Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП1/2005/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2005р. N 2
Зміст:
Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48.
Кл.слова: типи поведінки студентів
М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89.
Кл.слова: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик
Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97.
Кл.слова: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід
Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105.
Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116.
Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126.
Кл.слова: я-концепція
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
371.315.025/.026:371.695:81'243
П 30


    Петренко, І. Г.
    Рольова гра на уроках як елемент комунікативного підходу до вивчення іноземної мови / І. Г. Петренко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 10. - С. 2-5. - Бібліогр.: 20 назв.
УДК
Рубрики: Ігри--рольові ігри--іноземна мова
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- навчання -- ігри -- рольові ігри -- уроки -- комунікативний підхід -- учні -- етапи гри -- форми проведення гри
Анотація: У статті розкривається доцільність використання рольових ігор на уроках іноземної мови. Запропоновано форми проведення та етапи рольової гри.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
371.123(477)
Ш 68


    Шлапак, І. А.
    Твір-роздум [Текст] / І. А. Шлапак // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 30-32. - Бібліогр.: с. 32.
УДК
Рубрики: Вчителі--вчительський щоденник
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- вчительський щоденник -- вчителі -- комунікативний підхід -- навчання -- комунікативні ігри
Анотація: У статті подано роздуми вчителя про принципи та методи навчання іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

4.


    Фарина, О. З.
    Комунікативний підхід до навчання англійської мови в спеціалізованій школі з поглибленим її вивченням [Текст] / О. З. Фарина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 7-24. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--спеціалізована школа
   Англійська мова--поглиблене вивчення

   позакласна робота--англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
поглиблене навчання -- комунікативний підхід -- комунікативна компетенція -- спеціалізована школа -- комунікативно-зорієнтоване навчання -- монологічне мовлення -- діалогічне мовлення -- читання англійською мовою -- письмо -- аудіювання -- говоріння -- позакласна робота
Анотація: Комунікативний підхід до навчання іноземної мови стимулює мовленнєву діяльність учнів та створює сприятливі умови для активного й невимушеного спілкування. В учнів розвивається розуміння того як іноземна мова використовується для комунікації. За комунікативного підходу до вивчення англійської мови учні самостійно підбирають необхідні мовні та мовленнєві засоби, адекватні наміру співрозмовника комунікативній ситуації.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.
81.43.21-90
Р 59


    Рогова, І. Я.
    Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Іноземна мова--граматичні навички--мовлення

Кл.слова (ненормовані):
вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми
Анотація: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

6.
81.43.21-90
Ф 95


    Фурсевич, З. А.
    Психолого-педагогічні умови формування комунікативних навичок у першокласників [Текст] / З. А. Фурсевич // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 2-5. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні навички у перщокласників -- комунікативний підхід -- принцип комунікативності -- іншомовне спілкування -- комунікативний метод
Анотація: Комунікативний підхід - це творчий підхід у навчанні іноземної мови. У першому класі навчально-психологічний потенціал дитини відкритий для творчості та сприйняття вчителя як прикладу для наслідування та поваги. Перспективність комунікативного підходу навчання іноземної мови першокласників полягає в тому, що він передбачає високу готовність учнів до успішної діяльності в різних сферах.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

7.
81.43.21-90
Г 15


    Галіч, А. В.
    Розвиток комунікативних навичок із використанням інтерактивних технологій на уроках / А. В. Галіч // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 31. - С. 2-7. - Бібліогр.: 27 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології
   Викладання англійської мови в школі--інтерактивні методи

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- комунікативні навички -- комунікативна культура -- комунікативний підхід -- інтерактивне навчання -- мовленнєві ситуації -- мозковий штурм -- уроки англійської мови
Анотація: Подано приклади завдань з англійської мови з використанням інтерактивних методів начання.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
88.5
Л 64


    Лифинцев, Дмитрий Валентинович.
    Социальна поддержка как психологический феномен / Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 105-117. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--соціальна підтримка
Кл.слова (ненормовані):
соціальна підтримка -- міжособистісні відносини -- соціальні зв’язки -- соціальна адаптація -- соціальна взаємодія -- стрес -- емоційна підтримка -- заохочення -- порада -- дружнє спілкування -- практична допомога -- соціальний підхід -- психологічний підхід -- комунікативний підхід -- соціальні мережі -- стрес-буферна модель -- модель головного ефекту -- чуйність -- чутливість -- комплементарність підтримки -- конгруентність підтримки -- доступність підтримки
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз феномену соціальної підтримки як механізму міжособистісної взаємодії, який забезпечує емоційне та фізичне благополуччя людини. Розглянуто зміст сучасних зарубіжних концепції, які вивчають даний феномен. Охарактеризовано принципи доступності, комплементарності та конгруентності соціальної підтримки.


Дод.точки доступу:
Серых, Анна Борисовна; Лифинцева, Алла Александровна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
373.5.016:811.111]:371.321.1:001.895
С 71


    Спічко, Вікторія.
    Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи / В. Спічко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 9-20. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--середня школа
   Німецька мова--методика викладання--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- рольові ігри -- комунікативний підхід -- уроки -- сюжетно-рольові ігри -- іншомовне спілкування
Анотація: Автор статті зазначає, що рольова гра – це одна із складових частин комунікативних прийомів. Вона розвиває здатність школяра вільно володіти мовою, сприяє взаєморозумінню тощо.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Професійна компетентність учителя початкової школи в сучасних умовах розвитку освіти / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 23-27. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--молодша школа
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- початкова школа -- компетентнісний підхід -- пізнавальна активність -- комунікативний підхід
Анотація: Автор статті зазначає, що учителям іноземної мови у початкових класах необхідно вміти працювати над розвитком сприймання школярів, адже у процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку важливе значення має саме розвиток процесу сприймання.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 45402
Кількість відвідувачів 890
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя