Пошуковий запит: <.>K=навчально-пізнавальна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| [37.025:378.147]:378.4 К49
Клименко, Наталя Олександрівна. Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Клименко ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2005. - 20 с. - ББК 74.58 Рубрики: Професійна освіта навчання студентів автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- мотивація -- формування мотивів -- проблемне навчання -- комунікативне навчання
Дод.точки доступу: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>2.
| 371.4: 371.38: 398.1 С30
Семенова, Мирослава Олександрівна. Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / М. О. Семенова ; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (Луганськ). - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2005. - 20 с. - ББК 74.200.5 Рубрики: виховання автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність
Дод.точки доступу: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>3.
| 74.58 О77
Островська, Надія Дмитрівна. Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дисциплін гуманітарного циклу студентів агротехнічного інституту [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. Д. Островська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 20 с. - РУБ 74.58 Рубрики: Професійна освіта Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічні умови -- засвоєння знань -- навчально-пізнавальна діяльність
Дод.точки доступу: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>4.
| 74.24 К 71
Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.24 Рубрики: Коледжі--навчально-виховний процес коледжі--управління Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- проекти -- проектні технології -- коледжі -- навчально-виховний процес Анотація: У статті розкрито зміст проектної технології як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю коледжу. Окреслено визначальні риси проектної технології в коледжі, наведено характеристику етапів виконання проекту.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Саркисян, Г. Б. Интегрированный урок как средство формирования ключевых компетенций [Текст] / Г. Б. Саркисян, Л. И. Федорченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 15-19. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: уроки інтегровані Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- інтеграція -- інтегрування -- інтегрований підхід -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність Анотація: У статті розкриваються поняття "інтеграція", "інтегрування". Розглядаються педагогічні і методичні технології інтегрованних уроків.
Дод.точки доступу: Федорченко, Л. И. Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Копусь, Ольга. Функціонування методів навчання української мови в загальноосвітніх закладах різних типів [Текст] / О. Копусь> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 11/12. - С. 4-8. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): функціонування методів навчання -- класифікація методів -- види навчальної діяльності -- навчально-пізнавальна діяльність -- методи контролю -- система методів навчання Анотація: У статті висвітлено ретроспективу функціонування методів начання української мови в науковому полі сучасної лінгводидактики, інтерпретовано вектори їх застосування відповідно до потреб шкільної практики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.204.10 Т 36
Тесленко, В. И. Культурологический подход к управлению учебно-познавательной деятельностью учащихся-мигрантов / В. И. Тесленко, О. В. Ганушко> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 3-11. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.204.10 + 74.262.23-24 Рубрики: Навчання учнів--учні-мігранти Росія--освіта--учні-мігранти Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- школознавство -- керування навчальним процесом -- викладання фізики -- навчання учнів-мігрантів -- культурологічний підхід -- навчально-пізнавальна діяльність -- організація процесу навчання Анотація: Культурологічний підхід до управління навчально-пізнавальної діяльності учнів-мігрантів (викладання фізики в ЗНЗ).
Дод.точки доступу: Ганушко, О.В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Борисенко, Валентина. Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 24р10 М 36
Мацак, С. О. Поняття про циклоалкани (циклопарафіни). 11 клас [Текст] : рівень стандарту / С. О. Мацак> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 18. - С. 9-19
ББК 24р10 Рубрики: Уроки хімії в 11 кл. Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- ароматичні вуглеводні -- бензен -- хімічні засоби захисту рослин
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.10 К 11
Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 30-34 : іл.
ББК 74.10 Рубрики: Дошкільники--мислення--асоціації Дошкільна освіта--навчально-пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): асоціація -- асоціативні зв’язки -- асоціативне мислення -- розвиток асоціативного мислення -- асоціативні карти -- інтелектуальні карти -- функції асоціативних карт -- дошкільна освіта -- навчально-пізнавальна діяльність Анотація: У статті розповідається про ефективність використання в навчально-виховній діяльності дошкільного закладу асоціативних карт, робота з якими активізує пізнавальні процеси дошкільників та сприяє формуванню в них цілісної картини світу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|