПІД ЧАС ВІЙНИ ЯК ЧИННИК ОСОБІСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ/ Соломко Ю. М. ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ ТА НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ/ Степура Є. В. . ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я В УМОВАХ ВІЙНИ/ Терещенко К. А. СПЕЦИФІКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ І ПІДТРИМКИ У ЛЮДЕЙ З ПТСР/ Т. В. Тернопольська-Чернікова. ВПЛИВ ВІЙНИ НА ОСОБИСТІСТЬ ПІДЛІТКІВ/ Ткаченко Л. І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АВА-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ/ Федорова А. К. ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ/ Хахуда А. Г. ТРАВМАТИЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У ПЕРІОД ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ/ Хачатурова С. О. СМИСЛ СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ/ Чайка О. В.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(082)/П 78
Назва : Проблеми мистецької освіти та виконавства [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :235 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 78(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра вокально-хорової майстерності-- Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Зміст : РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ; Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість/ С. С. Горбенко. До сутності поняття «творча індивідуальність»/ Я. М. Йотка. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти/ М. В. Палаєва. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти/ Ю. О. Ростовська. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0/ О. В. Спіліоті. РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ; Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент/ Ю. Ф. Дворник. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу/ І. І. Дяченко. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід/ Т. В. Жигінас. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики/ О. В. Коваль. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні/ В. М. Курсон. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю/ Т. В. Ляшенко. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру/ С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень/ Янь Чень. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента/ Л. Ю. Шумська. РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ ; Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста/ Л. С. Баканов. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку/ Т. С. Гріднева. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста/ Л. М. Катаєва. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи/ О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. Cторітеллінг як поштовх до творчості/ О. Ю. Томашевська. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА ; «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів/ Д. І. Бутрей. До сутності поняття «музична архітектоніка»/ Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie»)/ В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів/ О. В. Гребенюк. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України/ Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця/ О. А. Кавунник. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента/ С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи/ Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів/ А. В. Семеляк. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації/ К. І. Станіславська. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів/ М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців/ В. М. Щепакін. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст./ А. А. Щербина. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів/ С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти/ О. В. Ярмолюк. РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ; Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії/ В. І. Максименко. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мойсеєнко. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів/ О. М. Пархоменко. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю/ Ю. О. Ростовська. Танцювальний простір та основні його компоненти/ Г. В. Сірякова. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова/ Кайшен Чень. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плотніков Є.О., Ролік A.В.
Назва : «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі
Місце публікування : Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 41-48 (Шифр 80:008/Л 64-264216)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гоголь, мотив, дія, поняття, відхід-і-повернення, творча особистість, літературна діяльність, міграція, мутація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню природи та специфіки дії мотиву Відходу-і-Повернення в житті та творчості М. Гоголя. Творча особистість, йдучи, випадаючи зі свого соціального оточення, перетворена, повертається потім у те саме оточення; повертається, наділена новими здібностями та новими силами. Відхід дозволяє особистості реалізувати свої індивіду[1]альні потенції, які не могли бути висловлені, придушені пресом соціальних зобов’язань. Відхід дає можливість, і, можливо, і є необхідною умовою духовного перетворення; але в той же час перетворення позбавлене мети і сенсу, якщо воно не стає прелюдією до повернення перевтіленої особистості у суспільство, з якого вона пішла. Повернення є сутність всього руху, як і його остаточна мета. Мотив Відходу-і-Повернення може виявлятися у різних формах. У найпростішій їх розрив, яким закінчується глава практичної діяльності, відбувається раз і назавжди, після чого все життя творчої особистості наповнюється літературною діяльністю. У житті Гоголя ця модель складніша. Замість одного розриву там спостерігаються кілька, і періоди практичної та літературної діяльності переплітаються. На початку своєї біографії Гоголь мав намір вплинути на своїх співвітчизників через пряму дію на них своєю волею. Вимушений відхід змушував його шукати нову форму активності, інший канал своєї енергії. Позбавлений можливості безпосередньо впливати на своїх співвітчизників, він знайшов шлях для опосередкованого впливу на людей інших поколінь через літературні твори. Творчість Гоголя жива і донині і саме в цьому полягає духовне значення ритму Відходу-і-Повернення. Питання про дію мотиву Відходу-і-Повернення у творчому просторі творів Миколи Гоголя може, на наш погляд, виявитися досить продуктивним, що, природно, вимагає подальших, більш детальних досліджень. У цій статті ми зупинимося лише на одній сюжетній лінії, яка вперше артикулюється в повісті «Ніс» (1836), а потім отримує розвиток у поемі «Мертві душі» (1842), а саме щастя порядної людини. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.019(092)(08/П 86-818444
Назва : Психологія людини: Л. С. Виготський та сучасна наука [Електронний ресурс] : збірник статей. Вип. 2/3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :420 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9.019(092)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Психологія-- психологія людини
Зміст : О целостности и незавершенности творчества Л.С. Выготского (Гамлет психологии)/ М. В. Папуча. Л.С. Выготский: практика – проблема методологического самообоснования психологического знания/ В. Т. Кудрявцев. Л.С. Выготский, И.А. Соколянский и Загорский эксперимент/ А. Д. Майданский. Письмо И. А. Соколянского А. Н. Леонтьеву/ А. Д. Майданский. Метод психологічного дослідження та проблема свободи/ С. Д. Максименко. Способность к игровому переживанию и идеалы развития личности/ С. Н. Жеребцов. Vygotsky's zone of proximal development in teaching mathematics at elementary school/ T Kigel. Л. С. Виготський: "кристалізація" уяви як процес створення культури людства/ Л. І. Шрагіна. Феномен особистісного просто-ру: позиції вивчення в культурно-історичній теорії Л.С. Виготського/ Ж. П. Вірна, І. О. Гаврилюк. Вікове новоутворення як поняття та проблема у працях Л. С.Виготського/ А. В. Шамне. Вопросы развития культурно-исторической концепции Л. С. Выготского в психологической практике/ Т. И. Синица. Идея перехода в творчестве Л. С. Выготского/ Н. В. Папуча, Е. С. Медведь. Мовлення та мислення у концептуальних поглядах Л. С. Виготського/ О. В. Мазяр. Проблема субъект субъек-тного взаимодействия как основы практики психологической помощи ребенку с особенностями психофизического развития/ Е. С. Слепович, А. М. Поляков. Ускользающая диалектика Л. С. Выготского и ее значение для современной науки и практики/ А. С. Белорусец. Метод Л. С. Выготского и современная психология/ Д. В. Каширский. Про деякі проблеми розвитку свідомості людини в цифровому суспільстві/ Е. Е. Крігер. Можливості досліджень в руслі культурно-історичної теорії Л. С. Виготського/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Соціально-психологічні засади становлення краудфандінгу в Україні: до постановки проблеми/ О. І. Жорнова, О. І. Жорнова. Переосмислюючи Л. С. Виготського: знаряддя та знак/ В. М. Павленко. Психологічні аспекти інклюзивного навчання в науковій спадщині Л. С. Виготського/ Т. О. Гетьман. Переживання особистістю життєвих подій у контексті культурно-історичної психології Л. С.Виготського/ О. Д. Кресан. Віртуальна реальність з точки зору культурно-історичної теорії: джерела та перспективи/ А. В. Кирилов. Професія психолога: проблема покликання, психотехніки та компетентності/ Т. Г. Здоровець. Порівняльний аналіз поняття "переживання" у різних психологічних підходах/ І. Ю. Фурта. Вплив психотравмуючих факторів на особистість/ О. І. Михайлова. Фактори формування духовності в пересічних площинах теорій розвитку/ О. П. Никоненко. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб’єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух, Д. В. Малєєв. Особливості структури загального та емоційного інтелекту студентів технічного закладу вищої освіти (ЗВО): гендерний аспект/ І. А. Бідюк. Профілактика та корекція порушень поведінки молодших підлітків із затримкою психічного розвитку у світлі наукових поглядів Л. С. Виготського/ Ю. П. Никоненко. Понимание особенностей латеральных различий в диаде мама-ребенок для консультативной работы/ С. В. Григорьева. Про особливості внутрішнього світу дітей з особливими потребами/ А. Ю. Ковтун.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9 (082)/П 86
Назва : Психологія переживання подій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9 (082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Зміст : До проблеми переживання і вираження в психології/ М. В. Папуча. Переживання кризи в системі міжособистісних відносин/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Ставлення до кризи та власного здоров’я у юнацькому віці/ Т. О. Гетьман. Аналіз ефективності проведення тренінгової програми психологічної підтримки вимушених переселенців у процесі переживання кризи/ А. С. Гуляєва. Психологічні особливості депресивних переживань у підлітковому віці/ Т. Г. Здоровець. Посттравматичний ріст: немає лиха без добра/ І. В. Кошова. Переживання та усвідомлення людиною травматичних і кризових подій/ О. Д. Кресан. Особливості усвідомлення травматичної події в дорослому віці/ І. М. Левченко. Особистість у складних життєвих обставинах: інтерпретація/ Н. Ф. Литовченко. Особливості кризи дорослості в контексті розгляду відхилених життєвих альтернатив/ О. І. Михайлова. Егоцентризм – загальний огляд/ Д. А. Новік, К. А. Новік. Топологічна теорія Курта Левіна в контекті переживання особистістю подій/ О. А. Тимошенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(0.064)/О-75
Назва : Особистість та її історія [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :539 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(0.064)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Особистість-- розвиток особистості
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.032:159.922.8/С 24
Автор(и) : Сватенкова, Тетяна Іванівна
Назва : Психологічні особливості переживання екзистенційної кризи особистості у юнацькому віці [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :273 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 37.032:159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Особистість-- розвиток особистості
Юність-- психологія
Екзистенційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзистенційна криза
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(06)/О-75
Назва : Особистість та її історія [Електронний ресурс] : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 листопада 2017 р.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра загальної та практичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Особистість-- розвиток особистості
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Онищук, Людмила Анатоліївна
Назва : Гуманізація освіти як основна детермінанта розвитку особистості [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :7 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2017. - N 3. - С. 102-108 (Шифр УПЖ-2/2017/3)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--гуманізація освіти--свобода--особистість Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговий, Володимир Іларіонович, Топузов, Олег Михайлович, Дічек, Наталія Петрівна
Назва : Василь Григорович Кремень: у пошуках філософсько-антропологічних смислів і ціннісних пріорітетів освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :9 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2017. - N 3. - С. 35-42 (Шифр УПЖ-2/2017/3)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--людиноцентризм--особистість--освітня синергія--саморозкриття у творчості--освітня євроінтеграція Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 97687
Кількість відвідувачів 903
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя