Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коваль, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
373.04
К 56


    Коваль, О. Г.
    Виховання на прикладах життя В. І. Леніна: З досвіду роботи [Текст] : научное издание / О. Г. Коваль. - К. : Радянська школа, 1967. - 74 с. - Б. ц.
РУБ 373.04


Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
72(4Укр)(084)
К 38
б-ка Роя М. Ф. / К 38-КСХ


   
    Києво-Печерський державний історико-культурний заповідник [Текст] : комплект із 18 кольорових листівок / авт. тексту О. Коваль ; фото.: В. Кримчака, Р. Якименка. - 2-е вид. - К. : Радянська Україна, 1990. - 18 листівок : іл. - текст укр. та рос. мовами. - б/ц.
ББК 85.113(4Укр)я6
РУБ 72(4Укр)(084)
Рубрики: Історія України--монастирі, церкви, собори


Дод.точки доступу:
Коваль, О. \сост.\; Кримчак, В. \худож.\; Якименко, Р. \худож.\
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

3.

Г 91


    Грушевський, Михайло Сергійович.
    Про українську мову і українську школу [Текст] / М. С. Грушевський ; передм. Я. П. Гояна ; худож. оформл. О. В. Коваля. - К. : Веселка, 1991. - 46 с. : іл. - (Українське відродження). - 1.00 крб.
ББК 81.411.4
РУБ


Дод.точки доступу:
Гояна, Я. П. \передм.\; Коваль, О. В. \худож.\
Примірників всього: 5
ав (1), Ч.З.№3 (2), фб (2)
Свободны: ав (1), Ч.З.№3 (2), фб (2)
Знайти схожі

4.
371.01
В 23


    Ващенко, Г.
    Виховний ідеал [Текст] : підручник для педагогів, виховників молоді і батьків. Т. 1. / Г. Ващенко; авт. передм. О. Коваль. - Полтава : Редакція газети "Полтавський вісник", 1994. - 192 с. - (Науково-популярне видання). - Б. ц.
ББК 74.200
РУБ 371.01


Дод.точки доступу:
Коваль, О. \авт. передм.\
Примірників всього: 21
аб (6), Ч.З.№2 (9), фб (2), ав (4)
Свободны: аб (6), Ч.З.№2 (9), фб (2), ав (4)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12
Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16
Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20
Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24
Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31
Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36
Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39
Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43
Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47
Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52
Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57
Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61
Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65
Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68
Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72
Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76
Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81
Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85
Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89
Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94
Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98
Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102
Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107
Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112
Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116
Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120
Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124
Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127
Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132
Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Музична освіта в Україні
   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Здібності музичні--розвиток

   уроки музики

   Викладання музики



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 3.03 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії / О. Я. Ростовський. - С .5-20
Дряпіка, В. І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури / В. І. Дряпіка. - С .21-24
Смікал, В. О. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .25-28
Біла, Н. Л. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики / Н. Л. Біла. - С .29-31
Чекан, Ю. І. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору / Ю. І. Чекан. - С .32-35
Рудницька, О. П. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології / О. П. Рудницька. - С .36-39
Ісьянова, Л. М. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва / Л. М. Ісьянова. - С .40-44
Кафтанова, С. В. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема / С. В. Кафтанова. - С .45-50
Кульбака, Т. Г. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема / Т. Г. Кульбака. - С .51-55
Матвєєва, Л. Л. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму / Л. Л. Матвєєва. - С .56-59
Матвєєв, В. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму / В. Матвєєв. - С .60-63
Соколова, Т. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти / Т. Соколова. - С .64-67
Воєводіна, Л. П. До питання про структуру музичної свідомості особистості / Л. П. Воєводіна. - С .68-70
Шилова, Л. П. Музичне висловлювання як предмет сприймання / Л. П. Шилова. - С .71-76
Гарбар, Г. А. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів / Г. А. Гарбар. - С .77-79
Юник, Д. Г. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами / Д. Г. Юник. - С .80-84
Богданович, Л. М. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів / Л. М. Богданович. - С .89-92
Чайковська, О. А. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти / О. А. Чайковська. - С .93-96
Семенова, Н. М. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта / Н. М. Семенова. - С .97-100
Римаренко, О. П. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста / О. П. Римаренко. - С .101-104
Цвігун, О. А. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога / О. А. Цвігун. - С .105-109
Грищенко, Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Ю. В. Грищенко. - С .110-112
Панасенко, Т. Г. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей / Т. Г. Панасенко. - С .113-115
Іващенко, В. М. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів / В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. - С .116-119
Головєнко, В. М. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі / В. М. Головєнко. - С .120-122
Плєтніченко, В. І. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ) / В. І. Плєтніченко. - С .123-126
Булатова, Е. І. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів / Е. І. Булатова. - С .127-130
Паньків, Л. І. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу / Л. І. Паньків. - С .131-135
Коваль, О. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка / О. Коваль. - С .136-140
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Мистецтво--значення
   Музична освіта в Україні

   Здібності музичні--розвиток

   Духовий оркестр

   Музика--методика викладання



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Шнітке, Альфред \о нем\; Леонтович, М. Д. \о нем\; Стеценко, К. Г. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6
Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17
Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22
Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26
Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38
Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42
Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54
Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58
Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62
Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69
Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72
Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75
Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79
Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86
Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91
Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94
Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104
Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110
Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113
Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117
Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121
Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128
Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132
Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136
Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144
Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149
Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156
Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169
Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175
Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179
Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185
Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190
Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195
Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198
Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207
Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210
Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель"
   Педагогіка творчості

   Екологічна культура--студенти

   Здібності музичні--розвиток

   Ігри народні

   Педагогіка співробітництва

   Стохастика--розв’язання задач

   Лижний спорт

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Підготовка спеціалістів--наукова організація

   Підліткові клуби

   уроки музики

   "Історія Русів"--вивчення у школі

   Літня педагогічна практика--готовність студентів

   Творчість дитяча

   Самоконтроль--учні

   Сновидіння

   Гештальт-психологія

   Початкова школа--навчання

   Екологічна криза

   Імідж

   Психолог--роль

   Чернігівщина--соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна преса


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 240 с. - Літ. в кінці статей. - 11.30 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5
Коваленко, Є. І. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті / Є. І. Коваленко. - С .12
Мацей, Танась. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів / Танась Мацей. - С .19
Закатнов, Д. А. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников / Д. А. Закатнов. - С .26
Гроздовська, О. Г. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів / О. Г. Гроздовська. - С .33
Мацкевич, Ю. Р. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми / Ю. Р. Мацкевич. - С .37
Гармаш, О. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині / О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. - С .42
Суховєєва, Н. М. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності / Н. М. Суховєєва. - С .48
Останіна, Н. С. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива / Н. С. Останіна. - С .54
Грисюк, О. М. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості / О. М. Грисюк. - С .63
Коваль, О. В. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .68
Носко, М. О. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді / М. О. Носко. - С .72
Ревенчук, В. В. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування / В. В. Ревенчук. - С .77
Іващенко, С. Г. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість" / С. Г. Іващенко. - С .82
Кочерга, О. М. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища / О. М. Кочерга. - С .86
Адамів, Г. С. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .91
Коваленко, С. О. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань / С. О. Коваленко. - С .95
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя / О. В. Євсєєва. - С .100
Забарний, О. В. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи / О. В. Забарний. - С .104
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .113
Котлінська, Л. Г. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів / Л. Г. Котлінська. - С .116
Падун, Н. О. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти / Н. О. Падун. - С .121
Аніщенко, В. О. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. - С .128
Зайченко, Н. І. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .141
Таран, О. М. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової / О. М. Таран. - С .153
Новгородський, Р. Г. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття / Р. Г. Новгородський. - С .159
Барило, О. А. Вільна школа Олександра Нілла / О. А. Барило. - С .165
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. як особистість і професіонал / М. Д. Бойправ. - С .170
Киричок, І. І. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова / І. І. Киричок. - С .175
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. - С .179
Козлакова, Г. О. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.) / Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. - С .186
Турчина, І. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення" / І. Турчина. - С .193
Даллада, Т. Г. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст. / Т. Г. Даллада. - С .197
Михаськова, М. А. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні / М. А. Михаськова. - С .200
Володченко, Ж. М. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно) / Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. - С .204
Карпова, О. О. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції / О.О. Карпова. - С .210
Гавриленко, Т. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Т. Гавриленко. - С .214
Наконечна, В. М. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття / В. М. Наконечна. - С .221
Василюк, А. В. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду) / А. В. Василюк. - С .225
Дарійчук, Л. П. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .230
Видолоб, Н. О. Віра і ментальність українського народу / Н. О. Видолоб. - С .235
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

10.
378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн.
    Зміст:
Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3
Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23
Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27
Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38
Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49
Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54
Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58
Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64
Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71
Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76
Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86
Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96
Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100
Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111
Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123
Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128
Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136
Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146
Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154
Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160
Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168
Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175
Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187
Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194
Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202
Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205
Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 2672
Кількість відвідувачів 690
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя