Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (19)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (198)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 538
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
156
М 31


    Маслоу, Абрахам.
    Мотивация и личность [Текст] : научное издание / А. Маслоу; Предисл., послесл.; Пер. с англ. Т. Гутман, Н.А. Мухина. - 3-е изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2003. - 352 с. - (Мастера психологии). - Библиогр.: с. 327-348. - Пер. вид. : Motivation and Personality / A. H. Maslow. - Third Edition. - ISBN 5-318-00616-7 (в пер.). - ISBN 0-06-041987-3 (англ.) : 30.50 грн., 37.10 грн.
ДРНТІ
ББК 88.36 + 88.37
РУБ 156
Рубрики: Потребности
   Характер

   Инстинкт

   Поведение

   Психопатология

   Агресія

   Психотерапия

   Уважение

   Дружба

   Здоровье

   Исследования--психологические

   Восприятие

   Психологія особистості--мотивація

   Любовь

   Дружба

   Сексуальность

   Внимание

   Страх

   Удовлетворение

Кл.слова (ненормовані):
гумор (психол.) -- етика (психол.)
Анотація: Книга предлагает уникальные и влиятельные теории, не утратившие своего значения для современной психологии. Данное издание - это переработка классического текста коллективом авторов с сохранением оригинального стиля Маслоу. Цель переработки - придать ему большую ясность, сделав его таким образом пригодным для использования в учебных курсах по психологии. В третье издание вошли также развернутая биография Маслоу, послесловие редакторов, в котором они излагают практические и теоретические его взгляды, и полная биография трудов психолога.


Дод.точки доступу:
Гутман, Т. \пер. с англ.\; Мухина, Н.А. \пер. с англ.\; \предисл., послесл.\; Маслоу, А. \о нем\; Maslow, A. H.
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

3.
15(075.3)
З-28


    Занюк, Сергій Степанович.
    Психологія мотивації [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / С. С. Занюк . - К. : Либідь, 2002. - 304 с. - Библиогр.: с.296-298. - ISBN 966-06-218-9 : 19.00 грн., 18.00 грн.
    Зміст:
МОТИВАЦІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ
Структура й особливості мотивації
Види та ієрархія мотивів
Потреби особистості
Мотивація і механізми психологічного захисту особистості
Мотивація і переживання
ТИПИ МОТИВАЦІЇ
Процесуальна мотивація
Мотивація допомоги
Мотивація агресії
Мотивація влади
Негативна мотивація і покарання
Мотивація досягнення
МОТИВАЦІЯ, АКТИВНІСТЬ, УСПІХ
Особистісна причинність і мотивація
Упевненість у своїх здібностях (почуття компетентності)
Успіх і невдача. Реакції на невдачу
Почуття безпорадності. Причинні схеми і безпорадність
РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ
Психологічні механізми розвитку мотивації
Позитивне підкріплення
Самопідкріплення
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мотивація--психологія--підкріплення
   Психологія успіху

   Кафедра загальної та практичної психології


Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
15(075.3)
Б 26


    Бандурка, Олександр Маркович.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : підручник / О. М. Бандурка, В. О. Тюріна, О. І. Федоренко ; МВС України, Національний університет внутрішніх справ. - Х. : Національний університет внутрішніх справ, 2003. - 336 с. - Бібліогр.: с. 329-331. - ISBN 966-610-053-3 : 24.00 грн.
    Зміст:
Психологія пізнавальної діяльності . - С .43-65
Цілісність психічних процесів . - С .66-75
Особистість: шляхи формування й розвитку . - С .75-111
Соціальна психологія груп. Керівництво і лідерство. . - С .112-156
Спілкування у системі взаємовідносин людини . - С .131-157
Теоретичні основи виховання . - С .182-200
Загальні основи соціальної педагогіки
Особливості розвитку соціальної педагогіки в Україні . - С .205-208
Соціальна педагогіка і соціальна робота
Девіації як соціально-педагогічна проблема
Девіантна поведінка молоді та алкоголізм
Наркоманія як форма прояву протиправної поведінки молоді
Проституція як форма прояву відхилень від норм поведінки
Злочинність як форма прояву делінквентної поведінки дітей та молоді
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
увага -- уява -- темперамент -- характер -- мотивація -- здібності -- воля


Дод.точки доступу:
Тюріна, Валентина Олександрівна; Федоренко, Олена Іванівна; МВС України; Національний університет внутрішніх справ
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

5.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
158
К 32


    Квинн, Вирджиния Николс.
    Прикладная психология [Текст] : учеб. пособ. для студ. вузов и слушателей курсов психол. дисциплин / В. Н. Квинн. - 4-е междунар. изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 560 с. : ил. - (Учебник нового века). - Слов.: 541-548; Библиогр.: с. 549-558. - Пер. вид. : Applying Psychology / V. N. Quinn. - ISBN 5-88782-395-Х. - ISBN 0-07-051339-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4
РУБ 158
Рубрики: Прикладна психологія
   Сприйняття

   Поведінка

   Пам’ять--удосконалення

   Мислення

   Розвиток

   Мотивація

   Емоції

   Регуляція і адаптація

   Поведінка--аномальна

   Психологічна допомога

   Життя--вибір стилю

   Комунікація

   Установка

   Група--вплив

   Кар’єра--планування



Дод.точки доступу:
Quinn, V. N.
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

7.
15(075.3)
П86


   
    Психология [Текст] : Учеб. для техн. вузов / Под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 608 с. : табл., фото. - (Учебник нового века). - Слов.: с. 585-593; Л-ра: с. 594-608. - ISBN 5-272-00259-8 (в пер.) : 35.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Психологія--історія психології

   Психіка--біологічні основи

   Психічний розвиток--детермінація

   Психіка--структура

   Научіння (психол.)

   Діяльність

   Емоції та почуття

   Поведінка--мотивація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Інтелект

   Мова і спілкування

   Спілкування

   Психологія особистості

   Особистість--теорії

   Особистість--психічний розвиток

   Психологія індивідуальних розрізнень

   Соціальна психологія

   Групи--соціальні

   Натовп--психологія

   Психологія праці--основи

   Інженерна психологія--основи

   Людина-оператор--психологічні характеристики

   Особистість--професіональний розвиток

   Екологічна психологія--основи

   Психологія управління--основи

   Керівник--психологія діяльності



Дод.точки доступу:
Дружинин, Владимир Николаевич \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
154
И 46


    Ильин, Евгений Павлович.
    Мотивация и мотивы [Текст] : учеб. пособ. / Е. П. Ильин. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000; 2006. - 512 с. : ил. - (Мастера психологии). - Библиогр.: с. 481-501; Предм. указ.: с. 502-508. - ISBN 5-272-00028-5 (в пер.) : 29.90 грн., 33.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88.352
РУБ 154
Рубрики: Мотивація--внутрішня--зовнішньоорганізована
   Потреба особистості--класифікація

   Мотив--суть

   Мотивація спілкування

   Мотивація девіантної поведінки

   Мотивація--навчальна діяльність

   Мотивація--професійна діяльність

   Мотивація і мотиви--методи вивчення

   Психологія мотивів


Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

9.
15(075.3)
П86


   
    Психология [Текст] : Учеб. для эконом. вузов / Под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 672 с. : табл., фото. - (Учебник нового века). - Библиогр. в конце глав; Слов.: с. 634-645; Л-ра: с. 646-671. - ISBN 5-8046-0114-8 (в пер.) : 39.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Психологія--історія психології

   Психіка--біологічні основи

   Психічний розвиток--детермінація

   Психіка--структура

   Научіння (психол.)

   Діяльність

   Емоції та почуття

   Поведінка--мотивація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Інтелект

   Мова і спілкування

   Спілкування

   Психологія особистості

   Особистість--теорії

   Особистість--психічний розвиток

   Психологія індивідуальних розрізнень

   Соціальна психологія

   Групи--соціальні

   Натовп--психологія

   Психологія трудової діяльності

   Професіоведіння--психологічні основи

   Втома

   Стрес психологічний

   Психологія професійної пригодності

   Клінічна психологія

   Психічні процеси--порушення

   Пізнавальна діяльність--розлади

   Шизофренія

   Маніакально-депресивний психоз

   Психогенні захворювання

   Психопатія

   Психосоматика

   Алкоголізм

   Наркоманія і токсикоманія

   Токсикоманія

   Психотерапія

   Психогігієна

   Психофармакологія

   Психологія посттравматичного стресу

   Економічна психологія

   Психологія грошей

   Психологія підприємництва

   Психологія бізнес-консультування

   Психологія реклами

   Реклама--психологія

   Організаційна психологія

   Конфлікти в організації



Дод.точки доступу:
Дружинин, Владимир Николаевич \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
15
П 78


   
    Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України [Текст] : научное издание. Т. III, Ч. 9 / За ред. акад. С. Д. Максименка ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 206 с. - 5.60 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Наукова психологія і психологічна практика / С. Д. Максименко. - С .3-13
Чепелєва, Н. В. Професійна компетентність практичного психолога / Н. В. Чепелєва. - С .13-20
Швалб, Ю М. Експертне дослідження в практичній психології / Ю М. Швалб. - С .20-30
Куценко, Л. М. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості / Л. М. Куценко. - С .30-40
Яковець, Н. І. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності / Н. І. Яковець. - С .40-46
Папуча, М. В. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології / М. В. Папуча. - С .46-58
Литовченко, Н. Ф. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога / Н. Ф. Литовченко. - С .58-68
Андрєєва, Я. Ф. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога / Я. Ф. Андрєєва. - С .68-74
Кричковська, Т. Д. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів / Т. Д. Кричковська. - С .74-81
Бойправ, М. Д. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899 / М. Д. Бойправ. - С .81-89
Шатирко, А. О. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці / А. О. Шатирко. - С .89-106
Пророк, Н. В. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика / Н. В. Пророк. - С .106-118
Никоненко, О. П. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій / О. П. Никоненко. - С .118-126
Тимофєєва, Н. М. Художній текст як "задача на смисл" / Н. М. Тимофєєва. - С .126-136
Пісоцький, В. П. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду / В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. - С .136-145
Конончук, А. І. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога / А. І. Конончук. - С .146-149
Шилова, Г. П. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога / Г. П. Шилова. - С .149-154
Король, В. С. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології / В. С. Король. - С .154-160
Кошова, І. В. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми / І. В. Кошова. - С .160-168
Ярослав, Н. С. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання / Н. С. Ярослав. - С .168-174
Щотка, О. П. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації / О. П. Щотка. - С .174-181
Гурська, О. Ф. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками / О. Ф. Гурська. - С .181-190
Шевченко, Н. Ф. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога / Н. Ф. Шевченко. - С .190-197
Болотнікова, І. В. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології) / І. В. Болотнікова. - С .197-206
ДРНТІ
ББК 88я43
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік); Інститут психології ім. Г. С. КостюкаНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 55
аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Свободны: аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 25913
Кількість відвідувачів 1279
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя