Пошуковий запит: <.>K=Державний стандарт<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
[Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти] : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 23 листоп. 2011 р. № 1392> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 4/5. - С. 3-56. - Додатки. - Зміст: Базовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів ІІ-ІІІ ступеня ; Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--правові джерела Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти Кл.слова (ненормовані): постанова Кабінету Міністрів України -- повна загальна середня освіта -- стандартизація -- державний стандарт -- основна школа -- старша школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- базовий навчальний план -- державні вимоги -- рівень загальноосвітньої підготовки -- базова освіта
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор Прим. 1 (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| > Шифр: ІЗ-1/2012/4/5 Журнал Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України [Текст]/ Міністерство освіти і науки України; Видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Виходить тричі на місяць 2012р. N 4/5
Зміст: Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392. - С.3-56 Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 19.01.2012 р. № 43. - С.57-59 Кл.слова: ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ; НАКАЗ МОНМС УКРАЇНИ; СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ; ВИКОНАННЯ ПОСТАНОВИ, ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА; ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ; ВПРОВАДЖЕННЯ; ПЛАН ЗАХОДІВ Жебровський, Борис Михайлович. Про новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти : коментар / Б. М. Жебровський. - С.60-64 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор Прим. 1 (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>3.
| 74.1 Б 17
Базовий компонент дошкільної освіти України : схвал. рішенням колегії М-ва освіти і науки, молоді та спорту України 04.05.2012 р. № 5/2-2> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 13/15. - С. 43-64
ББК 74.1 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи Дошкільна освіта в Україні--стандартизація Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- стандартизація -- базовий компонент дошкільної освіти -- освітній стандарт -- державний стандарт
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.2 М 27
Маркова, І. С. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики (у запитаннях та відповідях) [Текст] / І. С. Маркова, В. І. Садкіна> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2016. - N 17/18. - С. 4-8.
ББК 74.2 + 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--правові джерела Кл.слова (ненормовані): Державний стандарт
Дод.точки доступу: Садкіна, В. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Державний стандарт базової і повної середньої освіти : проект> // Укр. мова й л-ра в серед. шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 9. - С. 4-15
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Стандартизація освіти Освіта--стандарти Викладання української літератури в школі--офіційні документи Викладання української мови в школі--освітні стандарти--програми Кл.слова (ненормовані): базова освіта -- повна середня освіта -- проекти стандартизації освіти -- компоненти освітніх стандартів -- мовні компоненти -- літературні компоненти -- основні школи -- освітня галузь -- завдання освітньої галузі -- мовленнєва лінія -- мовна лінія -- державний стандарт -- освітній стандарт
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.2 Д 36
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект) [Текст]> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 53-62
ББК 74.2 Рубрики: освіта середня Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): державний стандарт -- базова і повна середня освіта
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.04(4УКР) Д 36
Державний стандарт базової і полної загальної середньої освіти: від теорії до практики [Текст] : (у запитаннях та відповідях) / уклад.: І. С. Маркова, В. І. Садкіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 25/26. - С. 3-6.
ББК 74.04(4УКР) Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти--запитання та відповіді Кл.слова (ненормовані): базова і повна середня освіта -- Державний стандарт -- компетентність (визначення) -- компетенція (визначення) -- мотивація навчання Анотація: Стаття розкриває значення Державного стандарту, його особливості, функції. Також подається визначення таких понять, як “компетентність”, “компетенція” та як ці поняття пов’язані з чинним Державним стандартом.
Дод.точки доступу: Маркова, І. С. \уклад.\; Садкіна, В. І. \уклад.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3/5.016:81'243 М 54
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2012/13 навчальному році [Текст]> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 13-21.
Рубрики: Іноземні мови--методичні рекомендації--загальноосвітні навчальні заклади Іноземні мови--початкова школа Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- методичні рекомендації -- Державний стандарт -- початкова освіта -- навчальні програми -- загальноосвітні навчальні заклади -- підручники -- поглиблене вивчення -- критерії оцінювання Анотація: У статті розглядається державний стандарт початкової загальної освіти, навчальні програми, типові навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів, особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу, організація навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення учнів почачкової школи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.3.016:81'243 Б 90
Булгакова, В. Г. Особливості викладання іноземних мов 2012/13 навчального року учням першого класу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / В. Г. Булгакова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 23-29.
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- методика викладання -- початкова школа -- Державний стандарт -- учні -- підручники Анотація: З першого вересня 2012 року набуває чинності новий Державний стандарт початкової загальної освіти, прийнятий Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року № 462. Державний стандарт грунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.014.3(477) С 13
Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--реформування освіти Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|