Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Заклади дошкільної освіти -- методична робота -- робота з педагогами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
74.14
К 64


    Кондратець, Інна
    Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.14 + 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів
Анотація: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

2.


    Кондратець, Інна
    Формула успішності : коучинг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 17-18 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
коучинг для педагогів -- формула успіху -- саморозвиток педагога
Анотація: Представлено алгоритм проведення коучингу для педагогів. Мета його - допомогти кожному педагогу визначити формулу успішності, усвідомити цілі, перешкоди, що стоять на шляху, та способи їх подолання, спонукати до саморозвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

3.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 11


    Літвінова, Н.
    PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 12 –20. - Зміст: Чому методична платформа ; Як працює PlatforM ; У чому універсальність PlatforM ; Додаток 1 : PlatforM: Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання дітей ; Додаток 2 : Локація "Освіта для сталого ргозвитку: технологія розвитку сучасного погляду на життя дітей дошкільного віку" ; Додаток 3: Локація "Comments".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- форми роботи -- робота з педагогами -- методична платформа -- PlatforM
Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 60 міста Миколаєва щодо впровадження нової форми методичної роботи – методичної платформи PlatforM.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Кондратець, Інна
    "Перезавантаження" після відпустки : мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 16-20 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
педагоги дошкільних закладів -- психологічний клімат -- робота з колективом -- самопізнання -- саморефлексія
Анотація: Подано мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів, мета якого - встановити сприятливий емоційний клімат у колективі; ознайомити учасників з ефективними психологічними прийомами формування позитивного мислення, гармонізації особистісного розвитку, самомотивації та самовдосконалення; створити умови для самопізнання, самоприйняття, саморефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Тристан, Анна
    Ми різні, але ми разом : педагогічна студія [Текст] / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- особистість педагога -- педагогічний колектив -- партнерські стосунки -- робота в команді
Анотація: Мета представленого педагогічного заходу - створити позитивну, доброзичливу атмосферу в колективі; виробити спільне бачення місії дошкільної освіти; пізнати одне одного; визначити систему цінностей усіх та кожного; згуртувати колектив для реалізації спільної місії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Кондратець, Інна
    Тімбілдінг: як перетворити колектив на команду [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- психологічний клімат -- командний менеджмент -- тімбілдінг -- команда
Анотація: Авторка надає поради щодо згуртування педагогічного колективу за допомогою творчого тімбілдінгу - творчих вправ, розробку яких наводить у статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
С 76


    Стаєнна, О.
    Методичні онлайн-ігри для педагогів [Текст] / Олена Стаєнна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 34–38. - Зміст: Починаємо роботу ; Створюємо ігри ; Завершуємо роботу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичні онлайн-ігри -- LearningApps.org, сервіс
Анотація: У статті йдеться про використання методичних онлайн-ігор для педагогів у методичній роботі закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


   
    Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки [Текст] : пам’ятка // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 27.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
методична робота в ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 2986
Кількість відвідувачів 596
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя