Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кіндрат, Інна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.
74.102
К 11


    Кіндрат, Інна.
    І знову про наступність / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 9-12 : фотогр., схема.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта -- готовність до навчання -- вольова готовність -- мотиваційна готовність -- особливості шестирічок
Анотація: Розглянуто проблему наступності навчання між дошкільною та початковою ланкою освіти. Висвітлено вікові та індивідуальні особливості шестирічок. Проаналізовано особливості вольової й мотиваційної готовності до навчання шестирічних першокласників.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.102
К 11


    Кіндрат, Інна.
    Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 4-9 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
зміст дошкільної освіти -- інтеграційний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- інноваційність освітнього процесу -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто проблему забезпечення інтегрованого підходу до побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Визначено основні відмінності в організації освітнього процесу за традиційною моделлю та на інтеграційних засадах. Висвітлено інноваційність освітньої діяльності дошкільного закладу, побудованій на інтеграційних засадах.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Кіндрат, Інна.
    Інтерактивні методи в системі підвищення фахової мвйстерності педагогів / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6 : 18-27.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна майстерність
   Методична робота--вихователі--дошкільні заклади

   Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
професійний рівень -- інтерактивне навчання -- класифікація інтерактивних методів -- використання інтерактивних методів -- педагогічні ради -- ділові ігри -- методист-початківець -- фахова майстерність педагога-"дошкільника" -- інтерактивні технології навчання педагогів
Анотація: Матеріал статті про розвиток та вдосконалення фахової майстерності педагогів, використовуючі інтерактивні методи роботи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.10
К 11


    Кіндрат, Інна.
    Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 30-34 : іл.
ББК 74.10
Рубрики: Дошкільники--мислення--асоціації
   Дошкільна освіта--навчально-пізнавальна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
асоціація -- асоціативні зв’язки -- асоціативне мислення -- розвиток асоціативного мислення -- асоціативні карти -- інтелектуальні карти -- функції асоціативних карт -- дошкільна освіта -- навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розповідається про ефективність використання в навчально-виховній діяльності дошкільного закладу асоціативних карт, робота з якими активізує пізнавальні процеси дошкільників та сприяє формуванню в них цілісної картини світу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ВМДЗ/2014/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Орієнтири розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 році / Т. Панасюк. - С.4-8.
Перелік програм, що є чинними у 2014/2015 році. - С.9.
Кіндрат, Інна. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками / І. Кіндрат. - С.10-12.
Кононко, Олена. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі: концептуальні засади / О. Кононко. - С.14-23.
Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко. - С.24-28.
Гавриш, Наталія. Почуй мене, або Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками / Н. Гавриш. - С.29-36.
Галяпа, Марія. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога / М. Галяпа. - С.37-40.
Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: майстри і музиканти / І. Козлова. - С.41-45.
Туженкова, Юлія. Методичне об’єднання - ефективна форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів / Ю. Туженкова. - С.46-53.
Борук, Ольга. У країні веселих пальчиків : ігри та вправи для розвитку мовлення дітей раннього віку / О. Борук. - С.54-59.
Проведення пальчикових ігор з дітьми. - С.60.
Ляшенко, Людмила. Незнайко в дитячому садку : розвага до Дня знань для дітей старшого шкільного віку / Л. Ляшенко. - С.64-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2011/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 10
Зміст:
Платохіна, Наталія. Соціально-педагогічне проектування у діяльності вихователя-методиста / Н. Платохіна. - С.4-12.
Ладивір, Світлана. Дитина пізнає світ / С. Ладивір. - С.23-30.
Кіндрат, Інна. Ознайомлення дошкільників з просторовими відношеннями / І. Кіндрат. - С.30-34.
Чернишова, Лана. Навчання дітей елементів грамоти / Л. Чернишова. - С.47-54.
Садикіна, Оксана. Подорожуючи, пізнаємо красу довкілля / О. Садикіна. - С.63-70.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2014/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 3
Зміст:
Дятленко, Наталія. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи / Н. Дятленко. - С.4-8 : фотогр., табл.
Кіндрат, Інна. І знову про наступність / І. Кіндрат. - С.9-12 : фотогр., схема.
Руснак, Леся. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка. - С.13-20 : фотогр.
Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко. - С.21-26 : схеми.
Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева. - С.27-35 : фотогр.
Ільченко, Тамара. Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу / Т. Ільченко. - С.36-39 : фотогр.
Михайліченко, Тетяна. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш. - С.40-47 : фотогр.
Шевченко, Тетяна. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи / Т. Шевченко. - С.50-53 : фотогр.
Зубченко, Тетяна. Мистецтво розмальовування писанки: майстер-клас для педагогів та батьків / Т. Зубченко. - С.54-57.
Боровська, Олена. Формування громадської компетентності дошкільників / О. Боровська, Г. Токарєва. - С.58-64 : фотогр.
Тлостюк, Ольга. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей / О. Тлостюк. - С.65-73 : фотогр.
Тертишна, Наталія. Про Царівну Оксаночку, вередулю, несміяночку : музично-спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку / Н. Тертишна, Т. Міхова. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2020/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 1
Зміст:
Кононко, Олена. Дитяча агресія – насильство чи самозахист / О. Кононко. - С.1-13
Кесьян, Тетяна. Педагогічна магія: навчаємо тих, хто навчає / Т. Кесьян. - С.14-17
Кіндрат, Інна. Онлайн-освіта: переваги та користь / І. Кіндрат. - С.23-26
Савченко, Анна. Професійний календар як інструмент тайм-менеджменту / А. Савченко. - С.32-34
Стаєнна, Олена. Методичні шпаргалки на кожен день / О. Стаєнна. - С.35-39
Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-750 від 09 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.40-41
Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-765 від 12 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.43-48
Безсонова, Ольга. Що спочатку – знання чи діяльність? або Діємо практично / О. Безсонова, С. Алексюк. - С.49-53
Джемула, Галина. На свято до батарейок : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня батарейки / Г. Джемула. - С.64-68
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2016/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 11
Зміст:
Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її усвідомленого поціновування / О. Половіна. - С.4-11.
Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів / І. Кіндрат. - С.12-20.
Коваленко, Алла. Розвиваємо мовлення вихователів: методичний турнір / А. Коваленко. - С.22-27.
Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-33.
Мишолов, Наталія. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба. - С.33-41.
Як навчити дітей розповідати : пам’ятка для батьків. - С.41-42.
Бобко, Ольга. Дидактичні ігри на корекційних заняттях / О. Бобко. - С.42-51.
Король, Альона. Технологія ”Фідбек" як засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками / А. Король. - С.51-59.
Соломко, Вікторія. Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо / В. Соломко. - С.59-64.
Усесвітній день ”дякую". - С.64-66.
Ільчук, Галина. День вдячності та добрих справ / Г. Ільчук. - С.66-70.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 1562
Кількість відвідувачів 449
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя