Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чуйність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
371.011
Л 77


    Лопатіна, Олександра Олександрівна.
    50 уроків про чесноти для занять із дітьми дошкільного й молодшого шкільного віку [Текст] : [навчальний посібник] / О. О. Лопатіна, М. В. Скребцова. - Х. : Основа, 2008. - 240 с. : іл. - (Етика). - Загл. обл. : П’ятдесят уроків про чесноти для занять із дітьми дошкільного й молодшого шкільного віку. - ISBN 978-966-495-088-3 : 21.00 грн.
ББК 74.200.51
РУБ 371.011
Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання
   Позакласна робота

Кл.слова (ненормовані):
бережливість -- вдячність -- природа -- безкорисливість -- ДОБРОТА (УРОКИ-БЕСІДИ) -- ввічливість -- взаємодопомога -- віра у бога -- вірність -- гордість -- щиросердність -- дружба -- дружелюбність -- гостинність -- жертовність -- турботливість -- єдність -- краса душі -- лагідність -- любов -- любов до тварин -- любов до мами -- любов до Батьківщини -- допитливість -- майстерність -- милосердя -- мудрість -- ніжність -- відповідальність -- чуйність -- прекрасне -- правдивість -- скромність -- служіння людям -- співчуття -- прагнення до світла -- прагнення досконалості -- доля -- щастя -- працелюбність -- повага -- розум -- бачення хорошого -- забобони -- пробачення -- співробітність -- наполегливість -- хоробрість -- чуйність -- щедрість


Дод.точки доступу:
Скребцова, Марія Володимирівна
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
88.5
Л 64


    Лифинцев, Дмитрий Валентинович.
    Социальна поддержка как психологический феномен / Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 105-117. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--соціальна підтримка
Кл.слова (ненормовані):
соціальна підтримка -- міжособистісні відносини -- соціальні зв’язки -- соціальна адаптація -- соціальна взаємодія -- стрес -- емоційна підтримка -- заохочення -- порада -- дружнє спілкування -- практична допомога -- соціальний підхід -- психологічний підхід -- комунікативний підхід -- соціальні мережі -- стрес-буферна модель -- модель головного ефекту -- чуйність -- чутливість -- комплементарність підтримки -- конгруентність підтримки -- доступність підтримки
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз феномену соціальної підтримки як механізму міжособистісної взаємодії, який забезпечує емоційне та фізичне благополуччя людини. Розглянуто зміст сучасних зарубіжних концепції, які вивчають даний феномен. Охарактеризовано принципи доступності, комплементарності та конгруентності соціальної підтримки.


Дод.точки доступу:
Серых, Анна Борисовна; Лифинцева, Алла Александровна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8
Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12
Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20
Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24
Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29
Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34
Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39
Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44
Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52
Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55
Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60
Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65
Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70
Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74
Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78
Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83
Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87
Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90
Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95
Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99
Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104
Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109
Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113
Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116
Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121
Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124
Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128
Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131
Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140
Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144
Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148
Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151
Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155
Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159
Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163
Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167
Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170
Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174
Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177
Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182
Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185
Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189
Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194
Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198
Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202
Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206
Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209
Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Конфліктологія

   Психологія студента

   психологія молодшого школяра

   "Я-концепція"

   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
373.3.015.31:17.022.1](477)
С 83


    Стрілець, С.
    Вміння творити добро / Світлана Стрілець // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 26–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- сценарій заходу -- доброта -- чуйність -- добрі справи -- вчинки людини -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення заходу морального спрямування на тему: "Вміння творити добро" в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.015.31:17](477)
К 11


    Кізян, О.
    Людина починається з добра : (виховна година) / Ольга Кізян // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 58–59. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховні заходи--ввічливість і доброта
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- виховні заходи -- сценарій заходу -- добро -- чуйність -- доброзичливість -- правила поведінки -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення виховного заходу морального спрямування в початковій школі. Мета якого: формувати почуття чуйності й доброзичливості; узагальнювати знання учнів про правила поведінки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 1716
Кількість відвідувачів 808
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя