Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Особистісно зорієнтоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Знайти схожі

2.
158.9
П 33


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Психічний розвиток дитини дошкільного віку: досвід роботи сучасного дошкільного навчального закладу [Текст] : научное издание / Т. О. Піроженко ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - 2-е вид., стереот. - Запоріжжя : ЛІПС, 2006. - 168 с. - (Бібліотека керівника дошкільного навчального закладу). - ISBN 966-8758-29-3 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.834.01
РУБ 158.9
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання
   Психолого-педагогічне проектування

   Індивідуалізація навчання

   Дошкільний вік--психологія



Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примірників всього: 4
фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2)
Знайти схожі

3.
371(075.3)
Н76


   
    Новые педагогические и информационные технологии в системе образования [Текст] : учебное пособие для студенторв пед. вузов / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. ПЕтров. - 2-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2005. - 272 с. - Библиогр.: с. 268-269. - ISBN 5-7695-0811-6 : 24.00 грн.
    Зміст:
ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ
Обучение в сотрудничестве
Метод проектов
Разноуровневое обучение
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ В СИСТЕМЕ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
Что такое телекоммуникации?
Дидактические свойства и функции сети Интернет
Телекоммуникационные проекты: организация и проведение
ДРНТІ
ББК 74.202.4я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Інтернет
   Телекомунікації

   Особистісно зорієнтоване навчання



Дод.точки доступу:
Полат, Евгения Семеновна; Бухаркина, Марина Юрьевна; Моисеева, Марина Владимировна; ПЕтров, Александр Евгеньевич
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
78
К83


    Кротова, Тетяна Федорівна.
    Становлення і розвиток інтересу до музичного виконавства у старшокласників на основі особистісно-орієнтованого підходу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / Т. Ф. Кротова ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : КНУКМ, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
ББК 85.3
РУБ 78 + 37.01
Рубрики: музичне виховання
   навчання музики

   Особистісно зорієнтоване навчання

   мотивація

Кл.слова (ненормовані):
САМОРОЗВИТОК -- самовдосконалення -- музичне виконавство


Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
159.923
А65


    Андрійчук, Іванна Петрівна.
    Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / І. П. Андрійчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   Підготовка майбутніх психологів

   Я-концепція

   психологія вищої школи

   Особистісно зорієнтоване навчання

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- самоприйняття -- саморегуляція


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
372.851
Л86


    Лутченко, Людмила Іванівна.
    Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів 7-9 класів при вивченні математики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02- теорія та методика навчання математики / Л. І. Лутченко. - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.1р
Рубрики: самостійна навчально-пізнавальна діяльність школярів
   Особистісно зорієнтоване навчання

   навчання активізація

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
методична система -- рівнева диференціація -- творча діяльність

Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

7.
37.033+[159,9:502]
Ш71


    Шмалєй, Світлана Вікторівна.
    Система екологічної освіти в загальноосвітній школі в процесі вивчення предметів природничо-наукового циклу [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / С. В. Шмалєй ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 44 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.20
Рубрики: освіта екологічна
   викладання природознавства

   Особистісно зорієнтоване навчання

   автореферати дисертацій--природничі науки

Кл.слова (ненормовані):
тип екосистеми -- пріоритетний консумент -- екологічна компетентність -- системно-логічний напрям


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

8.
371.311.1:373.21:81"243
С59


    Соколовська, Світлана Володимирівна.
    Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / С. В. Соколовська ; Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПВ АПН України, 2005. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 81.2
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій
   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

   Дошкільна освіта--заняття з іноземної мови

   Особистісно зорієнтоване навчання

   психологія дошкільника

   мовленнєвий розвиток

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- форми організації навчання -- автореферати з дошкільної педагогіки


Дод.точки доступу:
Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.
378.1;483(071,1)
Я92


    Яценко, Світлана Леонідівна.
    Педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання учнів у гімназії [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / С.Л. Яценко ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання
   гімназії

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктна взаємодія -- особистість


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

10.
22.3
С76


    Стадніченко , Світлана Миколаїіна.
    Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / С. М. Стадніченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 22.3
Рубрики: викладання фізики
   профільне навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
молекулярна фізика -- термодинаміка


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 29792
Кількість відвідувачів 1157
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя