Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=373.3.016:811.161.2]:371.31<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
373.3.016:811.161.2]:371.31
М 48


    Мельничук, Ю.
    Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Юлія Мельничук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 15–17. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- народознавчий матеріал -- українська лексика -- українознавча складова -- українознавча насиченість текстів -- навчання національних меншин -- літературна мова -- початкова школа
Анотація: У статті зосереджено увагу на українознавчому матеріалі який потрібен для застосування сучасних навчальних технологій навчання другої мови, організації дидактичних мовленнєвих ігор, для навчальнтго квазіспілкування тощо, всього того, що виробляє чуття мови, мовленнєву інтуїцію, здатність думати іншою мовою, відчувати "сутність мови". Українознавчий матеріал у початковому курсі мови має бути системно організований, мотивовано відібраний з урахуванням соціокультурного контексту й етапу вивчення мови, з дотриманням принципу наступності, концентричного розширення тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 89


    Сугейко, Л.
    Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Любов Сугейко, Наталія Борисенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства--інтегроване навчання
   Початкова школа--уроки української мови--інтегроване навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- українська мова -- природознавство -- картини-загадки -- твір-опис картини -- бесіда -- текст -- образотворчі засоби навчання -- природознавча компетентність -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано розробку інтегрованого уроку розвитку зв'язного мовлення у 4 класі з теми "Твір-опис з елементами роздуму за картиною-загадкою Олега Шупляка "Дві пташки". Автор сподівається, що такі види роботи над картиною-загадкою стануть у нагоді вчителям, адже вони сприяють формуванню в учнів образного мислення, спонукають до саморозвитку, залучають їх до відтворення творчих дій, розвивають прагнення шукати оригінальне вирішення мистецьких задумів, є джерелом розвитку комунікативної, природознавчої компетентності учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2]:371.31
В 18


    Варгата, Ф.
    Бінарний урок : (4 клас) / Феодосія Варгата // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 4 класі
Кл.слова (ненормовані):
бінарні уроки -- уроки української мови в 4 класі -- українська мова -- Я у світі -- інтегровані курси -- частини мови -- прикметник -- родовід -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку бінарного уроку з української мови та інтегрованого курсу "Я у світі" на тему: "Повторення вивченого про прикметник як частину мови. Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 79


    Прозорова, Л.
    Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Лілія Прозорова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 36–37. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--різнорівневі вправи
   Початкова школа--уроки української мови--формування діалогічного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- творчі вправи -- різнорівневі вправи -- увага -- логічне мислення -- дивергентне мислення -- дрібна моторика рук -- початкова школа
Анотація: Спираючись на положення Державного стандарту початкової загальної освіти та відповідно до оновлених програм, запропоновано до розгляду творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку мовлення, уваги, логічного та дивергентного мислення в учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--правопис
Кл.слова (ненормовані):
правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
373.3.016:811.161.2]:371.31
Р 78


    Ростикус, Н.
    Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 5–9. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ситуативні вправи -- діалогічне мовлення -- мовленнєві вправи -- мовленнєвий розвиток -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- початкова школа
Анотація: Мета статті полягає в аналізі впливу джерела думки на формування мовленнєво-комунікативної особистості молодшого школяра, у розробленні зразків навчальних ситуативних вправ на основі спостережень і безпосереднього перебування серед природи, методичних рекомендацій щодо використання їх для розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:811.161.2]:371.31
З-11


    Зінченко, Н.
    Вчимося писати есе / Наталія Зінченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 14–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- написання есе -- будова есе -- твір-есе -- твір-міркування -- початкова школа
Анотація: У статт розповідається про правильне складання есе на уроках української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:811.161.2]:371.31
М 86


    Мочульська, Л.
    Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 20–22. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--дидактичні матеріали
   Початкова школа--ігрова діяльність

   Початкова школа--уроки математики

   Початкова школа--уроки української мови

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- ігрові ситуації -- ігрові завдання -- усна лічба -- граматичні категорії
Анотація: У статті розповідається про використання різноманітних дидактичних ігор під час вивчення математики та української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.016:811.161.2]:371.31
Л 68


    Лобчук, О.
    Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / Олена Лобчук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
   Початкова школа--уроки української мови

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий етикет у молодших школярів -- дидактичний матеріал -- спілкування -- етикетні засоби мовлення -- норми мовленнєвого етикету -- система етикетної поведінки -- етичні норми
Анотація: Мета статті – допомогти вчителю у доборі дидактичного матеріалу, використання якого сприятиме формуванню в учнів норм мовленнєвого етикету.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 49231
Кількість відвідувачів 1749
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя