Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дивергентне мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
88
Д 53


    Дмитрієва, О. А.
    Феномен творчості. Актуалізація творчого потенціалу на уроці [Текст] / О. А. Дмитрієва // Хімія : науково-методичний журнал. - 2011. - N 11/12. - С. 2-9.
ББК 88
Рубрики: творчість--педагогічна
   Креативність

Кл.слова (ненормовані):
креативність, визначення -- вивчення творчості -- конвергентне мислення -- дивергентне мислення -- дослідження "творчості" психологами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.58
Т 22


    Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна.
    Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа
Анотація: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.100
А 72


    Антипець, Валентина.
    Творчі здібності зберігають життя і здоров’я [Текст] / В. Антипець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 4. - С. 16-17. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
   Дошкільники--творчий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
дивергентне мислення -- швидкість думки -- креативність -- розвиток мислення дошкільнят


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
88
Я 94


    Яцюрик, А. О.
    Тест на визначення творчих здібностей Хорста Зіверта (авторський переклад на українську мову) [Текст] / А. О. Яцюрик // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 16-20
ББК 88
Рубрики: Тести психологічні--визначення творчих здібностей
Кл.слова (ненормовані):
тест Хорста Зіверта -- тест визначення творчих здібностей Хорста Зіверта -- винахідливість -- здатність комбінувати -- дивергентне мислення -- візуальна творчість -- свобода асоціацій


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
88.37
Г 93


    Губенко, О. В.
    Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу [Текст] / О. В. Губенко, В. М. Онацький // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 73-80.
ББК 88.37 + 74.2
Рубрики: Обдаровані учні--розвиток здібностей
   Психодіагностика--обдарованість учнів

Кл.слова (ненормовані):
творча обдарованість школярів -- інтелектуальна обдарованість школярів -- моделі навчання -- дивергентне мислення -- психодіагностика здібностей


Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 79


    Прозорова, Л.
    Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Лілія Прозорова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 36–37. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--різнорівневі вправи
   Початкова школа--уроки української мови--формування діалогічного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- творчі вправи -- різнорівневі вправи -- увага -- логічне мислення -- дивергентне мислення -- дрібна моторика рук -- початкова школа
Анотація: Спираючись на положення Державного стандарту початкової загальної освіти та відповідно до оновлених програм, запропоновано до розгляду творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку мовлення, уваги, логічного та дивергентного мислення в учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ [Текст] / Н. О. Корсунська [и др.] // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 108-116
УДК
Рубрики: Творче мислення--студенти
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- конвергентне мислення -- дивергентне мислення -- науково-дослідна робота


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корсунська, Надія Овсіївна; Мельничук, Людмила Юріївна; Мельничук, Олександр Володимирович; Хоменкова, Л. Ю.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

8.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Митник, Олександр.
    Цілісність навчального процесу як визначальна умова формування соціальної успішності молодшого школяра [Текст] / О. Митник // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--навчання--соціальна успішність
Кл.слова (ненормовані):
соціальна успішність школяра -- молодші школярі -- інтерактивні методи навчання -- складне судження -- дивергентне мислення -- творче мислення -- поняттєве мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 62055
Кількість відвідувачів 1800
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя