Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формувальне оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності
Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Сахно, Оксана.
    Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня [Текст] : тренінг для вчителів початкових класів / О. Сахно // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 28-32.
Рубрики: Початкова школа--методична робота
   Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів

Кл.слова (ненормовані):
тренінги для вчителів початкової школи -- оцінювання навчальних досягнень -- формувальне оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.091.26(477)
Ф 11


    Фідкевич, О.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 12–14. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- успішна діяльність школярів -- самооцінювання -- оціночна практика -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Бакуліна, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Кілко, Олена.
    Упровадження формувального оцінювання [Текст] : тренінг для педагогів / О. Кілко, В. Гонтаренко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 20-22.
Рубрики: Початкова школа--методична робота
   Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів

   Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів

Кл.слова (ненормовані):
формувальне оцінювання -- тренінги для вчителів початкової школи


Дод.точки доступу:
Гонтаренко, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3.091.26(477)
Ф 11


    Фідкевич, О.
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 7–10. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку – важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.091.26(477)
Л 83


    Лугова, О.
    Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / Олександра Лугова, Тетяна Лугова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці.


Дод.точки доступу:
Лугова, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 30686
Кількість відвідувачів 1485
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя