Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.016:811.111](477)
Н 12


   
    На допомогу вчителям і викладачам англійської мови [Текст] : рек. бібліогр. список із циклу 2016 рік - Рік англ. мови в Україні / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. В. Б. Шевченко ; бібліогр. ред. Л. І. Самчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 73–76. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 81.43.21-9
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рекомендаційний бібліографічний список
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика викладання -- Рік англійської мови -- рекомендаційний бібліографічний список -- загальноосвітні навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Шевченко, В. Б. \упоряд.\; Самчук, Л. І. \бібліогр. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--правопис
Кл.слова (ненормовані):
правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
373.3.014.3(477)
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування
Кл.слова (ненормовані):
реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.018.523(477)
М 47


    Мелешко, В.
    Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 47–50. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--сільська школа
Кл.слова (ненормовані):
сільська школа -- партнерська взаємодія -- навчальний процес -- екологічне виховання -- учнівський колектив -- педагогічний колектив -- новаторські методи -- мережева взаємодія -- громадські організації
Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:51]:371.31
Л 63


    Листопад, Н.
    Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність
Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--орфографічна грамотність
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.05.2024
Кількість запитів 37611
Кількість відвідувачів 816
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя