Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2012/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
74.204.2
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Соціальний статус учителя / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--соціальний статус
Кл.слова (ненормовані):
статус учителя -- авторитет учителя -- гендерна характеристика -- демографічна характеристика -- освітня політика -- соціальна політика -- освітній лідер
Анотація: Аналізується соціальний статус учителя у провідних країнах європейського простору, здійснюється порівняння його основних показників в Україні та Європі. Визначаються риси освітнього лідера XXI століття.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.58
У 18


    Уваркіна, Олена Василівна.
    Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. В. Уваркіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 20-24. - Бібліогр.: 9 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
національна освіта -- радянська система освіти -- педагоги-новатори -- реформування освіти -- модернізація освіти -- освітня політика
Анотація: Аналізуються особливості, обставини та головні напрями розвитку української освіти кінця XX - початку XXI століття. Наголошується, що в сучасному суспільстві нація і держава вважаються цивілізованими і конкурентними на високотехнологічних світових ринках лише за умови активного розвитку і модернізації освітньої системи, методик і технологій.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.58
К 38


    Кивлюк, Ольга Петрівна.
    Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--інформатизація освіти
   Педагогіка інформаційна

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні технології -- інформаційно-комунікаційне середовище -- віртуальна реальність -- Інтернет -- віртуальна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальний освітній простір -- дистанційне навчання -- інформаційна педагогіка -- глобалізація освіти -- інформатизація освіти
Анотація: Висвітлюються особливості віртуалізації освітнього простору в межах розвитку інформаційної педагогіки за умов поглиблення інформатизації всіх сфер життєдіяльності суспільства та розширення можливостей віртуальної реальності, в якій технологічною основою є використання інформаційно-комунікаційних технологій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Корсак, Костянтин Віталійович.
    ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Вища освіта--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти
Анотація: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Касьянов, Дмитро Володимирович.
    Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку / Д. В. Касьянов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 38-41. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Суспільство--інноваційний розвиток--нанотехнології
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне суспільство -- наноресурси -- нанотехнології -- наноматеріали -- нанонаука -- виробництво -- інвестиції
Анотація: Природа нанотехнологій розглядається в контексті їхнього значення для розвитку цивілізації. Підкреслюється, що створення і розвиток наноіндустрії в Україні зможе забезпечити її технологічну і економічну безпеку. Виникає потреба у створенні й дослідженні нового покоління наноматеріалів і нанотехнологій для використання їх у ключових галузях науки і техніки, промисловому виробництві та забезпечення необхідного рівня обороноздатності держави.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.58
Д 81


    Дуденко, Василь Петрович.
    Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні? / В. П. Дуденко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 42-48 : табл. - Бібліогр.: 8 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--наукова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
наукова робота -- наукові публікації -- результати наукових досліджень -- видання наукової літератури -- рецензування -- виробнича перевірка -- апробація наукових досліджень -- якість науки -- економічна ефективність
Анотація: Прикладні наукові дослідження у ВНЗ, зокрема аграрного спрямування, мають здійснюватися відповідно до загальної системи планування роботи, контролю виконання програм, звітності та практичної реалізації результатів. Наукові публікації та виступи на конференціях мають бути елементами апробації результатів експериментів, викладених у звіті, а матеріали до публікацій у фахових виданнях мають розглядати експертні комісії факультетів і визначати їхню відповідність звіту з наукової роботи. Автор статті подає рекомендації щодо першочергових заходів із оздоровлення науки у вищих навчальних закладах, реалізація яких не потребує матеріальних витрат.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.58
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти
   Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка

   Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі
Анотація: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.58
Л 59


    Линовицька, Олеся Вікторівна.
    Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 6 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
відповідальність освіти -- соціальна відповідальність -- автономія навчального закладу -- університет -- Болонський процес -- дослідницький університет -- громадське самоуправління
Анотація: Функціонування закладів освіти розглядається з огляду на взаємозв’язок їх автономії і відповідальності тих, хто в них працює і навчається; підвищення рівня автономії навчального закладу розглядається як автоматичне підвищення рівня відповідальності перед людиною і суспільством.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88.8
М 15


    Макаренко, Світлана Олегівна.
    Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 61-66. - Бібліогр.: 13 назв
ББК 88.8
Рубрики: Обдаровані діти--позанавчальна діяльність
   Обдаровані діти--психологічні проблеми--соціалізація

Кл.слова (ненормовані):
робота з обдарованими дітьми -- науково-пошукова робота -- науково-дослідна робота -- гурткова робота -- індивідуальна робота -- інтелектуально обдаровані підлітки -- психологічні проблеми -- соціально-психологічна адаптація
Анотація: Позанавчальна діяльність у роботі з обдарованими дітьми розглядається у єдності з реальною суспільною практикою їх виховання. Підкреслюється, що позашкільна робота має грунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу, який передбачає всебічний розвиток обдарованості вихованців.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.58
П 85


    Прудченко, Інна Іванівна.
    Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання
Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).


Дод.точки доступу:
Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.58
С 49


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 75-80 : табл. - Бібліогр.: 21 назва
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Університети--чинники досягнення

Кл.слова (ненормовані):
вікові параметри -- вік університету -- рейтинг -- світовий клас -- порівняльний аналіз
Анотація: Досліджено вікові характеристики 492 вищих навчальних закладів світового класу за рейтингом «Шанхайський». Показано, що провідні рейтингові позиції, зазвичай, посідають досвідчені заклади, які в середньому мають понад двохсотрічну історію. Водночас, у високорейтинговому переліку є деякі нові університети. Обгрунтовано рекомендації для вітчизняної вищої школи, у якій домінують заклади віком 20 і менше років, щодо державної і суспільної підтримки виведення кращих українських університетів на рівень світового класу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.58
К 71


    Косенко, Олександра Іванівна.
    Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології
Анотація: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.58
К 56


    Коваль, Тетяна Василівна.
    Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 87-92 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   Німеччина--вища освіта
    США--освіта вища

Кл.слова (ненормовані):
ринкова конкуренція -- рейтинги -- вищі навчальні заклади -- дослідницькі університети -- глобалізація -- підприємницькі ВНЗ -- освітньо-науковий комплекс -- освітня політика -- зарубіжний досвід -- порівняльне дослідження
Анотація: Досліджено спробу перенесення до Німеччини американського досвіду створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели майже цілковиту непридатність цього досвіду для умов своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів на підприємницькі заклади.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
60.5
К 20


    Капера, Ірина Сергіївна.
    Українська молодь у контексті соціальних змін / І. С. Капера // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 93-100 : табл. - Бібліогр.: 9 назв
ББК 60.5
Рубрики: Молодь--ціннісні орієнтації
Кл.слова (ненормовані):
соціологічне дослідження -- соціокультурні орієнтації -- працевлаштування -- молодіжна субкультура -- здоровий спосіб життя -- матеріальне становище
Анотація: Аналізуються тенденції зміни соціокультурних орієнтацій молоді під впливом демократичних і ринкових реформ. Зазначається, що, на думку сучасної молоді, велике значення для подальшого успішного життя має заможна родина, натомість цінність навчання, духовного розвитку, освіти і творчості посідають провідне місце у свідомості лише незначної частки молоді.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74.58
С 22


    Сахневич, Інна Андріївна.
    Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв
ББК 74.58
Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технічні спеціальності -- нафтогазова справа -- інтегрований спецкурс -- гуманітарне спрямування -- медіакомпетентність -- медіаосвітні технології -- пропедевтичний семінар
Анотація: У статті розглянуто основні змістові блоки інтегрованого спецкурсу з основ медіакомпетентності для студентів технічних спеціальностей, визначено його мету, завдання та оптимальні способи впровадження у професійну підготовку студентів технічних спеціальностей на прикладі ВНЗ нафтогазового профілю.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74.58
Z99


    Іващенко, Оксана Алімівна.
    Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. А. Іващенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 106-112 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка фахівців--сфера надзвичайних ситуацій
Кл.слова (ненормовані):
пожежно-рятувальна служба -- підготовка рятувальників -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогічна готовність -- професійна адаптація
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з проблеми психолого-педагогічної компетентності. Автором визначено <показники> психолого-педагогічної готовності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби до роботи у надзвичайних ситуаціях. Узагальнено показники професійної адаптації майбутніх пожежників-рятувальників.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.
74.58
К 48


    Клепко, Сергій Федорович.
    Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Бібліогр.: 22 назви
Роздуми над кн.: Андрущенко В. П. Освітня політика : (огляд порядку денного) / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--політичний вимір
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- едукологія -- філософія освіти -- прецедентні тексти -- Public Policy -- Education Public Policy -- публічна політика -- суспільна освітня політика -- освітнє врядування -- Болонський процес


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 68411
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя