Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дятлов, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5
Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13
Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17
Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21
Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25
Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30
Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35
Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40
Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44
Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48
Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52
Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57
Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61
Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67
Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70
Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74
Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78
Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81
Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85
Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89
Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94
Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98
Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103
Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107
Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113
Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118
Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123
Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127
Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131
Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137
Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141
Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146
Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152
Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156
Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160
Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164
Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170
Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176
Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180
Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184
Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188
Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192
Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196
Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199
Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206
Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211
Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Гендерні відносини--жінки

   Психологія старшокласника

   Діти з особливими потребами

   Я-концепція--психологія особистості

   Психологія особистості

   Психологія студента

   Психологія підлітка

   Психологія молоді

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5
Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9
Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12
Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15
Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19
Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23
Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26
Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29
Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34
Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39
Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43
Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47
Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51
Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54
Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62
Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66
Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71
Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74
Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78
Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81
Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85
Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89
Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93
Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98
Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102
Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107
Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112
Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116
Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121
Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125
Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128
Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137
Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146
Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151
Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154
Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158
Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161
Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164
Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170
Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173
Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177
Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181
Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184
Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188
Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192
Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198
Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203
Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207
Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211
Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216
Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Психологія молоді

   Психологія підлітка

   Психологія сім’ї

   Психологія студента

   Інтелект

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 220 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Апішева, А. Ш. Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками / А. Ш. Апішева. - С .3-6
Баранова, С. В. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку / С. В. Баранова. - С .7-10
Білоус, Р. М. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками / Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. - С .11-12
Большакова, А. М. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України / А. М. Большакова. - С .13-17
Бондарчук, О. І. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків / О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. - С .18-21
Боровицька, О. М. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого / О. М. Боровицька. - С .22-27
Булах, І. С. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку / І. С. Булах, М. І. Заяц. - С .28-31
Васильченко, О. М. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки / О. М. Васильченко. - С .32-37
Вдовиченко, А. В. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ / А. В. Вдовиченко. - С .38-41
Веселова, Н. П. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків / Н. П. Веселова. - С .42-44
Вічалковська, Н. К. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст / Н. К. Вічалковська. - С .45-48
Волеваха, С. В. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. - С .49-52
Ворожбит, С. А. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини / С. А. Ворожбит. - С .53-56
Гарькавець, С. О. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір / С. О. Гарькавець. - С .57-60
Гірченко, О. Л. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. - С .61-64
Гладуш, Г. В. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності / Г. В. Гладуш. - С .65-68
Голець, В. В. Управління як механізм впливу змісту на форму / В. В. Голець. - С .69-72
Гордієнко, Н. В. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Гордієнко. - С .73-76
Гусев, І. М. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності / І. М. гусев. - С .77-80
Данильченко, Т. В. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток / Т. В. Данильченко. - С .81-86
Дворніченко, Л. Л. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку / Л. Л. Дворніченко. - С .87-90
Дем’яненко, Ю. О. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. - С .91-94
Дишлевук, В. О. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом / В. О. Дишлевук. - С .95-97
Дроздов, О. Ю. Віковий вимір геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .98-106
Дубініна, Д. Е. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку / Д. Е. Дубініна. - С .107-110
Духневич, В. М. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .111-116
Залановська, Л. І. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України / Л. І. Залановська. - С .117-120
Зінченко, А. В. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію / А. В. Зінченко. - С .121-126
Іванченко, С. М. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій / С. М. Іванченко. - С .127-129
Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента / К. О. Кальницька. - С .130-134
Карелін, П. А. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу / П. А. Карелін. - С .135-139
Каткова, Т. А. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності / Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. - С .140-142
Кашкарова, Ю. А. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності / Ю. А. Кашкарова. - С .143-146
Клименко, Є. О. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин / Є. О. Клименко, Л. М. Рось. - С .147-149
Коваленко, О. Г. Зміни у самооцінці особистості похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .150-153
Кононенко, А. О. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості / А. О. Кононенко. - С .154-157
Корж, Т. І. Особливості формування оптимізму в онтогенезі / Т. І. Корж. - С .158-161
Котлова, Л. О. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру / Л. О. Котлова. - С .162-166
Кравчук, О. В. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена / О. В. Кравчук. - С .167-170
Кривоногова, О. В. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю / О. В. Кривоногова. - С .171-173
Кудріна, Т. С. Природа мотивації сексуальної поведінки / Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. - С .174-178
Кузьминова, Е. А. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами / Е. А. Кузьминова. - С .179-181
Куліш, А. О. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності / А. О. Куліш. - С .182-187
Лашук, В. Г. Забобони як психологічний феномен / В. Г. Лашук. - С .188-191
Лисенко, І. М. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів / І. М. Лисенко. - С .192-195
Лісневська, А. О. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці / А. О. Лісневська. - С .196-200
Малімон, Л. Я. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади / Л. Я. Малімон, І. В. Глова. - С .201-205
Махній, М. М. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки / М. М. Махній. - С .206-210
Мелащенко, О. М. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України / О. М. Мелащенко. - С .211-213
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Психологія підлітка

   Стосунки дітей і батьків

   Обдаровані діти

   Післядипломна освіта

   Соціальна психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- насилля


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8
Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12
Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20
Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24
Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29
Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34
Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39
Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44
Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52
Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55
Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60
Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65
Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70
Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74
Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78
Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83
Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87
Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90
Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95
Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99
Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104
Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109
Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113
Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116
Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121
Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124
Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128
Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131
Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140
Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144
Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148
Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151
Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155
Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159
Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163
Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167
Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170
Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174
Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177
Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182
Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185
Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189
Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194
Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198
Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202
Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206
Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209
Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Конфліктологія

   Психологія студента

   психологія молодшого школяра

   "Я-концепція"

   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Зміст:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 114 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; наук. ред. вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 40.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Білоусова, Н. М. Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії / Н. М. Білоусова. - С .3-6
Бондарчук, О. І. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах / О. І. Бондарчук. - С .7-11
Буковська, О. О. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .12-16
Вдовиченко, А. В. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях / А. В. Вдовиченко. - С .17-20
Веселова, Н. П. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї / Н. П. Веселова. - С .21-24
Волеваха, І. Б. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації / І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. - С .25-29
Ворожбит, С. А. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри / С. А. Ворожбит. - С .30-35
Гавриленко, В. Ю. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії / В. Ю. Гавриленко. - С .36-41
Гірченко, О. Л. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології / О. Л. Гірченко. - С .42-45
Губко, А. А. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен / А. А. Губко. - С .46-50
Гупаловська, В. А. Здатність до інтимності як особистісна властивість / В. А. Гупаловська, І. Гапон. - С .51-56
Данильченко, Т. В. Феномен гендерної ідентичності в психології / Т. В. Данильченко. - С .57-63
Дерев’янко, С. П. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями / С. П. Дерев’янко. - С .64-68
Дроздов, О. Ю. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців / О. Ю. Дроздов. - С .69-75
Дроздова, М. А. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів / М. А. Дроздова. - С .76-79
Духневич, В. М. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .80-84
Жорнова, О. І. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження / О. І. Жорнова. - С .85-88
Жорнова, О. І. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів / О. І. Жорнова. - С .89-93
Корж, Т. І. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності / Т. І. Корж. - С .95-97
Коротков, П. В. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб / П. В. Коротков. - С .98-102
Кравчук, О. В. Соціальні уявлення як психологічний феномен / О. В. Кравчук. - С .103-106
Куліш, А. О. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу / А. О. Куліш. - С .107-112
Лісневська, А. О. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні / А. О. Лісневська. - С .113-119
Лашук, В. Г. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності / В. Г. Лашук. - С .120-123
Лимар, Р. С. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Р. С. Лимар. - С .124-127
Ляховець, Л. О. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура / Л. О. Ляховець. - С .128-133
Махній, М. М. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості / М. М. Махній. - С .134-139
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .140-144
Отич, Д. Д. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів / Д. Д. Отич. - С .145-150
Панок, В. Г. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології / В. Г. Панок. - С .151-155
Панченко, Т. С. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається / Т. С. Панченко. - С .156-160
Позняк, Т. М. Розвиток креативних здібностей особистості / Т. М. Позняк. - С .161-166
Примак, Ю. В. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї / Ю. В. Примак. - С .167-171
Прядко, Н. О. Особливості оцінки студентами особистості викладача / Н. О. Прядко. - С .172-175
Сіверс, З. Ф. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування / З. Ф. Сіверс. - С .176-179
Скок, А. Г. Особливості комунікативної толерантності студентів / А. Г. Скок. - С .180-184
Солдатова, С. В. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного / С. В. Солдатова. - С .185-189
Фролов, П. Д. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень / П. Д. Фролов. - С .190-194
Халепа, К. Ф. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми / К. Ф. Халепа. - С .195-198
Чепурна, Г. Л. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді / Г. Л. Чепурна. - С .199-203
Чистенко, І. Г. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників / І. Г. Чистенко. - С .204-207
Шмаргун, В. М. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості / В. М. Шмаргун. - С .208-212
Шушунова, О. І. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .213-217
Ющенко, І. М. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .218-221
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Діти з особливими потребами

   Агресія--діти

   Психологія спілкування

   Психологія особистості

   Девіантна поведінка

   Соціальний інтелект

   Соціалізація молоді

   Здібності--психологія

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
63.3(4Укр)
В 68


   
    Володимиру Дятлову - 60! [Текст] // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2011. - N 1. - С. 122-123
ББК 63.3(4Укр)
Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики
   Кафедра історії України та політології

   Чернігівщина--персоналії видатних земляків
Анотація: Перший проректор Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка.


Дод.точки доступу:
Дятлов, Володимир Олександрович (вчений-медієвіст) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

8.
63.3(4Укр-4Чер)
Д 79


    Дубина, Олександр.
    Щоденник бойових дій шведської королівської армії на Сіверщині 1708 року [Текст] / публікація та коментарі О. Дубина, пер. з нім. В. Дятлов // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2010. - N 6. - С. 160-168.
ББК 63.3(4Укр-4Чер)
Рубрики: Історія України, 17 ст.
   Джерелознавство України

   Чернігівщина--історія, 18 ст.
    Сіверщина--історія

Кл.слова (ненормовані):
ПІВНІЧНА ВІЙНА 1700-1721 РР. -- ЧУЖИНЦІ ПРО УКРАЇНУ


Дод.точки доступу:
Дятлов, Володимир

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
63.3(4Укр)4
Д 99


    Дятлов, Володимир Олександрович.
    Ідея Нового Середньовіччя в історико-культурних пошуках XX - на початку XXI ст. [Текст] / В. О. Дятлов // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2013. - N 4/6. - С. 91-95.
ББК 63.3(4Укр)4 + 63.3(4УКР)5
Рубрики: Історія України, 15 ст. ; 16 ст. ; 17 ст. ; 18 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Нове Середньовіччя -- пошуки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
9(М4)(Нім)
Д 99


    Дятлов, Володимир Олександрович.
    "В ім'я Бога і загального добра" [Текст] : монографія. Нижчі верстви населення німецького міста і Реформація / В. О. Дятлов ; Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. Грушевського НАН України, Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів : Сіверянська думка, 1997. - 351 с. - ISBN 5-7763-8952-6 : 11.00 грн., 2.40 грн.
ББК 63.3(4Нім)
РУБ 9(М4)(Нім)

Кл.слова (ненормовані):
бідність населення (історія)


Дод.точки доступу:
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. Грушевського НАН України; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 29106
Кількість відвідувачів 1439
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя