Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Савінова, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
373.2.09(477)
П 52


    Половіна, О.
    5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія
Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Савінова, Н.
    Алгоритм підготовки до педагогічної ради [Текст] / Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2008. - N2. - С. 28-30
Рубрики: Заклади дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна рада


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Савінова, Н.
    Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання [Текст] / Н. Савінова // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N3. - С. 18-20
Рубрики: виховання особистісно-орієнтоване


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ВМДЗ/2018/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.4–11.
Покрокова організація методичного тижня у ЗДО. - С.[12].
12 правил роботи в групі під час тренінгу. - С.[13].
Штилюк, Н. Тиждень Доброго Янгола : сценарій метод. тижня / Наталія Штилюк. - С.14–25.
Коваленко, А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв пед. кухні від майстрів / Алла Коваленко. - С.26–30.
Ларіонова, Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна. - С.31–38.
Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна. - С.39–43.
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.44–50.
Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська. - С.51–53.
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО. - С.54–57.
Як народжуються свята? : до Міжнар. дня дарування книги. - С.58–59.
Плосконна, М. Таємниці зниклих книг : літ. квест для дітей ст. групи / Марина Плосконна, Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.60–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2018/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Н. Гавриш. - С.4–8.
Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва. - С.9–16.
Ключові компетентності НУШ для життя. - С.[17–19].
Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман. - С.20–25.
Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Світлана Савінова. - С.26–30.
Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]. - С.[31].
10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя : [пам’ятка]. - С.[32–33].
Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - С.34–36.
Бойко, В. Веб-квест в освітньому просторі закладу дошкільної освіти / Валентина Бойко. - С.37–44.
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат. - С.45–55.
Поспєлова, І. Стрибаємо разом, або Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти / Ірина Поспєлова. - С.56–63.
Словами граємо – мовлення розвиваємо. - С.64–65.
Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9.
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14.
Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22.
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34.
Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36.
Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41.
Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42].
Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47.
6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48].
Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50].
Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54.
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56].
Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61.
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63.
Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67.
Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2019/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 8
Зміст:
Засєкіна, Т. Як готувати дошкільників до реального життя: компетентнісний підхід / Тетяна Засєкіна. - С.4–9.
Формування особистісної компетентності старших дошкільників: основні завдання педагога. - С.[10].
Чинні освітні програми на 2019/2020 рік. - С.[11].
Піроженко, Т. "Впевнений старт" для дітей середнього дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.12–14.
Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин. - С.[15–18].
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році : лист М-ва освіти і науки України від 10 черв. 2019 № 1/9-365. - С.19.
Низковська, О. Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище / Олегна Низковська. - С.20–26.
Носачова, Т. Інклюзивна освіта у ЗДО: що має знати вихователь-методист / Тетяна Носачова. - С.27–31
Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - С.[32–34].
Сліпченко, С. Казкова фізкультура на фітболах / Світлана Сліпченко. - С.35–39.
Геращенко, Л. Шикуватись не можна стояти, або Як оптимізувати рухову діяльність дітей / Лариса Геращенко, Наталія Савінова. - С.40–45.
Золоті правила фітбол-гімнастики. - С.[46].
Як провести медико-педагогічний контроль занять з фізкультури. - С.[47–50].
До нового навчально року готові? : організовуємо конкурс-огляд груп. - С.[51–52].
Швайгерт, Н. Вибрати не можна: як навчити дітей любити Батьківщину / Наталія Швайгерт, Марина Муравська. - С.53–58.
Ніколіна, Т. Підсумкове заняття як віртуальна мандрівка рідним містом / Тетяна Ніколіна, Людмила Штанько, Марина Сергійчук. - С.59–64.
Мій лист вже прямує до тебе: до Всесвітнього дня пошти. - С.65–66.
Джемула, Г. З днем народження, пошто! : сценарій розваги для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 9
Зміст:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 52379
Кількість відвідувачів 1734
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя