74.58
П 85


    Прудченко, Інна Іванівна.
    Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання
Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).


Дод.точки доступу:
Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)