Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2018/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лещій Н.
Назва : Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 65–74: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376-056.2/.3:796](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти із складними порушеннями розвитку-- фізкультурно-оздоровча робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реабілітаційна робота--спортивно-оздоровча робота--фізична культура--культурологічний підхід--оздоровлення--оздоровча парадигма--складні порушення розвитку--діти з особливими потребами
Анотація: З’ясовано особливості культурологічного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьмя, у яких діагностовано складні порушення у розвитку. Проаналізовано сутність та специфіку поняття “культура”. Проаналізовано складові культурологічного підходу, зокрема валеологічна культура, фізична культура та культура здоров’я.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Д 17
Автор(и) : Данілавічютє Е.
Назва : Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 53–64: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзивне навчання--інклюзія--міжнародна класифікація функціонування--педагогічна підтримка--освітнє середовище--пристосувальне середовище--діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Некраш Л.
Назва : Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 88–95. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376-056.2/.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): раннє втручання--комплексна допомога--діагностика порушень--особливі потреби--порушення розвитку--діти раннього віку--діти з порушеннями розвитку
Анотація: Узагальнено історичні аспекти формування концепції раннього втручання та наявні визначення, які описують модель раннього втручання. Визначено цільову групу, завдання та принципи раннього втручання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пахомова Н., Баранець І.
Назва : Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 75–87. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 376-056.264:616.89-008.434.37](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- розлади мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність--пізнавальні процеси--моторна алалія--комунікативний потенціал--комунікативний розвиток--комунікативна компетентність--мовлення--комунікативна діяльність--старші дошкільники--вади мовлення--діти з розладами мовлення
Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 811.161.2'33/К 90
Автор(и) : Кульбіда С.
Назва : Конфігурація як компонент жесту
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 15–31: мал., таб. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 27 назв.
УДК : 811.161.2'33
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова-- прикладна лінгвістика-- сурдолінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жестова мова--жестові одиниці--жестове мовлення--жести--лінгвальна категорія--хмари зразків--конфігурації руки--жестикуляція
Анотація: Досліджено жестові одиниці та описано особливості конфігурації - структурної одиниці кінетики української жестової мови. Уточнено кількість конфігурацій в українській жестовій мові, порівняно з кількісними показниками інших жестових мов. Наведено приклади застосування одноручних (дворучних симетричних) жестових одиниць.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.98/К 55
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 7–14. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологічна допомога-- молодші школярі із вадами зору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--психологічне здоров’я--психологічне консультування--вади зору--соціальна адаптація--психологічна допомога--психологічний супровід--психологічне консультування
Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омельченко І.
Назва : Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 40–52. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376-056.34:81-028.31](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- комунікативна діяльність-- дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--комунікація--діалогічне спостереження--невербальна взаємодія--суб’єктність--культурний контекстуалізм--дошкільники--діти із зпр
Анотація: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л.
Назва : Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 32–39: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.34:616.89-008.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання-- саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--самоконтроль--рефлексія--корекційна допомога--самоуправління--дефектологія--навчальна діяльність--діти з особливими потребами
Анотація: Представлено суб’єктно-діяльнісну теорію, яка призначена для виявлення структурно-функціональної специфіки саморегуляції та удосконалення інтерпретації саморегуляції. Проаналізовано поняття "саморегуляція навчальної діяльності", що розглядається як внутрішня діяльність учня.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 103336
Кількість відвідувачів 1727
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя